Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITCyberpunk 2077: Kolejna porcja poprawek

hraboll sobota, 23 stycznia 2021, 8:00 News

Wersje konsolowe gry otrzymały naprawdę dużą aktualizację.

Aktualizacja 1.1 właśnie pojawiła się na PC (waży 6,7 GB) i konsolach (tutaj niemal 17 GB do pobrania). Studio CD Projekt Red popracowało przede wszystkim nad lepszą wydajnością Cyberpunka 2077. Najnowsze poprawki dotyczą również efektów wizualnych, interfejsu użytkownika oraz zadań fabularnych.

Ponoć udało się usprawnić wykorzystanie pamięci w różnych systemach wewnątrz gry: postaci, interakcji, nawigacji, roślinności, efektów laserowych, minimapy, urządzeń, sztucznej inteligencji, ruchu ulicznego, obrażeń środowiskowych i innych. Ma to się przełożyć na lepszą stabilność gry na wszystkich platformach.

Naprawiono także błąd odpowiedzialny za zbyt duże zapisy gry. Co warte podkreślenia, nowa poprawka zmniejsza tylko rozmiar istniejących plików zapisu. A zatem save'y, które uległy uszkodzeniu jeszcze przed wprowadzeniem aktualizacji 1.06, nie zostaną naprawione.

Przypomnę, że aktualizacja 1.1 została wpisana w nowy plan rozwoju Cyberpunka 2077. Rodzimy developer skupia się obecnie na eliminacji różnorakich błędów:

Będziemy kontynuować prace nad stabilnością w aktualizacji 1.2 oraz kolejnych łatkach. Jednocześnie będziemy dalej naprawiać błędy, na które natrafiacie oraz słuchać waszych opinii jak poprawić ogólne wrażenia z gry.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 27 stycznia 2021, 21:07   WiewiorCwanaik
tagime6941 oczywiście rolą konsumenta jest oceniać produkt. Odnosząc się do twojej przenośni z samolotami oczywiście mamy prawo wymagać bezpieczeństwa i wygody, ale chyba nie powiesz mi że po locie z turbulencjami idziesz do, dajmy na to, Airbusa i pouczasz ich jak konstruować samoloty żeby mniej trzęsło. Taki był sens mojej wypowiedzi.
środa, 27 stycznia 2021, 20:57   WiewiorCwanaik
na razie to zachowujesz się jak typowy Janusz ktory stoi z boku i rzuca komentarze typu: "Panie, ale oni to spier...li", i stąd mój komentarz.
środa, 27 stycznia 2021, 20:55   WiewiorCwanaik
lett4l ja nie podałem żadnych argumentów bo się po prostu na tym nie znam i tyle. Wkurzają mnie natomiast jednostki twojego pokroju którzy wszystko wiedzą najlepiej i kropka. To ty tu wpychasz swoje teorie a nie ja. Byłeś w środku CDPR, widziałeś co się tam działo albo chociaż masz kogoś znajomego stamtąd kto ci opowiedział. Rżniesz tu strasznie gwiazdę programowania ale tak naprawdę to są tylko twoje domysły.
poniedziałek, 25 stycznia 2021, 17:11   Roqs6
Na koniec - CP2077 i tak kupiłem, aby wesprzeć CDP (chociaż jeszcze nie uruchomiłem, poczekam na patche). Uważam, że Redzi wykonali niesamowitą robotę przy Wiedźminie i mają u mnie kredyt zaufania. Zresztą z 3-cią częścią Wieśka też były problemy przy premierze (też były bugi uniemożliwiające ukończenie gry, których sam doświadczyłem - i to na PC). A jak się skończyło? Zamiast wieszać Psy, trzymajmy kciuki,aby ekipa z CDP wyciągnęła wnioski i dała nam Cyberpunk, na który załużyliśmy jako gracze. Amen. :)
poniedziałek, 25 stycznia 2021, 17:08   Roqs6
Np. reklamy na autobusach - serio? Do kogo to ma przemówić? CP2077 nie wydaje mi się grą dla laika, więc autobusowe medium trochę niedobrane pod źródło... Mniejsza. Grunt, że sprawę można było rozegrać inaczej... Wystarczyło wypuścić wersję PC w dniu premier, a konsolom dodać znaczek "Early Access" i jawnie informować, że udostępniamy grę już teraz, ale dobrej jakości spodziewajcie się w Q1 2021. Tymczasem do końca CDP mówił jaką to dopracowaną grę stworzyli... Wystarczyło trochę szczerości.
poniedziałek, 25 stycznia 2021, 17:03   Roqs6
A co do CP2077, to jednak w mojej ocenie zawinił każdy po trochu - zapewne zabrakło trochę doświadczenia od strony programistów, ale i też pohamowania ambicji marketingu i rozwagi Zarządu. Branża gier wydaje mi się szczególnie wyrozumiała na bugi, jeśli ktoś wcześniej opisuje jak jest (weźcie sobie chociażby early access ze steama za przykład, gdzie ludzie płacą za beta i świetnie się bawią). Tymczasem w CP zabrakło szczerości, marketing rozdmuchał kampanie bardziej niż trzeba było...
poniedziałek, 25 stycznia 2021, 17:01   Roqs6
...to zaprogramują byle jak i nawet nie dopytają o szczegóły / nie wyrażą wątpliwości. Jednocześnie spotkałem też wielu devód z ogromnym talentem i zapałem do programowania, że klęknijcie testerzy. :) W tej branży są po prostu duże skrajności, bo programistów wciąż brakuje na rynku. Stąd zarobki idą w górę, a do branży dołącza wiele osób, które chcą wygodnie żyć i wyklepać trochę kodu i o 17 isc do domu. Innymi słowy dobry dev to na wagę złota i trzeba takiego doceniać. :)
poniedziałek, 25 stycznia 2021, 16:55   Roqs6
@lett4l No i masz... Skusiłeś mnie, aby dołączyć do dyskusji! :) Sam od 10 lat mam do czynienia z branżą IT i developmentem aplikacji (głównie pod e-commerce) i nie mogę nie zgodzić się z Twoimi argumentami. To jak czasami niektórzy devovie podchodzą do swojej pracy, jak podbijają estymacje czasowe, aby móc dorobić na nadgodzinach / innym projekcie... Eh... Po prostu ręce opadają. Do tego wielu ma syndrom, że jak napiszesz tylko o celu danego elementu aplikacji (zamiast stworzenia modelu BPMN 2.0)...
poniedziałek, 25 stycznia 2021, 15:44   tagime6941
Chwila... to trzeba być programistą by oceniać jakość oprogramowania? Mnie jako konsumenta mało obchodzą tajniki tworzenia samolotów, a jednak gdy latam to oczekuję, że dolecę w całości a w trakcie lotu konstruktorzy nie będą naprawiać niedoróbek fabrycznych i doczepiać taśmą klejącą brakujących elementów korpusu. I nie machnę ręką na brak szumnie zapowiadanego w reklamach szampana, kawioru i foteli obitych skórą cielaków...
niedziela, 24 stycznia 2021, 22:17   gamingman21
slow clap mode for lett4l

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W jednej z nich rośnie szyja, w drugiej nos, a w trzeciej serce.

Komentarzy:
3

Karol Kopańko, autor książki „Polski e-sport”, prezentuje w bardzo obszernym artykule sylwetkę Marcina „Jankosa” Jankowskiego – utalentowanego i utytułowanego zawodowego gracza w League of Legends.

Komentarzy:
1

God of War na PS5 jest dokładnie tym, czego mogliśmy oczekiwać po jednej z najwybitniejszych gier poprzedniej generacji – najlepszym doświadczeniem, jakie obecnie może zaoferować nowa konsola Sony.

Komentarzy:
10

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z