10
17.03.2017, 11:28Lektura na 2 minuty

Titanfall 2: Co dalej?

Developerzy jeszcze powrócą na Kresy. W międzyczasie pracują zaś nad podbojem rynku mobilek i nowym tytułem w uniwersum Gwiezdnych Wojen. 


Mateusz Witczak

Chociaż Titanfall 2 nie sprzedawał się wybitnie (przynajmniej tuż po premierze), EA wciąż wierzy, że odbije sobie w długim okresie. Poniekąd dlatego Respawn Entertainment wciąż pracuje nad darmowymi DLC. Jeszcze w listopadzie otrzymaliśmy dodatkową mapę (Miasto Aniołów) oraz bonusowe opcje personalizacji tytanów. W lutym dostaliśmy zaś nowy tryb i dwie dostosowane do niego mapy.

Na oficjalnej stronie produkcji pojawiło się potwierdzenie, że na tym nie koniec. 


Titanfall 2 ma się dobrze i rozwija się, zyskując co tydzień nowych graczy. Obecnie skupiamy się na przyszłości Titanfalla i jesteśmy nią bardzo podekscytowani. Główny zespół Titanfalla pracuje nad wieloma fajnymi rzeczami, do których zalicza się kolejna zawartość do pobrania, bloki akcji i prototypy do przyszłych projektów z serii Titanfall, a także inne, szalone eksperymenty. Dopiero się rozkręcamy i nie możemy się doczekać, żeby podzielić się tym wszystkim z wami, naszą społecznością.


Studio bije się jednak w piersi – dotychczasowa komunikacja z graczami pozostawiała wiele do życzenia. Ponoć twórcy mają pomysł, jak ją usprawnić.

Już 23 marca powinniśmy usłyszeć szczegóły na temat marcowego DLC. Ponadto Respawn potwierdziło, że trwają rozmowy z producentami gier mobilnych, którzy stworzą spin-offy serii (oby doczekały premiery, w przeciwieństwiej do anulowanej karcianki Titanfall: Frontline). Poza tym potwierdzono, że w produkcji jest gwiezdnowojenny tytuł, nad którym czuwa Stig Asmussen (seria God of War). Sęk w tym, że...


Ten projekt jest wciąż tajny i nie będziemy o nim mówić przez jakiś czas.


W CDA 13/2016 nagrodziliśmy Titanfalla 2 dziewiątką. Jak pisał wyżej podpisany:


Nie mogę kwestionować pierwszych wyników sprzedaży, o których powiedzieć, że nie napawają optymizmem, to jak oświadczyć, iż atak Niemiec na Polskę w ‘39 był „taki ciutkę niepokojący”. Jedyne, czego mogę się podjąć, to próba wyjaśnienia wam, dlaczego robicie błąd, nie dając grze szansy. Titanfall 2 to najprzyjemniejszy shooter, przy jakim siedziałem od bardzo, bardzo dawna, i chciałbym, byście i wy spróbowali tego gameplayowego cukierka. (...) Gdyby w 2013 Respawn wydało właśnie taki tytuł, Titanfall nie byłby obiektem żartów o „singlowej grze multi".



Czytaj dalej

Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze