Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDoom: John Romero zapowiada darmową kontynuację klasyka

Papkin poniedziałek, 10 grudnia 2018, 16:06 News

Oczywiście pokątnie.

Chodzi o tzw. megawada, czyli paczkę z poziomami do obchodzącego 25-lecie tatusia shooterów. Jak czytamy na stronie projektu Sigil, projektant sławny z powodu prac w id Software (oraz sławetny z powodu Daikatany) ma w planach przedstawić nam dziewięć singlowych etapów i dziewięć aren do deathmatchu. Dodatkową zawartość sprawdzimy w lutym 2019 i ma się ona rozpocząć tam, gdzie kończył się czwarty epizod pierwowzoru.

Mało tego: w limitowanej, pudełkowej edycji pojawi się utwór specjalnie napisany do Sigil przez Bucketheada (wirtuoz gitary znany masowej publiczności chociażby ze współpracy z Guns N' Roses) oraz okładka autorstwa Christophera Lovella (który rysował m.in. dla Misfits, Amon Amarth i Children of Bodom). W wersji standardowej otrzymamy ozdobione artworkiem Lovella pudełko, pendrive nawiązujący projektem do stareńkiej dyskietki, płytę z Megawadem oraz kolejną, z muzyką Bucketheada. No i dwie naklejki.

W ramach The Beast Box of Sigil możemy poza tym liczyć na wielkie, tekturowe pudło podpisane przez Johna Romero, płytę z materiałem dokumentującym prace, żeton, grafikę podpisaną przez Lovella, cynowy posąg nabitej na pal głowy Johna Romero, koszulkę i nalepki.

 

Zamówienia można składać pod tym adresem.

PS Przypomnijmy, że w styczniu 2016, na moment przed premierą reboota Bethesdy, Romero wrócił na chwilę do pierwszego Dooma, tworząc dodatkowy poziomTen doczekał się wielu ciepłych słów od Crossa, naszego redakcyjnego eksperta od klasyków id Software, który słusznie wieszczył wówczas, że być może jest to rozgrzewka przed większym projektem.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 12 grudnia 2018, 22:57   tupolew519
To mi się podoba. :)
środa, 12 grudnia 2018, 1:29   Silenciak
Mnie również wkurza gdy temu genialnemu pasjonatowi wypomina się jeden nie do końca udany projekt. Swoją drogą daikatana ma bardzo interesujące założenia gameplayu, brakuje jej jedynie szlifu. Doom uważam za najlepszy fps jaki powstał do tej pory. Za 10,20,50 albo i 100 lat wszystkie cody i bfy odejdą w zapomnienie, ale w Dooma część ludzi dalej będzie grała :) Designerski i gameplayowy majstersztyk, stworzony z pasji twórców. Dzięki ci Johnie Romero.
wtorek, 11 grudnia 2018, 20:58   Shin0bi
Zawsze jak jest dyskusja na temat Johna Romero to się zastanawiam czy przynajmniej połowa osób, która obraża Daikatanę, kiedykolwiek włączyła chociaż pierwszy poziom; ja w Daikatanę nigdy nie grałem, ale np. nie szanuję DOOMa II ani Quake'a 1, które słyną jako jedne z najlepszych FPSów wszechczasów i uważam, że ci wszyscy, którzy szkalują bez ogrania (bo przecież w rankingach jest w TOP 3 rozczarowań) powinni zamilknąć
wtorek, 11 grudnia 2018, 16:36   lukaszsa
@nortalf i co z tego? Jak juz napisalem nie popelnia bledow ten co nic nie robi. Oj zycze ci zebys kiedykolwiek osiagnal conajmniej 1/4 tego co Romero.
wtorek, 11 grudnia 2018, 13:32   mrowczak
*Metal Music Intensifies*
wtorek, 11 grudnia 2018, 9:18   Galbraith
fajne, ale drogie
wtorek, 11 grudnia 2018, 7:53   nortalf
@lukaszsa błędy błędami ale gra która jest nazywana jedną z najgorszych na świecie to inna sprawa. Po odłączeniu się od id on zrobił kaszanę a id dalej tworzyło dobre gry.
wtorek, 11 grudnia 2018, 7:41   lukaszsa
@Scouser - nie robi błędów ten, co nic nie robi. Widzę, że w twoim świecie dobrzy w czymś są idealni. Szkoda że taki świat nie istnieje.
wtorek, 11 grudnia 2018, 7:05   Jesion2001
Dokładnie, Daikatana miała dobrze zaprojektowane mapy
wtorek, 11 grudnia 2018, 0:42   Vertex7
No tak, bo tylko on jedyny w pojedynke robil ta gre. Dalej wypominajcie geniuszowi jedno potkniecie za ktore i tak publicznie przepraszał. I jak kolega nizej napisal, level design w tej grze i tak stal na wysokim poziomie.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Doom Eternal grywalny na Poznań Game Arena

News
piątek, 11 października 2019

doom-eternal-grywalny-na-poznan-game-arena Kolejny dobry powód, żeby wybrać się na PGA.

Komentarzy:
0

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Ta konsolka to taki komputerowy odpowiednik Fiata 126p. Małe to i przestarzałe – ale kiedyś bardzo w Polsce popularne i do dziś szczerze kochane przez posiadaczy. A do tego wiąże się z nią dość ciekawa historia.

Komentarzy:
5

Mieszczący się we Wrocławiu polski oddział MSI zaprosił nas do siebie na wystrzałową – dosłownie! – premierę swojego laptopa. Dowiedzieliśmy się tam kilku rzeczy. Po pierwsze: wciąż istnieją laptopy ważące ponad 4 kg. Po drugie: laptopa da się stabilnie podkręcić do 5 GHz. A po trzecie – pacyfiści, jak się okazuje, strzelają lepiej od niejednego weterana.

Komentarzy:
6

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
5

Coś starego, coś nowego, coś pożyczonego... Wszystko jest!

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z