Sony usunęło maskotkę PlayStation z materiału promocyjnego firmy. Fani LittleBigPlanet oburzeni
Według części graczy Sony woli inwestować swoje środki w inną maskotkę – Astro.
Już od dawna było wiadomo, że PlayStation nie chce obecnie inwestować w markę LittleBigPlanet. Studio odpowiedzialne za nią przeszła fala zwolnień, trzecia część serii została wycofana ze sprzedaży, a w planach nie ma żadnej kolejnej. Tym samym maskotka PlayStation odeszła w zapomnienie, choć przez wielu graczy jest nadal ciepło wspominana. Stąd fakt usunięcia Sackboya z jednego z materiałów promocyjnych PlayStation Productions smuci ich jeszcze bardziej.
Niedawno do kin weszła adaptacja Until Dawn i jak przy każdym filmie mającym u podstaw markę Sony, przed seansem wyświetlany jest materiał promocyjny PlayStation Productions. Składa się on przede wszystkim z ujęć na najbardziej rozpoznawalnych bohaterów gier „niebieskich”, gdzie swoje miejsce znalazł między innymi Sackboy. Jak jednak zauważył jeden z użytkowników mediów społecznościowych, tym razem we wspomnianym materiale wyświetlanym przy „Until Dawn” zabrakło protagonisty LittleBigPlanet.
We wcześniejszej wersji wyglądało to tak:
Obecnie nieznany jest dokładny powód takiej decyzji, a samo PlayStation nie odniosło się wciąż do zaistniałej sytuacji. Wywołała ona niezadowolenie wśród fanów, gdzie jeden z nich zwrócił uwagę, że Sackboy dopiero co pojawił się w jednym z odcinków serialu „Secret Level”. Gracze spekulują, że firma ma nową maskotkę, jaką jest Astro i to właśnie jemu zamierza poświęcić większą uwagę. Z drugiej strony to nie jest tak, że w powyższym materiale miejsce Sackboya wziął bohater Astro Bota, ponieważ ten stoi w zupełnie innym miejscu.
Faktem jest jednak, że spośród tych dwóch gier Sony pokłada większe nadzieje w Astro Bocie, niż LittleBigPlanet – ta pierwsza okazała się być sukcesem sprzedażowym, stąd plany na kolejne rodzinne tytuły w jej konwencji.
Czytaj dalej
Gracz kiszący się przez większość życia na słabiusieńkim pececie, stąd pałający miłością do kilku tytułów wydanych przed swoim rokiem urodzenia jak Thief 2 czy Heroes III. Niezdrowo analizujący spójność mechanik gry ze światem przedstawionym. Zawsze daje najwięcej punktów w charyzmę. Fortnite spalił mu zasilacz.