Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITRelacja z WWI - część I

CormaC sobota, 28 czerwca 2008, 15:14 News
Blizzard Worldwide Invitational - logo
Blizzard Worldwide Invitational - logo

Punktualnie o 11:45 rozpoczął się tegoroczny Worldwide Invitational Paris 2008. Od muzyki z Diablo. Po francusku i angielsku.

Z popsutym mikrofonem (szybko został dostarczony działający) na scenę wszedł Frederic Menue z europejskiego oddziału Blizzarda. Niestety, niczego ciekawego jeszcze nie powiedziano...

Ale potem przedstawiono prawdziwe gwiazdy, czyli szefów zza oceanu. Niestety, oni też jeszcze niczego nowego nie zdradzili. Potem przedstawiono pro-gamerów StarCrafta, w tym z Polski. Potem pro-gamerów WarCrafta III. Następni byli zawodowi gracze WoW-a ze Stanów ? wielcy również pod względem wagi. Po nich wyszli Europejczycy. Było ich tyle samo, ale jakby mniejszego kalibru. Ostatni na scenie pojawili się Azjaci. Jeszcze mniejsi, choć akurat nie wielkość się na Arenach liczy najbardziej.

Nadal ani słowa o niczym nowym...

Znaczy, zaraz pewnie będzie, bo na scenę wchodzi właśnie jeden z założycieli i zaczyna mówić. O historii, jakby to dla niej pojawili się tutaj wszyscy ludzie... choć z drugiej strony ? to w końcu pierwszy WWI w Europie i za to należy podziękować. Mówca wyrażał wdzięczność graczom, wspominał o tym, że 4 lata temu nikt nie przypuszczał, by w Europie w ogóle coś takiego jak WoW miało sens ekonomiczny. Wspominał o połączeniu z Activision. I w końcu przeszedł do konkretów. Do WWI 2007 w Korei, gdzie zapowiedziano StarCrafta II ? było tam ponad 100 000 ludzi, więc film z "hajlajtami" z tej imprezy robił niesamowite wrażenie (na imprezach w USA i Europie było jakieś 10x mniej uczestników...). Potem mówił o tym, co będzie można robić na WWI, ale nie na to ludzie czekali.

W końcu przeszedł do BIG NEWS. I jest nim... przy gitarowej muzyce na żywo z Diablo... Pojawiło się intro. Ze świecami, nowym soundtrackiem, nowymi miejscami i kobiecym głosem mówiącym o nowym początku i Cieniu zagrażającym światu. Diablo III. Filmik króciutki, ale owacja bardzo gorąca. Choć... w sumie tego się spodziewaliśmy, więc niby nikt zaskoczony nie był.

Chwilę później na scenę wszedł jednak Lead Designer Diablo III i zapowiedział pokaz ? na żywo! Oczywiście było to "work in progress", ale po raz pierwszy zobaczył ten tytuł ktokolwiek poza pracownikami Blizzarda. Graficznie kopie (rzut izometryczny), interfejs jest bardzo podobny do starego, wrogów są hordy, muzyka przywodzi na myśl stare klimaty ? czyli jesteśmy w domu. Prezentowana klasa to barbarzyńca, na którym pokazano zmiany.

Hot-bar z umiejętnościami wygląda bardzo podobnie jak w WoWie.

Pokonani wrogowie zrzucają orby, które pozwalają uzupełnić życie bez potrzeby używania mikstur.

Pierwsze wrażenia ? tak, to jest Diablo. Bardzo diablowate Diablo. Nie, nie jest to jednak alternatywa do WoW-a, przynajmniej nie na pierwszy rzut oka.

Dużą rolę będzie odgrywała fizyka ? pokazano jak przy pomocy muru pozbyć się wrogów (wystarczy go "popsuć" atakiem z dystansu i łubu-dubu, nie żyje nawet nieżyjący prezes lokalnego klubu demonów czy innych kościejów ? z obstawą).

Drugą klasą jest Witch Doctor, nowa postać w serii. Jest mistrzem zarówno Plagi, jak i Ognia. Może summonować, atakować z dystansu, kontrolować przez pewien czas przeciwników. Co ciekawe, w trakcie prezentacji przywołał trzech pomocników i rzucił na nich Plagę, dzięki czemu ich ataki zadawały dodatkowe obrażenia. Ma też Strach, jak w WoWie. Inne ciekawe zaklęcie: Mur Zombie (tak, robi to co sugeruje nazwa).

Potem do grupy dołączyły jeszcze dwie postacie: "barbarzynka" i "witchdoktorka" (drużyny mają być bardzo łatwe do tworzenie, jeśli będzie się miało połączenie z Battle.net), a następnie pokazano wielką walkę z łażącymi drzewami i kolejnym bossem. Napiszę to jeszcze raz ? graficznie Diablo III kopie! Efekty czarów, animacje ? wygląda to super, a do tego jest stworzone we własnym stylu graficznym, więc nie zestarzeje się tak szybko jak tytuły "fotorealistyczne".

Po walce prezentacja dobiegła końca, na scenie pojawili się znowu prowadzący i zaczęli zabawiać publiczność, np. sprawdzając, ile jest ludzi z poszczególnych krajów (znaczy: jak głośno potrafią się oni zachowywać). O Polsce niestety nie pamiętali... :(

Na koniec wyszedł nadworny kompozytor Blizzarda i tancerze z ogniem, wymachujący nim do czegoś, co najpewniej będzie tematem przewodnim w Diablo III, a ludzie zaczęli się rozchodzić na poszczególne eventy.

Allor

Od CormaCa: Poniżej znajdziecie parę fotek zrobionych przech Ala na WWI.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Blizzard, Blizzard Worldwide Invitational, RPG, Blizzard Entertainment, CD Projekt, Activision Blizzard,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 30 czerwca 2008, 11:42   Cubass

Nowe Diablo // W końcu! Nareszcie Blizzard ogłosił swoje cudo, choć podobno gra powstaje już od 4 lat. Nawet jeśli będzie to ,,tylko_ porządny remake, ta gra będzie rządziła! :P

poniedziałek, 30 czerwca 2008, 7:45   bognar

Diablo 3 // Diablo wygląda smakowicie:) lepiej żeby nic w nim juz nie zmieniali żadnej innej grafiki tak wygląda dobrze.

niedziela, 29 czerwca 2008, 14:06   McLusky

?? // będzie dzisiaj część 2? byłoby miło

niedziela, 29 czerwca 2008, 13:59   Philipius

;D // Wreszcie ! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

sobota, 28 czerwca 2008, 20:02   Patryj

// Szkoda że nic nie widać z tego Diablo.Ciekawe kiedy wyjdźie????Czy to nie będzie gdzieś 2010-2011?

O autorze

Daniel
Daniel "CormaC" Bartosik

Podobne newsy

Diablo 3: Sporo screenów z pierwotnej, mroczniejszej wersji gry [GALERIA]

News
środa, 13 maja 2020

diablo-3-sporo-screenow-z-pierwotnej-mroczniejszej-wersji-gry-galeria Dużo bardziej w klimacie „dwójki”.

Komentarzy:
16

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z