Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITGod of War: Cory Barlog zdradził, dlaczego nie doczekaliśmy się DLC

rajmund środa, 9 stycznia 2019, 18:56 News
PS4

Bynajmniej nie dlatego, że Santa Monica Studio gardzi takimi dodatkami.

Czasy, gdy DLC były najbardziej znienawidzonymi trzema literkami w świecie gier i kojarzyły się wyłącznie z bzdetami pokroju słynnej zbroi dla konia, raczej mamy już za sobą. Przynajmniej w przypadku dojrzałych produkcji dla jednego gracza. Przykłady dodatków do Fallouta 3 i New Vegas, Bioshocka Infinite czy rodzimego Wiedźmina 3 wyraźnie pokazały, że można nimi bardzo zgrabnie dopowiedzieć nowe wątki do podstawowej wersji gry. Twórcy muszą tylko chcieć faktycznie przekazać graczom coś wartościowego, zamiast wyciągać od nich pieniądze jak najmniejszym nakładem pracy. Santa Monica Studio, o dziwo, nie skorzystało z tej możliwości.

Dziwić to może tym bardziej, że przecież zeszłoroczny God of War okazał się niemałym hitem sprzedażowym, a historia Boga Wojny kryje przed nami jeszcze wiele tajemnic. Inny z hitów na wyłączność PS4 z 2018 roku nie miał skrupułów – Spider-Man doczekał się już aż trzech fabularnych DLC. Cory Barlog, reżyser ostatniego epizodu przygód Kratosa, wyjawił w The GameOverGreggy Show, dlaczego jego produkcja nie dostała takich dodatków. Problemem wcale nie był brak pomysłu – wręcz przeciwnie.

Miałem naprawdę fajny pomysł na DLC. Żałuję tylko, że nam nie wyszło, bo bardzo chciałem to zrobić. Ale był zbyt ambitny. Skończyłoby się pewnie tak, że powstałaby samodzielna całość. Wszyscy powtarzali mi, że to szaleństwo – i mieli rację. To było trochę za duże, jak na DLC.


Reżyser wyznał, że swego czasu przedstawił nawet kilka pomysłów na dodatki do God of War. Ostatecznie jednak stwierdził, że przy tak dużym nakładzie prac przybrałyby podobną formę co The Last of Us: Left Behind czy Uncharted: The Lost Legacy. Tym samym mogły się wpisać w tradycję doskonałych DLC do exclusive’ów Sony, ale dla studia Cory’ego Barloga było to najwyraźniej za mało.

Miejmy nadzieję, że jego szalone pomysły nie zostały pogrzebane na zawsze i w tej czy innej formie jeszcze do nich wróci. W końcu ma w planach jeszcze przynajmniej pięć odsłon serii, więc może faktycznie nie ma co się rozdrabniać na rozbudowane dodatki. Możemy być pewni, że w Santa Monica już pracują nad kolejnymi przygodami Kratosa.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 9 stycznia 2019, 20:39   Maciejka01
@mientek Ciekawe co to będzie za gra. Sequel? Czy prequel który to powie jak Kratos dostał się z Grecji do landów wikingów.
środa, 9 stycznia 2019, 20:13   deanambrose
Ja szczerze mówiąc jeśli miałbym do wyboru DLC albo przybliżyć premierę choćby o miesiąc to zdecydowanie wybrałbym to drugie.
środa, 9 stycznia 2019, 20:07   mientek
Nie mogę się doczekać następnej części GOD OF WAR. To gra jest epicka.

O autorze

rajmund

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
4

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z