12
25.02.2019, 18:22Lektura na 2 minuty

Resident Evil 3: Sztuczna inteligencja zrobiła remaster przed Capcomem [GALERIA]

Przygody Jill Valentine jeszcze nigdy nie wyglądały tak dobrze.


Jakub „rajmund” Gańko

Remake Resident Evil 2 pokazał, jak powinno się odnawiać klasyki komputerowej rozrywki. Zachwycił zarówno recenzentów (w tym Ninho, który w CDA 3/2019 wystawił solidne 9/10), jak i graczy, którzy tłumnie polecieli do sklepów i zapewnili mu doskonałe wyniki sprzedażowe. W obliczu tych wszystkich pozytywów remake klasycznej "trójki" zdaje się być wyłącznie kwestią czasu. Zanim jednak dostaniemy go w nasze ręce, możemy pilnować fanowskiego projektu odnowienia klasyka z PSX-a. Swoje wirtualne paluchy macza w nim, a jakże, sztuczna inteligencja.

O tym, jakie cuda mogą uczynić uczenie maszynowe i programy typu Gigapixel czy Super Resolution od nVidii, mogliśmy się już przekonać na własne oczy na przykładach Dooma, Morrowinda czy Final Fantasy VII. Teraz jeden z zapaleńców, podpisujący się na forum ResetEra jako Nefer, wykorzystał te same metody do poprawienia jakości renderowanych teł z Resident Evil 3. Dla osiągnięcia jak najlepszego efektu, na warsztat wziął grafiki z wydania na GameCube'a. Rekonstrukcje wciąż trwają, ale już możemy rzucić okiem na efekty pracy sztucznej inteligencji.


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


Czytaj dalej

Redaktor
Jakub „rajmund” Gańko

Czarna owca rodu Belmontów, szatniarz w Lakeview Hotel, włóczęga z Shady Sands, dawny szef ochrony Sarif Industries, wielokrotny zabójca Crawmeraksa, tropiciel ze starego Yharnam, legenda Night City.

Profil
Wpisów1799

Obserwujących9

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze