Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITApex Legends: Nowa, darmowa gra twórców Titanfalla jest już dostępna [WIDEO]

El_Pachon wtorek, 5 lutego 2019, 8:17 News

Mikropłatności? Kosmetyczne. Tytany? Brak...

No i stało się, Respawn Entertainment podczas wieczornego streamu oddało w ręce graczy swój najnowszy tytuł oparty na trybie battle royale – i można w niego zagrać całkowicie za darmo. Wygląda zresztą na to, że darmowość tytułu nie jest jedyną obietnicą, którą zamierzają dotrzymać twórcy, i zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami mamy tutaj mocny nacisk na drużynowy aspekt rozgrywki, w której może brać udział maksymalnie 60 osób wcielających się w tytułowe Legendy. Haczyk tkwi w tym, że gracze są zmuszeni do współpracy w ramach trzyosobowych drużyn, w których nie może być dwóch takich samych postaci, co jest ważne o tyle, że każdy z dostępnych herosów (na razie ośmiu, ale w przyszłości mają dołączyć następni) ma unikatową umiejętność oraz styl rozgrywki, a znalezienie synergii w zespole jest kluczem do sukcesu.

Choć gra jest osadzona w uniwersum Titanfalla, a jej akcja toczy się po wydarzeniach znanych z drugiej odsłony cyklu, nie uświadczymy tu nawet maleńkiego śladu wielkich robotów, co dla wielu fanów cyklu zdaje się trudne do przełknięcia. Twórcy tłumaczą ten stan rzeczy balansem rozgrywki – w końcowej fazie zbyt łatwo było zdobyć przewagę, gdy do akcji wkraczały Tytany, a Drew McCoy i Vince Zampella przez całą prezentację podkreślali, jak bardzo zależy im na tym, żeby gra była sprawiedliwa, przystępna i po prostu sprawiała radochę. Niestety, z brakiem Tytanów wiąże się również brak znanego z serii parkuru, co jest poniekąd zrozumiałe – wszak jetpacki umożliwiające sprinty po ścianach i podwójne skoki są w tym świecie zarezerwowane tylko dla Pilotów. Nie oznacza to jednak, że będziemy skazani na powolne człapanie po wcale niemałej mapie. Do naszej dyspozycji pozostaje linka z hakiem, która umożliwia swobodny desant z wyżej położonych punktów, a i tempo poruszania się bohaterów jest dość wysokie.

Ciekawą zmianą w stosunku do ogólnie przyjętych zasad panujących w battle royale jest możliwość respawnowania poległych członków drużyny. Wystarczy, że dotrzemy do poszkodowanego w ciągu 90 sekund od jego niefortunnego zejścia i zabierzemy proporzec, który upuścił, abyśmy mogli przywołać pechowca w jednym z wielu tzw. Beaconów – urządzeń jednorazowego użytku, które są rozsiane po całej mapie.

Oczywiście nowoczesna wieloosobowa strzelanka nie może się obyć bez loot boksów oraz mikropłatności, jednak duet gospodarzy zapewnił, że gracze nie będą zmuszani do zakupu żadnych z wyżej wymienionych, aby w pełni cieszyć się drużynową rozwałką. Wszystkie dostępne w sklepie elementy będzie można zdobyć bez problemu w czasie normalnej rozgrywki i mają one mieć wpływ jedynie na wygląd postaci. Cóż, Titanfall 2 udowodnił, że się da, więc chyba możemy być o to spokojni.

Apex Legends śmiga na odświeżonym silniku Titanfalla 2, dzięki czemu gra jest płynna na całkowicie przeciętnym pececie, choć wizualnie trąci już nieco myszką. Nadrabia to jednak stylem graficznym, który, choć bardziej kolorowy niż w „dużych” Titanfallach, nie pozostawia żadnych wątpliwości co do tego, w jakim uniwersum lądujemy. Posiadacze PC (tylko Origin), XBO oraz PS4 mogą przetestować tytuł już teraz, co zresztą gorąco polecam. Do zobaczenia na Kresach!

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 5 lutego 2019, 20:03   wilk252
Cóż tutaj się zgadza, moge się przyznać że zjebałem. Powinienem napisać "nawet jeśli bym napisał że 60... itd". Nie nie uważam że to diametralnie coś zmienia ale teraz raczej zapóźno.
wtorek, 5 lutego 2019, 19:59   wilk252
@Kawalorn napisałem że to bez sensu, ale ty szybciej piszesz niż czytasz.
wtorek, 5 lutego 2019, 19:38   Kawalorn

@wilk525 Nawet nie umiesz nadążyć za tym co piszę widzę. Czy ty na serio myslisz że liczba graczy zrobi jakąś wartościową różnicę w gameplayu żebym nawet musiał odpowiadać na taki "argument"? :D  Wygląda że już nie potrzebujesz mojej pomocy żeby się ośmieszać.

wtorek, 5 lutego 2019, 19:31   wilk252
@Kawalorn to ty wtedy znowu napiszesz że 60 było w pubg więc to bez sensu
wtorek, 5 lutego 2019, 18:29   Kawalorn

@wilk252 "Hurr durr nie mogę nic więcej wymyśleć więc będę udawał że to podemną". Nawet musiałeś odemnie kopiowac "czytanie ze zrozumieniem" żeby swój post napisać. Nic dziwnego że bronisz takich gier. Bratnia dusza normalnie. Następne pewnie mi powiesz jak to fakt że 60 osób gra a nie 100 KOMPLETNIE zmienia formę gry w porównaniu do innych Battleroyale. W końcu najwyraźniej takim jak ty takie "różnice" starczą żeby coś było zupełnie oryginalną grą patrząc jak się upieracie z tym wskrzeszaniem

wtorek, 5 lutego 2019, 18:14   Muidus
mam za dużo gier i nie mam czasu na gry multiplayer
wtorek, 5 lutego 2019, 17:39   Cock
Gra się całkiem sympatycznie - szkoda tylko, że ta gra powstała kosztem TiF3 :(
wtorek, 5 lutego 2019, 16:13   wilk252
@Kawalorn typie masz racje, myślałem że ty nie umiesz czytać z zrozumieniem, pomyliłem się ty poproatu niechcesz. Po co ci wymieniać inne przykłady zmian, skoro ty pierwszą z brzegu zinterpretowałeś po swojemu. Jakbym ci napisał że masz tu sadzenie kwiatków to ty byś napisał że przecież apteczki byly w pubg. To jest podobna sytuacja.
wtorek, 5 lutego 2019, 15:11   Kawalorn

@wilk252 @Victarion Wow ale jesteście zdesperowani udowodnić że coś nowego robią. Przeczytałem. Tylko mam na tyle rozumu w głowie że jestem wstanie objąć że takie detaliczne zmiany jak wskrzeszanie ludzi w lekko innych warunkach nie robi nagle oryginalnej gry. Wynikało to też z mojego poprzedniego postu ale to oczywista rzecz że ci co oblali czytanie ze zrozumieniem pierwsi będą oskarżać innych o nieczytanie.

wtorek, 5 lutego 2019, 15:07   yonek123
Wydaje się spoko

O autorze

El_Pachon

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Przeczytać (lub usłyszeć, bo przygotowaliśmy również wersję audio) powinni go zarówno gracze, jak i developerzy.

Komentarzy:
14

Pecety z serii Trident gabarytami przypominały zawsze konsole obecnej generacji. Stąd też moje zdziwienie, gdy do redakcji zawitał Trident A – sprzęt jeszcze bardziej bezkompromisowy, tak pod względem specyfikacji, jak i rozmiarów.

Komentarzy:
3

Przepracowany tester nie zauważa buga, scenarzysta z łapanki pisze brednie, a support nie odpowiada na nasz problem, bo właśnie został zwolniony. Gry to poważny biznes z poważnymi problemami, wobec których bywamy bezbronni. Oręża mogą wkrótce dostarczyć związki zawodowe.

Komentarzy:
7

20-osobowy zespół, kilkadziesiąt wyjazdów do Czarnobyla, 114 lustrzanek, ponad 3000 wspierających na Kickstarterze, 200 tysięcy wpłaconych dolarów. Duże liczby i nie mniejsze oczekiwania – oto Chernobylite.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z