Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITStar Wars Jedi: Fallen Order – Scenarzystka Uncharted jest zdziwiona zapowiedzią gry

rajmund poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 18:18 News

W końcu Amy Hennig sama tworzyła dla EA „Uncharted w świecie Star Wars”.

Fani gwiezdnej sagi w ostatnich dniach mają co sobie układać w głowie. Star Wars Celebration przyniósł nam m.in. pierwsze materiały z IX epizodu oraz serialu „The Mandalorian”, ale też gry Star Wars Jedi: Fallen Order. Z jednej strony wielu fanów zdaje się do niej podchodzić dość nieufnie: w końcu to kolejny projekt powstający pod egidą EA, a wydawca ten jak dotąd nie popisał się swoimi produkcjami w tym uniwersum. Z drugiej strony wiele zdaje się wskazywać na to, że tym razem możemy dostać ciekawą grę dla jednego gracza. Mroczną niczym pamiętne 1313, dopracowaną fabularnie jak Uncharted...

Ale moment! Przecież taka gra już powstawała! Tworzyło ją Visceral Games, kojarzymy ją pod kryptonimem Ragtag, a projektem kierowała sama Amy Hennig, czyli scenarzystka i reżyserka pierwszych trzech przygód Nathana Drake'a. Tytuł został z hukiem skasowany, dlaczego więc tym razem nikomu w EA nie przeszkadza, że tworzona jest „historia dla pojedynczego gracza w uniwersum Star Wars, bez mikrotransakcji i loot boksów”? Amy Hennig nie kryje zdziwienia, szczególnie że oficjalny tweet EA zdaje się dokładnie nawiązywać do komentarzy po skasowaniu Ragtaga.

To tylko moje spekulacje, nie mam pojęcia, skąd się wzięła ta nagła zmiana nastawienia. Gdy pracowaliśmy nad Ragtagiem, taki plan był nie do przyjęcia. Ale wiecie, wszystko się zmienia. Tamta decyzja została podjęta latem 2017 roku, a dowiedzieliśmy się o niej w październiku. To było prawie dwa lata temu, a wiele się od tamtej pory zmieniło. Gracze głośno dementowali sugestię, że nie są zainteresowani zamkniętymi produkcjami dla jednego gracza, pozbawionymi dodatkowych trybów. Oczywiście, że ich chcą, wszyscy chcemy. Może to więc tylko przykład tego, jaką nową strategię przyjęło EA.


Warto przypomnieć, że niedawno Hennig otwarcie wypowiadała się na temat tego, iż w dzisiejszym świecie nie byłoby miejsca nawet na taką grę jak Uncharted. W przypadku Star Wars Jedi: Fallen Order próbuje także tłumaczyć wyjątkową sytuację faktem, że tytuł powstaje w studiu Respawn. Stojący na jego czele Vince Zampella zasiada w kierownictwie EA, co daje mu spore pole manewru w kwestiach walki o jego studio.

Musimy także pamiętać, jak wiele zmieniło się w zarządzie od tamtego czasu. Zarówno Patrick Soderlund, jak i Jade Raymond w międzyczasie opuścili szeregi EA. Rolę Patricka przejęła Laura Miele, która za moich czasów kierowała marką Star Wars. Nie mam żadnych informacji z wewnątrz, ale jest wiele powodów, dla których mogli zmienić nastawienie. Przede wszystkim cieszę się w imieniu Respawnu, bo jestem podekscytowana ich produkcją i słyszałam o niej wiele dobrego.


Niewykluczone, że po kiepskim przyjęciu Battlefronta II – a być może i Anthema – EA na nowo sonduje rynek. Jeśli naprawdę chcemy pokazać, że interesują nas opowieści dla jednego gracza, pamiętajmy, że liczą się tylko głosy oddane portfelem.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 14 maja 2019, 11:41   dondon4u
It is interesting to see the Star Wars series as a game.
I will copy your review to my web.
https:www.xman9.com
środa, 17 kwietnia 2019, 8:12   BIsken
@Ja0lek To forma jakiegoś trolla czy co? Last Jedi to najgorsza cześć SW, pamiętam że w kinie ludzie wychodzili z sali i narzekali po seansie. Co do Fallen Order trzeba czekać do gameplay, trzymam kciuki.
wtorek, 16 kwietnia 2019, 13:26   AssgardVasNeema
I to w tytule "...też jest zdziwiona...", a to ktoś jeszcze był zdziwiony tą zapowiedzią?
Przecież już od roku wiadomo o tej grze. Teraz po prostu dostaliśmy szczegóły ;P
wtorek, 16 kwietnia 2019, 3:32   DETHKARZ
@ja0lek what?
poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 22:03   goliat
Podejrzewam, że swoje do powiedzenia miał też Disney, bo jak na dwa Battlefronty w ciągu 6 lat EA słabo wykorzystuję potencjał marki.
poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 20:54   Dantes
+Wcogram Disney ostatnio wzięło za reedycje starszych / klasycznych gier Star Wars na Steam oraz GoG jedynie Microsoft starał się usilnie spowolnić ten proces a mówiąc o anulowanych projektach gier Star Wars 1313 dobrze się zapowiadał mogli by wrócić do niego, więcej info => https:www.gry-online.pl/gry/star-wars-1313/z130e9
poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 20:01   Wcogram
Przyszło Disney. Za chwilę zabierzemy wam licencje jak nic z nią nie robicie tylko średnie gry multi. Gracze i fanie chcą mieć fajną historie SP w świecie SW a nie skórki do multi. Sony Robi gry SP i się sprzedają w milionach. Oby się udało i oby LuckasArts wróciło ze swoimi nowymi projektami w SW lub sprzedali licencje innym jak to miało kiedyś miejsce.
poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 19:38   ja0lek
Ja na nowo zakochałem się w gwiezdnych wojnach po obejrzeniu parę dni temu Last Jedi. Zrobiłem to od niechcenia, a na koniec byłem zachwycony. Dzięki temu bardziej jaram się ta grą :)
Swoją drogą zastanawiałem się właśnie nad tym czemu te "Uncharted" skasowali, a tutaj coś "podobnego" wychodzi. Teraz chociaż mam jako taka odpowiedź :p
poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 19:35   Celdur
Widzę, że uwielbiasz zlizywać błoto z korporacyjnych butów.
poniedziałek, 15 kwietnia 2019, 18:51   p4v
Asasyn, nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Nikt tu się nie dowala do gry fallen order

O autorze

rajmund

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W programie na ten tydzień znalazły się dwa tytuły krótkometrażowe i jeden zdecydowanie nieprzeznaczony dla tych, którzy mają mało czasu. Ale ponoć wart każdej godziny.

Komentarzy:
8

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
15

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
3

Myśl na dziś: Niektóre pomyłki sprawiają zbyt wielką radochę, by popełniać je tylko raz.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z