Dragon’s Dogma 2: Klasy postaci i mechaniki gry na nowym gameplayu
Prawie 9 minut gameplayu z Dragon’s Dogma 2 zaostrza apetyt na więcej i pozwala zapoznać się z tym, co szykuje Capcom.
Zapowiedziane rok temu Dragon’s Dogma 2 natychmiast spotkało się z pozytywnymi reakcjami fanów – i to nawet pomimo braku konkretów dotyczących produkcji. Pierwszy materiał pojawił się prawie rok później, prezentując jak radzi sobie tytuł zbudowany na RE Engine, a w najnowszych informacjach pojawiły się deklaracje o świecie czterokrotnie większym od „jedynki”.
W materiale pokazanym podczas Tokyo Game Show 2023 Hideaki Itsuno, dyrektor gry, opowiedział o najważniejszych jej aspektach. Początek materiału to przede wszystkim opowieść o czterech głównych profesjach dostępnych w Dragon’s Dogma 2, będących typowymi, erpegowymi klasykami: mamy wojownika, łucznika, złodzieja oraz maga. W krótkiej prezentacji różnic pomiędzy nimi zobaczymy kilka ciekawych pomysłów, jak np. wykorzystanie otoczenia do walki z wrogami, albo wrogów w charakterze otoczenia – most z trolla to koncepcja zdecydowanie za mało eksploatowana w erpegach.
Reszta materiału poświęcona jest różnicom pomiędzy poszczególnymi regionami świata, a także zadaniom pobocznym, podróżowaniu po świecie wozem i towarzyszącym temu niebezpieczeństwom, jak również innym aspektom rozgrywki. Fanów pierwowzoru chyba nie muszę zachęcać do obejrzenia, prawda?
Dragon’s Dogma 2 ukaże się na pecetach, PS5 oraz Xboksach Series X|S. Nie znamy jeszcze niestety konkretnej daty premiery.
Czytaj dalej
I have no mouse and I must click.