2.05.2016, 09:30Lektura na 1 minutę

1666 Amsterdam: Nowy, lepszy Asasyn w akcji [WIDEO]

Pachnący Messiah materiał pokaże Wam, czym też dyrektor kreatywny AC chciał przebić swoje poprzednie dokonania.


Mateusz Witczak

Patrice Désilets, człowiek któremu zawdzięczamy stworzenie asasyńskich fundamentów, odzyskał prawa do 1666, ambitnego projektu, jakiego podjął się po wyprodukowaniu Brotherhooda i rozstaniu z Ubi.

Właśnie dowiedzieliśmy się, jak właściwie 1666 miało wyglądać. Przy czym czas przeszły nie jest tu nieuzasadniony. Oglądając film miejcie na uwadze, że build pochodzi sprzed dwóch lat i że gra miała wówczas debiutować na minionej generacji konsol. Film zdradza, że kluczową mechaniką gry było (będzie?) przejmowanie kontroli nad zwierzęcymi (i nie tylko) mieszkańcami miasta.

Nie jest jasnym, czy Désilets wznowi ten "zarzucony na czas nieokreślony" projekt. Zwłaszcza, że developer planował podjąć się produkcji epizodycznego Ancestors: The Humankind Odyssey (o którym pisaliśmy więcej w tym miejscu).


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze