Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITSpider-Man: Dzięki DLC miasto nigdy nie zaśnie

CormaC środa, 29 sierpnia 2018, 9:43 News
PS4

Twórcy zdradzili co nieco na temat rozszerzeń, które dostaniemy w tym roku.

James Stevenson, szef ekipy odpowiedzialnej w studiu Insomniac Games za kontakty ze społecznością, podzielił się na amerykańskim blogu PlayStation planami na przedłużenie przygody Petera Parkera. Do końca tego roku twórcy udostępnią trzy DLC – lub, jak wolą, jedno, zatytułowane The City Never Sleeps, podzielone na trzy rozdziały. Pierwszy z nich, The Heist, będzie miał premierę 23 października i da nam okazję do spotkania noskiem w nosek z Felicią Hardy, czyli Black Cat, która w „podstawce” obecna jest tylko głosem. W DLC znajdziemy kolejne misje fabularne, nową frakcję wrogów i trzy dodatkowe kostiumy do odblokowania.

Następne rozdziały Miasta, które nigdy nie śpi – zatutyłowane Turf Wars i Silver Lining – dostaniemy odpowiednio w listopadzie i grudniu, lecz ich zawartość jest na razie tajemnicą. Tajemnicą nie są natomiast ceny. Cały zestaw wyceniono na 25 dolarów (ok. 91 zł – w chwili, gdy to piszę, DLC nie ma jeszcze w europejskim PS Storze), pojedyncze rozdziały zaś kosztować będą po 10 dolarów (ok. 36 zł). Ci, którzy nabyli lub nabędą cyfrową edycję deluxe (329 zł), dostaną The City That Never Sleeps w zestawie.

Od premiery jednej z najważniejszych tegorocznych gier na PS4 dzielą nas już tylko dni – do sprzedaży trafi 7 września. Jej recenzję przeczytacie w CDA 11/2018, a szczęśliwym autorem został enki, który wyszedł z egzemplarzem recenzenckim z pomieszczenia, w którym czekał stolik z nożem oraz trzech innych redaktorów gotowych walczyć o czerwono-niebieski trykot do pierwszego bubu.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 29 sierpnia 2018, 16:44   korinogaro
Ludzie przecież nad grą nie pracuje cały czas cały zespół. Np. scenarzyści dość szybko mają "wakacje". Po stworzeniu finalnych assetów graficy też już nie mają wiele do roboty, podobnie z animatorami itd. Nawet nie wszyscy programiści siedzą do końca nad kodem gry. Tak więc wolne osoby mogą się zająć tworzeniem materiałów do DLC. Więc wydanie DLC miesiąc po premierze nie jest niczym nadzwyczajnym i nie oznacza że coś z gry wypadło. @Hrabia93, tyle że nie wiesz ile to DLC będzie warte.
środa, 29 sierpnia 2018, 16:04   Hrabia93
Fajnie to wygląda, kiedy kupujesz samą "gołą" podstawkę, kiedy wersja Deluxe jest niewiele droższa, a jednocześnie tańsza - zwłaszcza, że oferuje dostęp od razu do tych DLC i nie trzeba osobno kupować.
środa, 29 sierpnia 2018, 15:44   keksxd
Przy okazji Sunset Overdrive DLCki były całkiem fajne i naprawdę dawały radę, tutaj pewnie będzie podobnie, nie widzę powodów do narzekań nawet jeśli nie pozwolimy sobie na kupno DLC to sama gra ma mieć zawartości starczającej na długie godziny.
JA biorę "Season pass" jak tylko będzie dostępny
środa, 29 sierpnia 2018, 14:32   TytanowyK
Jak te dlc, będą na kilka godzin, czy dodadzą sporo misji pobocznych to kupie i rdr2 poczeka chwilkę. Jak będzie coś takiego jak w Batmanie ak to podziękuję.
środa, 29 sierpnia 2018, 14:25   CormaC
@le_Fey Nie napisałem nigdzie, że zrobią DLC w miesiąc. Napisałem: "Planowanie wsparcia popremierowego na wczesnym etapie to normalka". Powtarzam też: "To, że coś będzie w DLC, nie znaczy, że trafiłoby do gry, gdyby DLC miało nie powstać".
środa, 29 sierpnia 2018, 14:12   le_Fey
Niektóre komentarze poniżej dowodzą, że ludzie nie mają nic przeciwko temu, że są dymani.
@CormaC
27 października pierwsza część dlc. W miesiąc od premiery stworzą nowy stuff? Robią to równolegle z grą tylko po to, żeby wyciągnąć więcej kasy.
Ale jak widać poniżej tylko mi to przeszkadza więc rozumiem twórców. Czemu nie strzelać do kaczek jak same o to proszą?
środa, 29 sierpnia 2018, 13:34   CamCygi
Czyli standardowo czekamy na pełną wersję. Co za czasy...
środa, 29 sierpnia 2018, 13:19   nieznajomy43
Chciałem użyć argumentu, że kiedy zrobił to samo CDPR to nikomu to nie przeszkadzało ... ale jak teraz przeszukałem internet to widziałem praktycznie te same komentarze o ich zapowiedzi DLC'ków. xD
środa, 29 sierpnia 2018, 13:08   PeterL
@CormaC zgadzam się z Tobą. W tym przypadku jest to zrozumiałe, ale oczywiście istnieją też bardzo naganne praktyki. Tutaj nie ma się do czego doczepić. I jak zawsze - chcesz to kupisz, nie to nie.

O autorze

Daniel
Daniel "CormaC" Bartosik
sekretarz redakcji CD-Action, redaktor prowadzący cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
8

Pozdrowienia z Portsmouth. Przyjechałam randkować, a zamiast tego siedzę i pracuję! Ale przynajmniej mogę popatrzeć na urocze cyfrowe zwierzaki.

Komentarzy:
1

Myśl na dziś: Wszystko, co wpiszecie w pasku zapytania, będzie wykorzystane przeciwko wam w reklamie kontekstowej.

Komentarzy:
2

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
7

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z