Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITApex Legends osiągnęło próg 10 milionów graczy

Wokulski piątek, 8 lutego 2019, 12:56 News

Wystarczyły równo trzy dni.

Czas tak szybko leci. Jeszcze chwilę temu Apex Legends – świeże battle royale autorstwa Respawn Entertainment – mogło się poszczycić dwoma milionami założonych kont. Dzień później ta liczba to już przeszłość – twórcy opublikowali na blogu gry krótką notkę, w której podziękowali graczom za zaangażowanie i wsparcie oraz pochwalili się liczbą kont na dzień 8 lutego. Dane prezentują się imponująco: produkcja przekroczyła liczbę 10 milionów graczy, z czego milion jest aktywnych jednocześnie. To rzadkość. Większość nowych battle royale, niezależnie od jakości, ma duże problemy z budową bazy użytkowników.

Produkcja, o której szczegółowo rozpisaliśmy się TUTAJ, jest chwalona między innymi za dbałość o detale, doszlifowaną rozgrywkę oraz świeże podejście do gatunku. Padają porównania do futurystycznych części Call of Duty oraz poważnego tonu PUBG-a. Choć dochodzą do nas słuchy o niezbyt dobrym stanie optymalizacji, jakość techniczna to nadal półka wyżej od wspomnianego przed momentem konkurenta. Nie bez znaczenia jest też renoma developerów, którzy stoją za produkcją serii Titanfall. Jeśli chcecie przetestować grę osobiście, nie ma żadnego problemu, gdyż jest oparta na modelu free-to-play. Możecie również sięgnąć do zasobów Twitcha, gdzie transmisje z rozgrywki potrafi oglądać naraz nawet 500 tysięcy osób.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 11 lutego 2019, 6:18   Fallschirmjager
Jestem tylko ciekaw jak to wpłynie na premierę Anthem. Czy EA po hipotetycznej porażce owego tytułu zamknie BioWare, czy zaczekają z tym do Dragon Age IV LGBTQ+whatever. Czemu nie, w końcu moda teraz na cięcie kosztów, wywalanie pracowników (Blizzard) na zbity pysk i maksymizację zysków. Sami gracze są sobie winni, choć oj tam winni, im się to podoba, a my singleplayerowe dinozaury musimy odejść w niebyt. Apex to sygnał dla reszty, że fabuła się nie liczy.
poniedziałek, 11 lutego 2019, 6:03   Fallschirmjager
Wysyłam do gościa, który dokładniej opisuje to LGBTQ+whatever, jak i jako pierwszy w branży w ogóle wiedział, że nadchodzi gra od Respawn czyli EA. Gość ma kanał o nazwie thequartering i jest na bieżąco z nowościami. Polecam też Upper Echelon Gamers oraz Rags. Wszyscy są do rzeczy i widzą postępującą degradację przemysłu gier i podlizywanie się pewnym... grupom. Doskonale obalają kretyńskie zarzuty, od rasizmu, seksizmu po gender czy stereotypy.
poniedziałek, 11 lutego 2019, 5:44   Fallschirmjager
Innymi słowy Battle Royale to death match tylko z permaśmiercią. Hmm... Gdzieś już to widziałem... Czyżby w Modern Warfare w trybie "bomba" (nie pamiętam już dokładnej nazwy)? Tam też można było wygrać przez zarówno udane podłożenie bomby jak i zabicie ostatniego przeciwnika. To szczerze lepsze, bo masz dwa sposoby wygrania niż last man standing, ale to tylko moja opinia. A admin mógł ustawić permaśmierć w mw. I rzeczywiście mamy postaci LGBT mimo, że nie ma fabuły. Już podpowiadam dlaczego - marketing.
niedziela, 10 lutego 2019, 23:14   DETHKARZ
Moje zainteresowanie tą grą skończyło się wraz z wiadomością od EA, że w grze są postacie LGBTQ...RESTUVWYXZ......... nie byliby sobą jakby nie zepsuli gry od siebie.
niedziela, 10 lutego 2019, 14:39   Piewca
@plesniak W mim pierwszym komentarzu pisałem o permaśmieci jako czymś co faktycznie odróżnia BR od DM. Dotego dochodzi presja pod postacią zmniejszającej się mapy. Ale dalej uważam że to ewolucja a nie rewolucja i coś całkiem nowego.
niedziela, 10 lutego 2019, 11:14   plesniak
@Piewca Ok, kiedyś może tak to wyglądało, w stare DM nie grywałem, obecnie wygląda to trochę inaczej. I nie wspomniałem innej ważnej cechy dla BR jaką jest brak możliwości odrodzenia po śmierci (nie licząc wskrzeszenia przez drużynę) :) DM to dynamiczne rozgrywki, w której liczy się ilość zabójstw. W BR liczy się tylko przetrwanie, przy odrobinie (sporej) szczęścia można wygrać nie zabijając nikogo. Dlatego porównywanie BR do DM jest raczej nietrafione, to że w tym i tym się zabija to nie jest kopiowanie.
niedziela, 10 lutego 2019, 8:01   Piewca
@plesniak ale mówisz o DM z ostatnich kilku lat gdzie faktycznie dostajesz na start spory arsenał a ja mam na myśli te stare multi sprzed kilkunastu lat gdzie startowałeś ze słabyum pistoletem a pożadną broń musiałeś znależć. A trudno "powrót" do starych mechanizmów uznać za innowacje. O nielimitowanej amunicji napisałem bo ty wspomniałeś o szukaniu jej. Przyznaje ostatnim Dm w jaki grałem był ten z Titanfalla 2 może od tego czasu rozgrywka została uproszczona ale to nadal nie czynoi z br nowośći. Imho.
sobota, 9 lutego 2019, 18:00   plesniak
@Piewca Czyli też uważasz że BR to odmiana DM? Ok, każdy ma prawo do opinii...I nic nie pisałem o nielimitowanej amunicji, a w przeciętnym DM nie musisz jej już szukać od początku rozgrywki (jak w BR), tak samo jak broni...
sobota, 9 lutego 2019, 15:42   wojtekb03
Noo tak, gry to nie jest wysypisko innowacyjności na każdym kroku. Z resztą nie jestem obrońcą gatunku i owszem żaden ze mnie znawca. Jednak BR to ostatni typ gier jaki nazwałbym "czymś nowym" i choć napewno olewam wiele aspektów, jakoś mi to nie wadzi. (Wolę cRPG)
sobota, 9 lutego 2019, 15:38   wojtekb03
@PeterL
Tak jakby jednak wiem. Grałem i taki PUBG nie oferuje nic więcej ponad to. A w gry wysypane dziećmi nie gram, więc nie biorę ich pod uwagę.

O autorze

Wokulski

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Adam tłumaczy filmy i seriale, a po godzinach: pisze o grach. Dawid prowadzi własną działalność gospodarczą, a po godzinach: pisze o grach. Joachim doktoryzuje się z filologii polskiej, a po godzinach: pisze o grach. Olek tworzy gry. A po godzinach: pisze o grach.

Komentarzy:
85

Jak blisko prawdy byli twórcy Elite Dangerous czy No Man’s Sky?

Komentarzy:
12

Po pierwsze: to nie żadne ACTA 2...

Komentarzy:
170

To najbardziej rozbudowana aplikacja czatowa, jaką kiedykolwiek widziałem!

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z