Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Amsterdam 1666: Diabelska gra twórcy pierwszych Assassin’s Creedów wciąż w planach

Witold niedziela, 14 kwietnia 2019, 14:58 News

Z powodu ograniczeń budżetowych nie powinniśmy jednak oczekiwać produkcji AAA.

Patrice Désilets, współtwórca m.in. dwóch pierwszych Assassin's Creedów, Piasków Czasu czy Hype: The Time Quest (ach, kto to jeszcze pamięta), przeszedł ze swoim symulatorem diabła naprawdę długą drogę. Producent najpierw odszedł z Ubisoftu do THQ, gdzie zaczął pracować nad intrygującym 1666, później został wyrzucony z pracy przez francuską firmę, gdy ta w 2013 wykupiła THQ, a następnie procesował się z dawnym pracodawcą o prawa do marki. Ostatecznie w 2016 wydawca w ramach ugody oddał je developerowi, a my już chwilę później moglibyśmy zobaczyć, jak w tamtym momencie prezentował się ten tytuł. Projekt jednak zawieszono, a sam autor skupił się na mającym mieć premierę w tym roku ambitnym Ancestors: The Humandkind Odyssey (które dopiero co moglibyśmy podziwiać na kolejnym wideo).

Rozmawiając z VG24/7 podczas konferencji Reboot Develop, Désilets zapowiedział, że „Amsterdam 1666 na pewno się ukaże”. Zdradził przy tym, iż z racji otwartości świata w obu grach praca nad symulatorem ewolucji ludzkości była bardzo dobrym sposobem na sprawdzanie różnych pomysłów, które przyszły do głowy twórcom i nauczyła ich wielu przydatnych rzeczy. Do tego przygotowała studio do pracy z mniejszym budżetem – Amsterdam 1666 pierwotnie miało przecież być produkcją AAA tworzoną ze wsparciem dużego wydawcy. Autor przemyślał więc sobie kilka spraw i zmienił swoje dotychczasowe spojrzenie. Dodał także, że nie powinniśmy się spodziewać zbyt szybkiej premiery:

W tej chwili myślę nieco o tym tytule. Najprawdopodobniej zmieni się troszkę – [w wersji, która powstała] gracz był bardziej uczniem diabła niż nim samym. Kiedy skończę [Ancestors], pomyślę, co dalej. Jeżeli padnie na Amsterdam 1666, zapewne zacznę całą robotę od nowa.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 14 kwietnia 2019, 23:49   HeklusDwa
Intrygujące, czekam na więcej informacji.
niedziela, 14 kwietnia 2019, 23:07   chomik3109
jakie "wciąż" powstaje? projekt został wyrzucony do kosza, jednak twórca mówi że myśli do niego wrócić ale zacznie go od zera. tak więc wtf redaktorku?

O autorze

Witold

Podobne newsy

1666 Amsterdam: Nowy, lepszy Asasyn w akcji [WIDEO]

News
poniedziałek, 2 maja 2016

1666-amsterdam-nowy-lepszy-asasyn-w-akcji-wideo Pachnący Messiah materiał pokaże Wam, czym też dyrektor kreatywny AC chciał przebić swoje poprzednie dokonania.

Komentarzy:
16

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
21

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
28

40 lat temu frachtowiec kosmiczny USCSS Nostromo otrzymał sygnał pochodzący z księżyca o oznaczeniu kodowym LV-426. Komputer pokładowy, nazywany Matką, wybudził załogę, która zdecydowała się sprawdzić sygnał...

Komentarzy:
6

Zmarł ponad pół wieku temu. Był żołnierzem i dezerterem, głosem pokolenia i ucieleśnieniem rebelii. Duszą Night City. Zapłacił za to słuszną cenę.

Komentarzy:
9

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z