Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDarksiders III: Recenzenci nie są jednomyślni

Cursian poniedziałek, 26 listopada 2018, 18:09 News

Gra zbiera skrajne opinie.

Furia, która niedawno chwaliła się swoim wiernym rumakiem, już jutro wjedzie na ekrany naszych monitorów i telewizorów. Problem w tym, że nie do końca wiadomo, czy będzie to triumfalna parada czy paniczna ucieczka. Recenzenci, którzy mieli już okazję ograć najnowsze dzieło Gunfire Games, są wyjątkowo niezgodni i wystawiają skrajnie różne oceny. W efekcie ich średnia waha się od 63% (PS4) do 72% (PC). Poniżej znajdziecie wybrane opinie.

  • God is a Geek – 9/10
  • Shacknews – 8/10
  • PC Games – 8/10
  • Game Informer – 8/10
  • Destructoid – 8/10
  • TheSixthAxis – 7/10
  • IGN – 7/10
  • GamesRadar+ – 3,5/5
  • Push Square – 6/10
  • Game Revolution – 2/5
  • GameSpot – 4/10
  • Game Rant – 1/5

Recenzent serwisu God is a Geek był zdecydowanie najbardziej zadowolony z przygód Furii i chwali grę za przywrócenie cyklowi blasku:

Darksiders III to oszałamiające osiągnięcie, z łatwością przywracające do życia martwą niegdyś serię.


Game Informer również ceni dzieło Gunfire Games, ale przestrzega, że skierowano je do fanów staroszkolnych tytułów.

Świat, sposób, w jaki Furia go eksploruje, nieliczne zagadki oraz walka są dobrze zaprojektowane i dźwigają tytuł ponad elementy sprawiające wrażenie gry rodem z przeszłości.


GamesRadar+ docenia ukłon w stronę fanów Darksiders, lecz narzeka na liczne niedoróbki techniczne.

Darksiders III pozwala fanom cyklu poczuć się jak w domu, a walka jest świetna, ale trudno docenić zalety, męcząc się z długą listą wpadek technicznych.


Push Square nie jest zachwycone przyjętą przez twórców formułą i zarzuca grze zbytnie zapatrzenie w przeszłość:

Darksiders niewiele się zmieniło od 2012 roku. To wciąż zabawny miks gatunków ze świetną bohaterką i niewymagającym systemem walki, ale szkoda, że gra wydaje się przestarzała względem koleżanek z gatunku i potyka się, gdy wprowadza elementy rodem z Soulsów.


Pod pręgieżem Furię stawia GameSpot:

Darksiders III robi krok wstecz względem swoich poprzedniczek ze względu na niekonsekwentne, wewnętrznie sprzeczne podejście. Są tu resztki dobrej gry, lecz pogrzebano je w żywiołowych kombinacjach stylu walki, który nie pasuje do tego tytułu. Niestety zakopano je zbyt głęboko, by dało się je odratować.


Najcięższą artylerię wytacza Game Rant, który nie widzi absolutnie żadnego powodu, by zawracać sobie grą głowę:

Granie w tę grę to prawdziwy koszmar, napędzany trudną do polubienia bohaterką, zasapanym framerate’em i całą górą bugów. Jest kompletnie i całkowicie zepsuta, a nawet kiedy już działa (co niemal nigdy się nie zdarza), okazuje się kiepskim slasherem z kilkoma niezłymi zagadkami.


Jak widać, Darksiders III budzi dość skrajne emocje. Naszą recenzję (autorstwa Papkina) przeczytacie w CDA 01/2019.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 27 listopada 2018, 22:42   aRo
Pograłem godzinkę póki co - faktycznie, to bardziej Dark Souls niż "siders", choć nie tak dobre. Zobaczymy co dalej.
wtorek, 27 listopada 2018, 17:41   zadymek
@Scorpix Anyway, nie wiem na ile Darksiders to difficulty try-hard, to się pytałem co recenzent ma na myśli.
wtorek, 27 listopada 2018, 17:39   zadymek
@Scorpix
1. Sam CEO FROM Soft. mówi: centralny koncept serii to wysoki poziom trudności (że niby zwycięstwo smakuje lepiej).
2. ...i to widać. Szczątkowy samouczek pomijający ważne aspekty walki, 9/10 mechanik nie dotyczy wrogów, gra wymaga uczenia się metodą prób i błędów, i surowo karze za te nieuniknione błędy.IMO Nie wyszło. Jego Dark Souls jest problematyczne nie trudne: jego AI to idioci a liczne błędy łatwo wykorzystać, i nawet niektóre mechaniki można obejść. Pwning żółtodziobów nic więcej.
wtorek, 27 listopada 2018, 17:26   tomek5368
@Scorpix Ja grę kupiłem i właśnie ogrywam i podoba mi się tytuł nie widzę też aby gra miała jakieś poważniejsze błędy no są drobne może ale ja ich nie zauważyłem.
wtorek, 27 listopada 2018, 17:12   Scorpix
@zadymek
Powiedz mi na czym polega zwiększenie poziomu trudności w Soulsach za wszelką cenę. Masz przedstawione zasady rozgrywki oraz umięjetnie wprowadzony system uników, który niweluje jego niedoskonałości. Soulsy polegają na nauce zachowań bossów i potworów, aby móc je łatwiej pokonać. DS3 spróbowało dodać trochę elementów z Soulsów, ale przez ten brak i-ramek wyszło to średnio.
wtorek, 27 listopada 2018, 17:01   zadymek
@Scorpix "Oprócz tego twórcy uznali, że Soulsy polegają głównie na zwiększeniu trudności i jest rzeczywiście trudniej, ale ponieważ niezbyt dobrze wprowadzono system uników (brak okresu nietykalności"
To właśnie Soulsy źle realizują uniki, I STĄD potrzeba i-ramek.BTW Tak, Soulsy właśnie polegają na zwiększeniu trudności (wszelkimi środkami, za wszelką cenę). Zabierz im try-hard difficulty i zostanie zwykłe action adventure.
wtorek, 27 listopada 2018, 16:46   Scorpix
Oprócz tego twórcy uznali, że Soulsy polegają głównie na zwiększeniu trudności i jest rzeczywiście trudniej, ale ponieważ niezbyt dobrze wprowadzono system uników (brak okresu nietykalności), to gra na najwyższym poziomie trudności jest katorgą, bo nawet jak się wykonany perfekcyjny unik, to jakiś potwór za pleców nas zabije.
Oprócz tego gra nie wprowadza za wiele nowego do serii/
@JJayPolak
Może w DS3 miał większego pecha do bugów :)
Cóż ile osób tyle opinii.
Ja jestem rozczarowany.
wtorek, 27 listopada 2018, 16:41   Scorpix
@zadymek
Zrzynanie Soulsów polega na umieszczeniu dziwnego systemu dusz, które dostajemy zamiast expa i które wykorzystujemy u handlarza do kupna. Jak padniemy, to zostawiamy za sobą swoje zgromadzone dusze, po które trzeba wrócić. Tyle że jak zginiesz przed podniesieniem ich, to nic się nie stanie i dalej będą sobie tam leżeć, czyli śmierć nie niesie za sobą zbyt wielkich konsekwencji. Samo kupowanie jest ok, ale to gubienie brzmi bez sensu.
wtorek, 27 listopada 2018, 16:40   JJayPolak
Game Rant
Darksiders 3 ocena 1/5
Fallout 76 ocena 2,5/5
Coś mi tu nie pasuje
wtorek, 27 listopada 2018, 16:16   zadymek
Ciekawe co recenzent ma na myśli przez "elementy sprawiające wrażenie gry rodem z przeszłości", powrót do krzeni, czy zrzynanie z Soulsów ;)

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Rozmawiamy Jesperem Kydem, wielokrotnie nagradzanym kompozytorem muzyki do gier i filmowej.

Komentarzy:
8

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
2

W programie na ten tydzień znalazły się dwa tytuły krótkometrażowe i jeden zdecydowanie nieprzeznaczony dla tych, którzy mają mało czasu. Ale ponoć wart każdej godziny.

Komentarzy:
9

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
15

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z