Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITGod of War: Cory Barlog planuje pięć kolejnych odsłon serii

hraboll wtorek, 1 maja 2018, 14:19 News
PS4

Gdy głowa pełna pomysłów, a technologiczne zaplecze gotowe, można wydawać gry dużo szybciej.

Marka God of War miała zostać odstawiona na boczny tor, jednak ostatecznie Cory Barlog i spółka udowodnili, że w Kratosie drzemie jeszcze ogromny potencjał. Sukces najnowszego dzieła studia Sony Santa Monica obrazują nie tylko wysokie oceny, lecz także fakt, że odświeżony God of War drugi tydzień z rzędu zajmuje pierwsze miejsce w zestawieniu bestsellerów w Wielkiej Brytanii, a to tytuł dostępny wyłącznie na jednej platformie. Wciąż czekamy jednak na konkretne dane dotyczące sprzedaży.

Michael Pachter, popularny branżowy analityk, przekonuje, iż nordyckie harce Kratosa bez problemu rozejdą się w nakładzie 10 milionów egzemplarzy. Ba, istnieje realna szansa, że wynik ten – przy obecnej bazie posiadaczy PS4 – zostanie podwojony. Warto zauważyć, że w połowie 2012 roku dowiedzieliśmy się, iż grecka trylogia przygód Ducha Sparty sprzedała się łącznie w liczbie około 14 milionów sztuk.

Przyszłość marki rysuje się zatem w jasnych barwach. W wywiadzie udzielonym serwisowi Kotaku reżyser Cory Barlog zdradził zresztą, że ma już w głowie pięć kolejnych odsłon serii. Nie oznacza to jednak, że studio z Santa Monica ma prace rozpisane na najbliższe ćwierćwiecze. Najnowszy God of War powstawał aż pięć lat, ponieważ niemal wszystko trzeba było w nim wymyśleć od zera i opracować stosowną technologię. Teraz, gdy fundament już stoi, twórcy będą w stanie budować na nim kolejne odsłony cyklu dużo szybciej.

Przygotowaną przez CormaCa bardzo obszerną recenzję dzieła Barloga i spółki znajdziecie w najbliższym wydaniu CDA (06/2018, w sprzedaży od 8 maja).

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 3 maja 2018, 12:56   ZajAranY12
@ange ja byłem jeszcze lepszy bo przeczytałem Corey Taylor :p
środa, 2 maja 2018, 21:20   Angrenbor
Tylko ja przeczytałem Cory Balrog?
środa, 2 maja 2018, 21:14   tomek5368
Dlatego czekam na Darksiders 3 mam nadzieje ze tam będzie lepiej niz w god of war
środa, 2 maja 2018, 20:41   deanambrose
Racja, kolejne raz zawiodły walki z bossami... tego się obawiałem. A tak dobrze zapowiadało się po dwóch pierwszych. Miejmy nadzieję, że kolejna część to naprawi. Dopiero 3 część naprawiła błędy 1 i 2 GoWa, ale znowu wrócili do tego samego ;(
środa, 2 maja 2018, 19:35   Scorpix
W Wiedźminie tka naprawdę jest chyba 5 walk z bossami, jeśli brać pod uwagę tylko te fabularne, więc też za wiele nie ma. Te poboczne to zwykle różne wersje dużych potworów lub potężniejszych duchów.
środa, 2 maja 2018, 19:30   Scorpix
@tomek5368
Co do bossów mogła być większa różnorodność, aczkolwiek to raczej wprowadzenie do fabuły cyklu nordyckiego. Podobnie było w God of War 1, gdzie było 3 bossów na całą grę. Bossowie zostali jednak wykonani dobrze, a Ci opcjonalni choć wyglądają podobnie, to mają różne wachlarze ciosów (Walkirie, nie trolle czy soul eatery). Główi bossowie są jednak bardzo dobrzy, a walki z nimi są fajne i klimatyczne.
środa, 2 maja 2018, 19:23   tomek5368
@Scorpix ja mówię o walkach z bossami po za walką ze smokiem reszta jest prawie z tymi samymi trollami górskimi, cztery ci sami bossowie tylko kolor futra im zmienili i to wszystko pokaz mi w Wiedźminie 3 tych samych bossów:)
środa, 2 maja 2018, 19:01   Scorpix
@Batushka
Jakoś nie widziałem gry Ubi ze średnią 9.1. To znaczy z tych nowych, więc ten argument, akurat nie pasuje. Część wrogów nie ma czerwonej krwi, bo to przecież nieumarli lub inne mroczne stwory. Krew ludzi i niektórych stworów jest wciąż czerwona. Wszystko kwestia gustu. Mnie się podobało, a tobie nie. Dla mnie fabuła Wieśka może wydać się średnia, ale dla kogoś może być najlepsza w historii. Indywidualne gusta.
środa, 2 maja 2018, 18:23   Batushka
Ostatnio zawiódł mnie tak MGS V który był solidną grą, która została zniszczona przez dziwne decyzje takie jak np otwarty świat. To, że nowy Gow nie będzie starym dobrym Gowem było wiadomo od pierwszego traileru ale to co zaserwował nam Cory jest dla mnie średnie jako całość (prócz grafiki, postacie mega choć tła mocno zamglone). Fabuła miała być potężna a wyszło jak wyszło, daleko relacjom Kratosa do tego co było w Tlou a samo story nie zaskakuje dosłownie niczym, poza prawdziwym imieniem młodego :)
środa, 2 maja 2018, 18:19   Batushka
@Scorpix
Gry od Ubi też są chwalone przez rzesze graczy a jakie są każdy widzi. Fakt gra nie trafiła w moje gusta ale podszedłem do niej bez żadnych uprzedzeń, gotów na zmiany. Po prostu to co zaserwowało mu Santa Monica jest jak dla mnie mocno średnie. Co do gore to fabuła nie uzasadnia np czemu wrogowie nie mają czerwonej krwi, czemu kamera nie pokazała np ścięcia głowy pewnej żółtookiej postaci itp. O dziwo brak QTE też mi doskwiera, przez jego absencje walki z bossami straciły na wrażeniu kontroli.

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
1

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z