Steam idzie w tym roku na rekord w kwestii liczby premier
Już teraz pobito wynik z 2015 roku.
Platforma Valve ma spory problem z zalewem kiepskich, kleconych naprędce potworków, które poważnie utrudniają odłowienie prawdziwych perełek. Sytuację miała poprawić rezygnacja z Greenlighta i przejście na Steam Direct, którego założeniem było tamowanie zalewu badziewia za pomocą opłaty wejściowej (więcej dowiecie się TUTAJ). Wygląda na to, że nic z tego nie wyszło. Daniel Ahmad, analityk Niko Partners, poinformował na Twitterze, że tegoroczna łączna liczba premier już teraz przekroczyła 3500, bijąc tym samym całoroczny wynik z 2015 roku. Biorąc pod uwagę fakt, że przed nami jeszcze bardzo gorący okres świąteczny, wydaje się, że los rekordu z 2016 (ok. 4500 premier) jest już przesądzony. Co ważne, Ahmad informuje, że aż 1300 z wydanych w tym roku tytułów ukazało się już po czerwcowym starcie programu Steam Direct.
Updated the number of Steam games released per year chart.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) September 8, 2017
2017 already higher than 2015. Over 1,300 new games since Steam Direct launched pic.twitter.com/KySFREY44w
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.