Hideo Kojima ma już plan na Death Stranding 3… ale może nigdy go nie stworzyć
W przypadku Kojimy nic nie jest takie proste.
Długo wyczekiwane Death Stranding 2 zaliczyło naprawdę bardzo udaną premierę i spotkało się z niezwykle pozytywnym odbiorem zarówno ze strony recenzentów, jak i graczy. Najnowsza gra Hideo Kojimy otrzymała też fenomenalną ocenę od Karola Laski i można spokojnie powiedzieć, że jest jednym z kandydatów do otrzymania tytułu gry roku, choć wydaje się, że Clair Obscur: Expedition 33 wciąż pozostaje faworytem.
Kojima natomiast, jak pewnie wszyscy dobrze wiemy, absolutnie nigdy nie śpi i cały czas projektuje w głowie kolejne swoje dzieła. Oczywiście wyolbrzymiam, ale z wypowiedzi Japończyka można odnieść wrażenie, że naprawdę tak jest. Tym razem bowiem legendarny już dla branży projektant gier udzielił wywiadu w Rijadzie w Arabii Saudyjskiej, w trakcie którego dowiedzieliśmy się, że już ma plan na trzecią odsłonę Death Stranding.
Na razie nie planuję tego robić [Death Stranding 3 – dop. red.], ponieważ zakończenie Death Stranding 2 było moim finałem części pierwszej i drugiej. Ale już napisałem koncept Death Stranding 3 i mam go w danych. Mam nadzieję, że ktoś to dla mnie stworzy.
Trzeba przyznać, że to dość niecodzienne podejście i miło, że Kojima chciałby tutaj przekazać komuś pałeczkę. Zgrywa się to poniekąd z planem projektanta dotyczącym przechowywania jego najlepszych pomysłów nawet po śmierci. Przypomnijmy, że Kojima przekazał studiu Kojima Productions pendrive’a ze swoimi wszystkimi najlepszymi pomysłami.
Nie ma się też zresztą co dziwić Kojimie, bo w końcu zajmuje się on teraz tak wieloma projektami, że na pewno na ten moment wystarczy mu pracy. Wiemy przecież, że japoński projektant gier zajmuje się obecnie OD i Physint, a do tego dogląda filmowej adaptacji Death Stranding.
Czytaj dalej
Za dzieciaka miłość do świata gier zaszczepiły we mnie erpegi (głównie pierwsze Baldury, Fallouty i Gothiki). Dziś mogę śmiało powiedzieć, że choć wciąż jest to mój ulubiony gatunek, to potrafię znaleźć coś dla siebie w niemalże każdym typie rozgrywki. Poza tym uwielbiam wciągać w medium gier osoby, które zupełnie go nie znają.