3
25.06.2023, 07:00Lektura na 2 minuty
Wideo

Skyblivion: Gameplay i raport z postępów remake'u Obliviona na silniku Skyrima

Imponujący rozmiarami mod jest w ogromnej części gotowy. Nie zmienia to jednak faktu, że na premierę przyjdzie nam jeszcze poczekać.

W świetle najnowszych informacji o bardzo odległej premierze The Elder Scrolls VI, fani przemierzania Tamriel mają zasadniczo dwa wyjścia: albo sprawdzić najnowszy dodatek do The Elder Scrolls Online i mieć nadzieję, że Bethesda nie przestanie wspierać gry, albo zainteresować się modami do istniejących odsłon singlowych. Aktualnie powstaje kilka większych projektów, które zdecydowanie warto mieć na oku, a jednym z nich jest Skyblivion – absurdalnie wierny oryginałowi remake czwartej części The Elder Scrolls, ale stworzony na silniku „piątki”.

Modyfikacja powstaje właściwie już od 11 lat i choć twórcy co jakiś czas pokazują dłuższe materiały, to prace nie są jeszcze zakończone, a premiera zaplanowana jest dopiero na 2025 rok. Teraz ekipa rozwijająca Skyblivion postanowiła podzielić się postępami, jakich dokonała przez cały okres pracy nad modem i pokazać, ile pracy jest jeszcze przed nimi. Wygląda to całkiem dobrze, oceńcie sami:

Podziwiam zaangażowanie i siłę, by ciągnąć dalej tak ogromny, fanowski projekt. Sam znalazłbym co najmniej jedną grę, której chciałbym zafundować tak skomplikowany remake tylko po to, by móc sobie powiedzieć: udało się, zrobiłem to. Czy właśnie to napędza Zilava, twórcę Skybliviona i resztę ekipy? Być może. Jeśli chcecie ich o to zapytać lub po prostu dołączyć do ekipy, nawet na tak zaawansowanym stadium rozwoju szukają nowych osób. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie projektu.

Na koniec jeszcze słowo na temat Starfielda. Pamiętacie, jak kilka dni temu pisałem o tym, że Todd Howard wysyła modderów do pracy? Gra jeszcze nie wyszła, a facet już sugeruje, czego jej brakuje i co mogłoby zostać dodane za sprawą modów. Patrząc na projekty o takiej skali jak Skyblivion czy Fallout London nie dziwi mnie, że szef Bethesdy tak otwarcie liczy na pomoc fanów…


Czytaj dalej

Redaktor
Samuel Goldman

I have no mouse and I must click.

Profil
Wpisów1041

Obserwujących4

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze