Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITVampire: The Masquerade – Bloodlines 2: Poznajcie krwiopijców z klanu Brujah [WIDEO]

Cursian piątek, 3 maja 2019, 16:48 News

Jego członkowie cechują się niesamowitą sprawnością fizyczną.

Swoją przygodę z nowym Bloodlines zaczniemy na najniższym stopniu wampirzej hierarchii, jako przedstawiciel jednej z najmłodszych, a zarazem najsłabszych generacji krwiopijców. Z czasem możliwe będzie jednak przyłączenie się do jednej z kilku potężnych rodzin z wielowiekowymi tradycjami, a tym samym przyjęcie części ich mocy. Jedną z opcji będzie klan Brujah. Jego przedstawiciele z reguły mają problemy z kontrolowaniem agresji, są brutalni i niechętnie poddają się jakiejkolwiek zwierzchności. To urodzeni buntownicy, cechujący się ponadprzeciętną sprawnością fizyczną. Bohater, który zdecyduje się do nich dołączyć, zyska kilka dotykowych zdolności. Będzie potrafił wyprowadzać druzgocące ciosy, za sprawą których nauczy się kruszyć ściany i ciskać przeciwnikami w powietrze. Alternatywą będzie grzmotnięcie w ziemię, obalające przeciwników i zadające im obrażenia. Brujah szczycą się jednak nie tylko siłą, ale także szybkością. Jako jeden z nich będziecie potrafili spowalniać czas oraz błyskawicznie szarżować na krótkie dystanse. To ostatnie pozwoli skracać odległość do przeciwnika bądź bez trudu unikać niebezpieczeństw, które dla innych mogłyby się skończyć tragicznie. Szczegółowe informacje na temat klanu znajdziecie TUTAJ, a poniżej możecie obejrzeć krótki zwiastun:

 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 6 maja 2019, 14:11   Marius1g
@Uplink - jak przeglądasz listę klanów na stronie, to masz przedstawione pomieszczenia. Zdemolowana melina (brujah), elegancki pokoik (toreador), apartament w wieżowcu (ventrue), pokoik z krwawym kręgiem (tremere) i jeden niejasny, który pasuje do nosferatu, malkavian i lasombry. Jako, że przydała by się klasa łotra, to stawiam na lasombry.
poniedziałek, 6 maja 2019, 10:51   Uplink
@Marius1g - na czym bazujesz, coś mi umknęło? Bo to że w grze się pojawią to faktycznie pewne, ale nie widzę przesłanek że będą grywalnymi stronnictwami (tzn. któreś pewnie tak, ale być może zrezygnują np. z Venture albo nawet i Tremere). Swoją drogą Lasobmra mogliby mieć takie fajne smaczki - wyobraźcie sobie, że gra ma normalnie działające lustra i wszyscy się w nich odbijają... oprócz postaci gracza :D. Albo tylko ona nie rzuca cienia...
niedziela, 5 maja 2019, 20:53   Marius1g
O ile Brujah, Tremere, Ventrue i Toreador raczej pewne, to ostatni klan (ten w ściekach), to albo Lasombra albo Nosferatu. Skłaniam się jednak ku Lasombrze. Nosferatu ze względu na swój wygląd mogą nie pasować do gry.
niedziela, 5 maja 2019, 14:52   Maly007
@gamingman21
Rzecz w tym, że nawet w jedynce malkavian miał mnóstwo innych dialogów z npc, którzy reagowali na jego dziwny styl mówienia
sobota, 4 maja 2019, 20:27   Piewca
Gamingman21 tylko jeśli wierzyć temu co muwili podczas streamu devi gra każdym klanem ma oferować odmienne doświadczenie, jest to oczywiście wyolbrzymienie jak zawsze przey takich okazjach ale różnice raczej nie będą się kończyć na wadach i zaletach ale przełożą na gameplay- oczywiśćie wiele żależy od ilości rpg w grze.
sobota, 4 maja 2019, 19:39   JerichoHorn
O, po screenie widac, gdzie tym razem będzie melina. https:www.youtube.com/watch?v=c5IpWNOyD6E I ci Brujah bedą walczyc z "injustice". Vampire: SJW
sobota, 4 maja 2019, 19:17   gamingman21
Czy ja wiem, W jedynce były po prostu ciekawsze kwestie dialogowe jak się grało Malkavianem plus dodane szepty w tle jak się z kimś gadało. Czyli napisanie kwestii dialogowych na bardziej "szalone" plus szalone szepty ( które jak by miały napisy, co w jedynce nie miało miejsca) myślę że nie jest bardzo trudne. A to jak reagują na twoje pochodzenie płeć czy kolor skóry to już każdy szanujący się RPG powinien mieć w standardzie w dzisiejszych czasach.
sobota, 4 maja 2019, 17:07   Piewca
Wszyszcy marzący o Malkavianach- zdajecie jaki ogrom dodatkowej pracy wymaga przygotowanie całej gry pod taki klan, to nie jest dodanie kilku kwesti dialogowych czy opcjonalnych misji. Także pewnie pojawią sie w dlc
sobota, 4 maja 2019, 15:15   Amigos
@orzechXIX - no to rozumiem rozczarowanie :/ Osobiście jakbym miał wybrać to bym odciął Toreadorów i Ventrue. Dyscypliny wpływające na umysł miałyby Malki, a dominacji jako takiej by nie było, bo i po co. I tak raczej nie będzie opcji kompletnie bezkrwawego przejścia gry, a zwierzęce dyscypliny Gangreli w BL1 były dość charakterystyczne i trochę szkoda by było gdyby ich zabrakło. Chyba, że zostaliby dodani w DLC, bo widzę też taką możliwość.
sobota, 4 maja 2019, 13:52   Bronnson
@Dawciu różnica polega na tym, że Brujah mają większe zdolności socjalne, podczas gdy Gangrel celują w typ "barbarzyńcy"...ale tak czy inaczej oba klany wpisują się w archetyp wojownika z bardziej tradycyjnych rpg. Jeśli faktycznie ma być tylko 5 klanów...cóż, jedni będą raczej zbędni. Osobiście stawiam, że poza Brujah pojawią się jeszcze Nosferatu ("łotrzyk"), Tremere (mag), Ventrue (typowy dyplomata) i Malkavian (bo chyba nikt nie wierzy że może ich zabraknąć?).

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Bunt (ang. Riot) – rzeczownik

(1.1) sprzeciw, protest, opór

(1.2) wystąpienie grupy ludzi przeciwko jakiejś władzy

Komentarzy:
25

Zbiórka na Kickstarterze może być iskrą, która rozpali głowy odbiorców, roznieci zainteresowanie mediów i stanie się początkiem gorących biznesowych przyjaźni. Ci, którzy ją odpalili, przestrzegają jednak: igrając z ogniem, łatwo się sparzyć.

Komentarzy:
0

Polacy z SoulFire tworzą prequel Gothica, którego akcja ma się toczyć na dekadę przed utkaniem magicznej bariery, a za scenografię posłuży wyspa, gdzie dołączymy do strażników miejskich lub gildii kupieckiej. Zagadka: o jaki projekt chodzi?

Komentarzy:
4

Zaczęło się w roku 1987. W salonach gier królowały Contra i Operation Wolf, szczęśliwi posiadacze komputerów grali w pierwszą część Larry’ego i Piratów Sida Meiera. A Tim Ansell zakładał studio, które miało sprawić, że świat pokocha wojnę totalną.

Komentarzy:
7

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z