10
22.07.2019, 15:59Lektura na 1 minutę

Hideo Kojima: Gdybym chciał wyprodukować grę bez większego wysiłku, stworzyłbym battle royale

Sławny twórca chyba nie podziela entuzjazmu nad Fortnite i PUBG.


Stanisław „Wokulski” Falenta

Kontrowersyjne słowa padły podczas lakonicznego panelu na Comic-Conie poświęconemu najnowszej grze Hideo Kojimy, Death Stranding. Zapytany przez prowadzącego o długi czas pracy nad tytułem, odparł:


W momencie kiedy po raz pierwszy zacząłem produkować gry na własnych zasadach, najprościej było stworzyć produkcję, w której każdy jest na wyspie i strzela do siebie nawzajem. Kreatywność to coś, co pcha całe cywilizacje do przodu. Żyjemy w epoce, w której algorytmy sterują nią tak bardzo, że zaczyna znaczyć niemal tyle co nic. To ważne, aby z tym walczyć.


Rzucono nieco światła na jednego z bohaterów gry, Heartmana. Kojima wyjawił, że grana przez Nicolasa Windinga Refna postać posiada „wyjątkowe, podłączone do defibrylatora serce” – traci życie co 21 minut, spędza 3 minuty w zaświatach szukając swojej rodziny, po czym wraca do świata żywych. Umiera tym sposobem 60 razy dziennie.

Kojima dodał również, że Refn proponował mu zaciągnięcie Keanu Reevesa do roli głównego antagonisty, na co on powiedział stanowcze „nie” i zdecydował się na aktora Madsa Mikkelsena.

Death Stranding zostało zapowiedziane na 8 listopada 2019 roku. Gra ukaże się jedynie na PS4.


Czytaj dalej

Redaktor
Stanisław „Wokulski” Falenta

Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.

Profil
Wpisów1004

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze