12.10.2023, 15:45Lektura na 2 minuty

Witchfire: The Astronauts opublikowało plan rozwoju gry

Ścieżka rozwoju Witchfire po premierze prezentuje się niezwykle obiecująco.


Krzysztof „Gwint” Jackowski

6 lat temu po raz pierwszy mogliśmy usłyszeć o Witchfirer polskiego studia The Astronauts. Już wtedy dzieło prezentowało się niezwykle obiecująco, jednak pozostawały z tyłu głowy obawy związane z przedłużającym się cyklem produkcyjnym. Na tę chwilę wydaje się, że powoli zbliżamy się do finału w postaci premiery gry. Produkcja otrzymuje coraz więcej zwiastunów, wsparcie dla nowej technologii Nvidii, a wszyscy chętni mieli już okazję sprawdzić nowy tytuł Adriana Chmielarza we wczesnym dostępie. My też zaliczamy się do tego grona. Teraz twórcy opublikowali kompletną roadmapę tego, co będzie działo się z Witchfire po debiucie.

The Astronauts podkreśla, że są to jedynie wstępne założenia i bardziej skupiają się na „wspólnym” tworzeniu treści do gry. Dodatkowo informują, że plany mogą się trochę różnić w ostatecznej wersji, jednak nie powinno to zbytnio odbiegać od tego, co obecnie zostało nam zaprezentowane. W Witchfire w wersji 1.0 znajdziemy sześć map, sześciu bossów, 46 przeciwników, 31 broni, 20 zaklęć, 24 magiczne przedmioty i jeszcze więcej. Zawartość premierowej edycji gry prezentuje się bardzo obszernie, a i tak nie zostało nam wszystko na ten moment przedstawione.

Oprócz dodatkowego contentu twórcy skupią się na usprawnieniach mechaniki zabawy oraz ogólnej wydajności gry. Według wpisu, który znajdziecie na stronie The Astronauts, usprawnianie gry pod kątem technicznym jest obecnie jedną z ważniejszych rzeczy. Niezwykle cieszy otwarte podejście do graczy, którzy czekają na grę oraz szczerość jeśli chodzi o obecny stan prac nad grą. Jeżeli interesuje was Witchfire, to od 20 września macie okazję przetestować produkcję w ramach early accessu.


Czytaj dalej

Redaktor
Krzysztof „Gwint” Jackowski

Beznadziejnie zakochany w Dead Space i BioShocku. W gry wideo gram, odkąd byłem mało rozgarniętym bobasem, i planuję robić to do końca. Wydałem 460 złotych na Diablo IV i do teraz tego żałuję. Jak ktoś chce zagrać w jakiegoś multika na Xboksie, to ja bardzo chętnie.

Profil
Wpisów346

Obserwujących4
Brak okładki
Witchfire
Ocena redakcji
-
Ocena użytkowników
0
Platformy
-
Gatunek
FPS
Producent
The Astronauts
Witchfire

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze