Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITResident Evil 4: Remake już w produkcji [PLOTKA]

Ninho niedziela, 12 kwietnia 2020, 19:06 News

Tworzą go ludzie pracujący przy remake'u Resident Evil 3. 

Według doniesień serwisu VGC, M-Two – niedawno założone studio, wspomagające Capcom podczas tworzenia remake'u Resident Evil 3 – jest w trakcie tworzenia nowej wersji Resident Evil 4. Inne zespoły podległe Capcomowi będą wspomagać developerów, a doradcą w trakcie produkcji będzie reżyser oryginału – Shinji Mikami, który odrzucił jednak możliwość bezpośredniej pracy przy remake'u.

Studio miało przygotowywać się do stworzenia gry od dwóch lat, a premierę Capcom zaplanował na rok 2022. W tym momencie są to oczywiście jedynie plotki, jednak Capcom niedawno pytał, czy chcemy więcej remake’ów, a w dodatku wczoraj pojawiły się także informacje o tym, że Resident Evil 3 nie dostanie żadnego DLC, bo M-Two tworzy zupełnie nową grę. Jaką? Oficjalna informacja ma pojawić się w ciągu najbliższych dni.

Data premiery remake'u "czwórki" nie oznacza, że w przyszłym roku nie dostaniemy żadnej odsłony serii – na 2021 zaplanowany ma być podobno Resident Evil VIII.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 14 kwietnia 2020, 12:21   ermo3
@Scouser bo to nie horror i nie resident evil. W zupełności przyjąłbym to jako spin off, a nie następcę 3.
poniedziałek, 13 kwietnia 2020, 21:59   Scouser
@deanambrose - kajam się w takim razie bo od 4 lat chyba nie odpaliłem żadnej gry z CDA i nie zwracałem na to uwagi :)
Tak czy inaczej rozmawialiśmy o poziomie trudności RE1 i R0 natomiast co do innych części to po prostu nie ma tam żadnej atmosfery grozy, ciekawi mnie skąd tyle pozytywnych ocen do RE4 jak tam tylko sieczka jest. Atmosfera to była w RE1 i RE0 ewentualnie code veronica, 2 i 3 troszkę gorzej ale nadal trzyma natomiast pozostałe części niestety głównie sieczka.
poniedziałek, 13 kwietnia 2020, 20:44   Telomo
@nfsfan6 przecież zrobili Resident Evil 4 HD, gdzie jest już obsługa myszki i poprawiona grafika, o wiele przyjemniej się gra.
poniedziałek, 13 kwietnia 2020, 20:40   CzlowiekKukurydza
@deanambrose Boss w kościele jest raczej irytujący (lekko mówiąc), a nie trudny, ale pamiętam, że na GC można było wyjść z kościoła, potem wejść i bossa magicznie nie było, nie wiem czy na PC też jest ten bug. Co do backtrackingu to tutaj jest on 'ciekawy' bo z racji braku tradycyjnej skrzynki na przedmioty można sobie ciekawie trasy ustawić tak żeby wszystko 'było pod drodze'. Nie jestem fanem 'singlowych coopów', ale tutaj nawet całkiem dobrze to wyszło.
poniedziałek, 13 kwietnia 2020, 20:38   deanambrose
@Scouser "CD-Action 03/2018: Resident Evil 0 HD główną pełną wersją" - hm, w sumie nie tak dawno jak myślałem. 5 też była dla Twojej wiadomości ;) Jestem fanem serii, ale akurat 0 i 1 mi podeszły najmniej ze wszystkich części. Nie musisz mówić, bo wiem, że crimson heady były upierdliwe, ale mniej mnie to raziło niż potwory w 0, ale ja to jakiś dziwny jestem, bo lubię hejtowane 5 i 6, gdzie ta druga ma w przeciwieństwie do R3make'u aż 22 godziny kampanii :)
poniedziałek, 13 kwietnia 2020, 20:37   CzlowiekKukurydza
@deanambrose Jeśli nie dajesz drugiej postaci komendy do strzelania we wszystko co wyje i ciąga nogi za sobą to raczej o 'ograniczone zasoby' nie musisz się martwić (do tego klamka Billy'ego zadaje wyższe obrażenia i ma upgrade na criticala, więc drugą najlepiej od początku ignorować). Małpy/Huntery to zawsze były gąbki, dlatego na nie trzyma się ammo do shotguna. Na Marcusa to albo Mołotovy albo nic. Spawn przeciwników? Jakoś nie zauważyłem.
poniedziałek, 13 kwietnia 2020, 19:17   Scouser
@deanambrose - i w RE1 i w RE0 są ograniczone zasoby ale jak się oszczędza to w obu częściach nie ma jakiegoś większego problemu. Przede wszystkim nie zawsze warto zabijać każdego napotkanego zombie. W RE1 jest taki problem, że jak nie podpalisz zombi (a dużo tego paliwa na to nie ma) to niestety wstają jako crimson heady i już wtedy mogiła (cały czas mówię oczywiście o graniu na hard za pierwszym razem w obie części, o łatwiejszych poziomach nie wspominam). W CDA nigdy nie było ani 1 i 0, mylisz z 4 i 6
poniedziałek, 13 kwietnia 2020, 14:49   keksxd
Brzmi świetnie, mimo ze części po 3 aż do 7 nie przypadły mi do gustu to może w remaku coś się zmieni na lepsze
poniedziałek, 13 kwietnia 2020, 14:13   Scorpix
Pewnie miast ratować córkę prezydenta, to będzie ratować ciamajdowatego syna Pani Prezydent. :)
poniedziałek, 13 kwietnia 2020, 14:10   Byku024
No, po spieprzeniu trójki przyszedł czas zrujnować najlepszą część serii, żeby fani znienawidzili ich jeszcze bardziej. Brawo, tak trzymać Capcom!

O autorze

Tomasz
Tomasz "Ninho" Lubczyński
Wcześniej redaktor prowadzący cdaction.pl, teraz social media.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Stąd pod koniec tego odcinka prezentuję coś ekstra.

Komentarzy:
2

Nie tam, gdzie bym się go mogła spodziewać.

Komentarzy:
6

Dla osób spoza świata gier głównym skojarzeniem z tematem polskich produkcji będzie bez wątpienia Wiedźmin. Gracze znają dużo więcej tytułów i wiedzą, jak kreatywna potrafi być nasza branża. Jednak najwięcej o sile sektora gamedev wiedzą... inwestorzy. Oni zarabiają na nim od lat.

Komentarzy:
1

Nick Waldron to jedna z tych osób, które są przez wszystkich lubiane, wszędzie ich pełno, przyjaźnią się z każdym i każdemu pomagają. Ich urok jest nieodparty, a intencje zdają się czystsze niż łza. A więc, zgodnie z prawidłami sztuki, Nick musi zginąć w strasznym wypadku.

Komentarzy:
4

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« listopad 2020
PWŚCPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30