Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITFallout: New Vegas – Sztuczna inteligencja odświeżyła 15 tysięcy tekstur

rajmund środa, 24 kwietnia 2019, 18:18 News

Niestety nie wiemy dokładnie, czy zawdzięczamy to Jane, Victorowi czy Yes Manowi.

Sztuczne inteligencje wszystkich krajów łączą siły, by odwrócić uwagę ludzkości przebojami komputerowej rozrywki w nowych, piękniejszych wersjach, podczas gdy one niespodziewanie przejmą kontrolę nad światem. Kusiły nas już Morrowindem, Vampire: The Masquerade – Redemption, Final Fantasy VII, Doomem czy Heretikiem, a teraz przyszła pora na prawdopodobnie najbardziej lubianego Fallouta z czasów bethesdowych.

Niewykluczone, że fani postapokaliptycznego świata doczekają się oficjalnego wznowienia tytułu opracowanego przez ekipę Obsidianu, wciąż trwają też prace nad rimejkiem „dwójki” na enginie Fallouta 4. Już dziś możemy za to ściągnąć paczkę przygotowaną przez modera ukrywającego się pod pseudonimem DcCharge, która czterokrotnie podbija rozdzielczość aż 13 tysięcy tekstur w podstawowej grze i kolejnych 2 tysięcy w dodatkach. Do kompletu brakuje jeszcze m.in. interfejsu i kilku lokacji, ale projekt ma być nadal rozwijany.

Porównanie grafiki pierwowzoru z dziełem sztucznych inteligencji zobaczycie poniżej:


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 26 kwietnia 2019, 9:20   AoS
Prawdę mówiąc, to różnicy trzeba z lupą szukać i z tego co jest na obrazkach przedstawione mogę bezpiecznie wywnioskować, że raczej podczas grania nie zauważyłbym różnicy.
czwartek, 25 kwietnia 2019, 11:33   GodLord
Świetnie!
czwartek, 25 kwietnia 2019, 10:07   FelixRaycher
Mi się to podoba, widzę różnice, mimo że są one niewielkie. A ponieważ dla mnie grywalność Fallout: New Vegas jest tym, czym dla wielu innych ludzi jest grywalność TES V: Skyrim, to przy kolejnym przechodzeniu gry, z przyjemnością pobiorę sobie te tekstury. :>
czwartek, 25 kwietnia 2019, 8:06   Danon666
Na Ray tracing jeszcze za wcześnie do gier, druga generacja rtxow będzie dawała rade, ale będzie droga może 3-4 lata w przód i typowy Kowalski będzie pykał w Fallouta 2 z raytracingiem
środa, 24 kwietnia 2019, 22:41   ja0lek
Dla mnie nie ma większej różnicy... Może dlatego gram w gry na konsoli, a nie na PC z ustawieniami ultra? :P
środa, 24 kwietnia 2019, 22:34   vaniliasoft
Piszecie o tym raytracingu ....A przecież za chwile moze wejsc nastepna technologia i nastepna i za kilka dekad zobaczymy np takiego Deus Ex 1 czy Planescape Torment z grafiką z Cyberpunka :D
środa, 24 kwietnia 2019, 20:01   DaeL
Wygląda fajnie, ale tym, co naprawdę mogłoby tchnąć życie w starsze tytuły jest raytracing. Może na razie na to za wcześnie, bo karty zapewniające sensowne wsparcie dla raytracingu są zbyt drogie, ale za rok albo dwa to będzie coś normalnego. A różnica - zwłaszcza w starszych tytułach, które nie korzystały z tysiąca trikowych shaderów - jest kolosalna.
środa, 24 kwietnia 2019, 19:30   Dyzio19
Meh, obudźcie mnie jak zrobią to w Gothicu <3
środa, 24 kwietnia 2019, 19:18   sadpanda
Jest różnica, tekstury są ostrzejsze.
W tej technologii nie chodzi o olbrzymi skok jakościowy, bo silnik gry ten sam, tylko o czas i pieniądze. SI (póki co) nie prosi o podwyżkę i nie narzeka na pracę 24h/dobę. Można tanio i szybko wypluwać wersje "HD" starych tytułów. Gracze kupią takie rzeczy z nostalgii. Nie jest to zła idea, ale wydawcy mogą (ba, będą) próbować wydoić na tym ile się tylko da.
środa, 24 kwietnia 2019, 19:04   kajtji
To tu są jakiekolwiek różnice? Jak na razie, to SI sprawdza się w grach z modelami 2D, jak DOOM.

O autorze

rajmund

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W dyskusji o kale nie mogło zabraknąć Edmunda McMillena.

Komentarzy:
1

Myśl na dziś: ucz się na błędach ludzi, którzy słuchają twoich dobrych rad.

Komentarzy:
4

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
10

Kupiliśmy z enkim Switcha, więc od dzisiaj w „Sprawdzam” będą pojawiać się także produkcje na konsolę Nintendo. Na pierwszy ogień dwie, a do tego pewna polska perełka. PS: Tak, polecajcie swoje ulubione produkcje na Switcha, najlepiej niezależne!

Komentarzy:
1

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z