2
13.04.2023, 08:45Lektura na 2 minuty
Wideo

Diablo IV: Przepustka Bitewna ma starczyć na 80 godzin

Battle Pass lub po prostu Przepustka Bitewna będzie zaskakująco sycąca w przypadku Diablo 4, ponieważ ma starczyć na jakieś 80 godzin.


Marcin Hołowacz

Joe Piepiora, reżyser gry, w rozmowie z PC Gamerem powiedział, że Diablo 4 to przede wszystkim RPG akcji skupione na zbieraniu łupów i zabijaniu potworów. Jednak z wywiadu wynika, że zespół musiał się zastanawiać nad tym, jak wiele elementów ze świata MMO chce zapożyczać.

Diablo 4 będzie miało sezony i specjalne aktywności dla osób zainteresowanych tzw. endgame'em. Nie zabraknie też Przepustki Bitewnej, która będzie zawierać dwa warianty: darmowy i premium. Opcja bezpłatna ma zawierać np. XP boosty, czyli wspomagacze zdobywania doświadczenia, natomiast wariant premium zapewni graczom nagrody kosmetyczne. Piepiora powiedział, że Battle Pass to zabawa na mniej więcej 80 godzin, jeżeli ktoś będzie chciał zainwestować czas potrzebny na dobicie do samego końca.

Ponadto osoby skupiające się głównie na aspektach fabularnych będą mogły zwyczajnie pominąć aktywności charakterystyczne dla endgame'u i wrócić do gry w chwili, gdy pojawi się coś nowego w zakresie opowiadanych historii. Piepiora chciał podkreślić, że jedynym sposobem na zabawę z Diablo 4 nie jest wyłącznie realizowanie typowych aktywności z endgame.

Jak z kolei donosi GameSpot, Diablo 4 ma dostawać świeżą zawartość co 3 miesiące i chodzi m.in. o „story content”, a więc specjalnie przygotowane nowe historie, zadania itd. Dodatkowo można liczyć także na nowe mechaniki do przetestowania, więc krótko mówiąc: fani mogą liczyć na solidne aktualizacje udostępniane w regularnych odstępach czasowych.

Podczas opisywania tego wszystkiego deweloperzy zaznaczali, że nie chcą tu użyć zwrotu „expansion”, a więc dodatek lub rozszerzenie do gry. Można z tego wywnioskować, iż aktualizacje mają być tak obszerne, że omawiając całą zawartość, aż chce się to nazywać dodatkami do gry. Teoretycznie miłośnicy Diablo 4 powinni mieć sporo zabawy, a tytuł będzie wspierany przez względnie długi czas.

Na koniec przypominamy, że wcześniej pisaliśmy już o tym, iż Diablo 4 ma mieć potężny endgame. Delighter wspomniał m.in. o systemie Paragonów, który powinien pozwolić na wciągające rozwijanie postaci nawet po dobiciu do maksymalnego poziomu.


Czytaj dalej

Redaktor
Marcin Hołowacz

Gry to moja pasja i zawsze w coś pogrywam, choć często jestem w tyle z najnowszymi premierami. W pewnym momencie pokochałem roguelite'y, ale przydałby się większy skill. Jeśli trafia mi się taka okazja, wtedy staram się również pisać o grach.

Profil
Wpisów375

Obserwujących5

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze