Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Kingdoms of Amalur: Reckoning – Wydanie remastera zależne od EA

hraboll wtorek, 11 września 2018, 15:21 News

Samo THQ Nordic nie potrafi określić, kiedy zrobi użytek z nowo nabytej marki.

W ubiegłym tygodniu dowiedzieliśmy się, że THQ Nordic zakupiło prawa do Kingdoms of Amalur. Wiele osób sądziło, że pierwszym efektem będzie wydanie odświeżonej wersji udanego (średnia ocen na Metacriticu zależnie od wersji waha się od 80 do 81 procent) zręcznościowego erpega Kingdoms of Amalur: Reckoning. Niestety, ewentualny remaster może powstać tylko i wyłącznie za przyzwoleniem Electronic Arts, wydawcy oryginalnej wersji gry.

Oto fragmenty e-maila wysłanego przez THQ Nordic do redakcji brytyjskiego Eurogamera:

EA wciąż ma prawa wydawnicze do Reckoning. (…) Na tym etapie „tylko” nabyliśmy własność intelektualną [markę Kingdoms of Amalur – dop. red] (...) wiemy, jakie są palące pytania [graczy – dop. red] (remaster, remake, port na konsole obecnej generacji itd.). Mimo to zdecydowaliśmy, że na razie nie udzielimy konkretnych odpowiedzi. Najpierw przemyślimy sprawę we własnym gronie i odrobimy zadanie domowe, a mówić o czymkolwiek zaczniemy dopiero wtedy, gdy nabierzemy pewności i dobrze poznamy markę.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 12 września 2018, 11:56   zadymek
@Masterofbigos O ile JA pamiętam, to Project Copernicus był planowany jako MMO, a Reckoning miał być wprawką do tego projektu, wprowadzeniem do świata, mechanik etc.
środa, 12 września 2018, 7:30   BIsken
Grę przeszedłem na 100%, ps3. Pamiętam że na endgamie farmiłem ostatnią lokacje z fajnych epików. Gra miała dobry gameplay który wciągnął do świata, teraz tak się zastanawiam czy jak by gra wyszła tak jak chcieli tego twórcy, to mogła by zagrozić WoWi.
wtorek, 11 września 2018, 23:39   Masterofbigos
Gdyby tylko ten remaster przywrócił pierwotnie planowaną funkcję tej gry, czyli grę z innymi graczami jako MMO.
wtorek, 11 września 2018, 20:47   GeDo
W sam remaster gdzie głównie by poprawili grafike raczej bym nie zagrał,szkoda troche czasu na ponownie przechodzenie takiego molocha(przejscie podstawki zajeło mi około 150 h,przez ten czas moge przejsc kilka innych dobrych gier w które nie grałem) ale w 2 cześc z nowymi zadaniami,krainami i fabułą z miłą checią bym pograł.
wtorek, 11 września 2018, 20:41   GeDo
to maksymalny 40 lvl miałem juz osiagniety po przejsciu 3 z 5 głównych duzych map/krain i przez pozostałe 2 moja postac nie dostawała juz doswiadczenia i co za tym idzie nie rozwijała sie,poza tym trocha mało muzyki było w grze,przydało by sie wiecej klimatycznych utworów.
wtorek, 11 września 2018, 20:37   GeDo
@zadymek Oczywsicie wszystkie unikaty/legendarne(bronie,zbroje) miały swoj niepowtarzalny wygląd .
Co do samej gry to:walka bronią białą była bardzo dobra i szybka,moze nawet ciut za łatwa,zadania zwłaszcza frakcyjne były ciekawe,ogromny i zroznicowany swiat,sporo roznych rodzajów przeciwnikow,całkiem fajna kolorowa grafika w stylu Fable.Co do minusów to: ograniczony zbyt niski lvl maksymalny postaci,a ze lubie w grach zwiedzac kazdy zakamarek mapy i wybijac wszystkich wrogów którzy sie nawiną
wtorek, 11 września 2018, 20:05   zadymek
@PsiQss Broń miałą unikale modele? Pierwsze słyszę...ale to ja, starałem się nie zwracać uwagę na te, bo mdli mnie na widok morderczego żelastwa, które wygląda ja efekt ożenku God of War i koreańskiego RPG-a ;)
wtorek, 11 września 2018, 19:06   PsiQss
@zadymek
Lubię kolekcjonować legendarne bronie itp, taki już jestem. A fajny design ma u mnie przewagę nad statami :P Serdecznie tylko nie podobało mi się to, że atrybuty się losują przy pierwszym wejściu na mapę, więc potem jak już się daną broń zdobywa to jest często wiele leveli niżej przez co jest raczej bezużyteczna :/ Poza tym do systemu levelowania nie mam zastrzeżeń, sama walka też całkiem spoko mimo że możnaby parę rzeczy poprawić.
wtorek, 11 września 2018, 18:23   zadymek
Taa, grind i mapy o skali MMO, za to wypłenione zawartością jak jakiś Journey, szybko - u mnie 90h- nużą. Tzw boss w środku wątku głównego też głupawy i nudny jak flaki z olejem. Z TYMI i podobnymi bolączkami trzeba by coś zrobić. A jeśli remsterować, to i kilka(naście) błędów można by naprawić...
@PsiQss Serio? Polegałeś na łupach z RNG? Było zostać kowalem (i jubilerem), sam byś sobie legendy zrobił ;)
wtorek, 11 września 2018, 16:01   PsiQss
Heh, pierwszej części nie ukończyłem, bo odbiłem się od grindu, narzuconego przez siebie. Jako perfekcjonista lubię zawsze mieć najlepszy możliwy sprzęt, w czym skutecznie przeszkadzał mi system losowania atrybutów ekwipunku. W związku z tym od pewnego momentu na siłę próbowałem wygrindować maksymalny poziom przed wejściem na nowe obszary, żeby znaleziona legendarna broń nie była bezużyteczna.
Ale sama gra naprawdę dobra, chyba sobie kiedyś wrócę i ukończę :)

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Parametry nadchodzącej konsoli Sony pojawiły się w anonimowym wpisie na forum Beyond3D. Sugeruje to fejka, ale kilka lat temu w identyczny sposób zdradzono wnętrzności Wii U, a do tego nieoficjalne informacje dotyczące PS5 wydają się bardzo sensowne.

Komentarzy:
24

Najpierw było E3, na którym po raz pierwszy pokazano na żywo rozgrywkę. Potem – również podczas E3 – zamknięta prezentacja, w której sam trzymałem pada. Niezła. Ostatnio przyjąłem jednak na klatę całego kombosa: zaczęło się od paru godzin z pierwszymi misjami oraz endgame’em w Londynie, potem była zamknięta beta dla VIP-ów, a na koniec otwarta, już dla wszystkich. I mimo paru problemów nie mogę się doczekać premiery!

Komentarzy:
16

To topowy model GeForce’a RTX 2080 w ofercie MSI, a wyróżnia się nie tylko rozbudowanym systemem podświetlania. I całe szczęście, bo RGB nie każdego przecież interesuje.

Komentarzy:
22

Recenzja The Settlers History Collection w aktualnym numerze CDA miała pierwotnie zawierać ramkę na całą stronę, jednak z powodu braku miejsca musieliśmy opublikować tekst bez niej. Przy okazji recenzji zagrałam również w te części Settlersów, które wcześniej omijałam z daleka – oto mój bardzo zwięzły i osobisty ranking, który nie wszedł do pisma.

Komentarzy:
59

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z