Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITCyberpunk 2077: Grę będzie dało się ukończyć, nie zabijając nikogo

Witold wtorek, 11 czerwca 2019, 23:11 News

I to jest coś, co chcieli usłyszeć wszyscy pacyfistycznie nastawienie fani erpegów.

Być może to nie możliwość unikania starć czyni niektórych przedstawicieli gatunku świetnymi, ale nie da się ukryć, że jest to zawsze mile widziana opcja. Dlatego wielu graczy zasmuciła rok temu wypowiedź jednego z developerów, który utrzymywał, że w nowym tytule Redów przemoc będzie obowiązkowa – w końcu wcielamy się w nim w najemnika. Jakoś się z tym pogodziliśmy (w końcu w Wiedźminach też dużo walczyliśmy, co było przecież całkiem nieźle uzasadnione), jednak wciąż niektórzy liczyli po cichu, że developerzy zmienią swoje plany.

Jak się okazuje – słusznie. Podczas prezentacji na stoisku Cyberpunka na targach E3 przedstawiciel studia wyraźnie zaznaczył, że przemoc ma być w ich grze opcjonalna.

Ważne jest, żeby mieć w pamięci, iż gracze będą mogli grać i zakończyć całą grę bez zabijania ani jednego wroga, jeśli tylko sobie tego zażyczą.

Oznacza to np, że przy likwidowaniu wrogów z ukrycia będziemy mogli zdecydować, czy pozbyć się ich na amen, czy, może w nieco delikatniejszym wariancie, tylko na jakiś czas. Jeżeli faktycznie twórcom uda się zaprojektować Cyberpunka w taki sposób, żeby pacyfistyczne rozwiązania były sensowne oraz satysfakcjonujące, to mają mnie nawet bardziej niż dzięki boskiemu Keanu.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
przedwczoraj, 1:48   Fallschirmjager
@ Veldrim Far Cry 5, z tego co wiem, też :)
środa, 12 czerwca 2019, 22:04   Veldrim
Far Cry 4 też się dało ukończyć bez zabijania nikogo, jeśli poszło się w specjalne zakończenie :P
środa, 12 czerwca 2019, 17:50   CzlowiekKukurydza
@leon.33 Ja tak samo. Najpierw pobawię się wszystkim bez ograniczeń, a za drugim razem pewnie totalna niewidzialność jak w Dishonored czy Deus Ex.
środa, 12 czerwca 2019, 17:47   Amigos
Zawsze brakuje mi w tego typu grach opcji ogłuszania, zwykle żeby unikać zabijania to trzeba się skradać albo mieć multum pkt w retoryce, a przecież walka nie zawsze musi się kończyć śmiercią, są różne pałki, tasery itp którymi można załatwić kogoś na cacy bez brudzenia sobie rąk.
środa, 12 czerwca 2019, 14:52   Scorpix
@AoS
Popatrz na filmik z targów. Może ta scenka wyglądałaby kompletnie inaczej, jakbyś nikogo nie zabił, więc wygląda na to, że każda śmierć ma wpływ na fabułę. Trochę jak w Dishonored, gdzie świat reaguje na twoje działania.
środa, 12 czerwca 2019, 13:41   deanambrose
Całkiem fajnie to było zrobione w Metal Gear Solid 3 i w dodatku nieco zmieniało to "walkę" z jednym z bossów ;)
środa, 12 czerwca 2019, 12:30   AoS
Ja bym chciał, żeby realnie dało się unikać przemocy a nie "udawać" że się nie zabija, bo się ogłusza. Przecież w przypadku losowych NPC nie ma to absolutnie żadnego znaczenia. Owszem, może ogłuszonego można ocucić, ale to tylko podwyższa poziom trudności a nie zmienia niczego w świecie gry, bo jak wykonasz zadanie to te osoby i tak znikną i się więcej nie pojawią, więc bez różnicy, czy przeżyły czy zginęły w naszej misji.
środa, 12 czerwca 2019, 11:54   N400
Eee tam, komu to potrzebne? Właśnie próbuje przeżyć swoje życie nie zabijając nikogo. Nie po to kupuję grę, żeby robić tam to samo co w życiu...
środa, 12 czerwca 2019, 9:36   Bronnson
Przyznam że spodziewałem się raczej takiego "pacyfizmu" w stylu Human Revolution...lub Wieśka. To znaczy większość wrogów unikam lub ogłószam, aż nie trafi się ktoś, kogo ominąć, przegadać ani ogłuszyć się nie da. Tym bardziej szacun dla REDów.
środa, 12 czerwca 2019, 9:28   leon.33
Czyli grę przejdę przynajmniej dwukrotnie. Pierwszy raz aby zobaczyć jak wygląda rozgrywka i jakie mam możliwości. A drugi raz w trybie ducha - jak w Dishonored.

O autorze

Witold

Podobne newsy

CD Projekt Red: Wywiad – Cyberpunk 2077, Wiedźmin na Switchu [WIDEO]

News
wczoraj

cd-projekt-red-wywiad-cyberpunk-2077-wiedzmin-na-switchu-wideo Na E3 2019, pośród targowego zamieszania, zadaliśmy kilka pytań Mateuszowi Tomaszkiewiczowi z CD Projekt Red. O Cyberpunka, o Wiedźmina na Switchu (pieszczotliwie ochrzczonego Switcherem), ale też o samo studio.

Komentarzy:
16

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Zbiórka na Kickstarterze może być iskrą, która rozpali głowy odbiorców, roznieci zainteresowanie mediów i stanie się początkiem gorących biznesowych przyjaźni. Ci, którzy ją odpalili, przestrzegają jednak: igrając z ogniem, łatwo się sparzyć.

Komentarzy:
0

Polacy z SoulFire tworzą prequel Gothica, którego akcja ma się toczyć na dekadę przed utkaniem magicznej bariery, a za scenografię posłuży wyspa, gdzie dołączymy do strażników miejskich lub gildii kupieckiej. Zagadka: o jaki projekt chodzi?

Komentarzy:
4

Zaczęło się w roku 1987. W salonach gier królowały Contra i Operation Wolf, szczęśliwi posiadacze komputerów grali w pierwszą część Larry’ego i Piratów Sida Meiera. A Tim Ansell zakładał studio, które miało sprawić, że świat pokocha wojnę totalną.

Komentarzy:
7

Szczęśliwie: i tak w ich tytuły nie gramy, choć dostajemy je w wersjach pozbawionych mikropłatności.

Komentarzy:
144

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z