Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Doom Eternal z najlepszą sprzedażą w historii marki

Witold czwartek, 26 marca 2020, 8:27 News

Poprzednik został daleko w tyle.

Po stosunkowo chudym początku roku marzec wynagrodził nam wszystkie niedostatki. Ori and the Will of the Wisps, Nioh 2 czy nowe Animal Crossing nie zawiodły, ale najważniejszą premierą tego miesiąca (tzn. w Polsce, ponieważ na świecie AC stawiano na równi) był zdecydowanie Doom Eternal. Ten także spełnił pokładane w nim nadzieje – recenzenci są zachwyceni (naszą opinię możecie przeczytać w nadchodzącym numerze oraz tutaj), a gracze nie mogą się oderwać od szlachtowania Bogu (diabłu?) ducha winnych demonów.

Oceny przełożyły się na popularność produkcji. Świeżo po premierze w Eternala grało na Steamie ponad dwa razy więcej ludzi niż w poprzednią odsłonę, co rzecz jasna powiązane jest ze świetną sprzedażą tytułu. W komunikacie prasowym id Software oraz Bethesda pochwaliły się, że nowy Doom zaliczył najlepszy debiut w historii całej serii. Konkretnych liczb niestety nie podano; zdradzono jedynie, że pod względem przychodów w premierowy weekend dwukrotnie przebił wynik poprzednika z 2016. 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 26 marca 2020, 21:37   liveremix
Twórcy zapomnieli o Denuvo, zrobili prezent piratom a gra i tak się sprzedała?! No "cuda jakieś"! (ironia mode). Już chyba aż nadto jest dowodów na to, że zabezpieczenia do niczego się nie nadają (poza ewentualnym wyciekiem kodu przed premierą). Grę sprzedaje JAKOŚĆ, cała reszta to działanie na niekorzyść uczciwych nabywców, przyjaznych sprzedawców (GOG) i marnowanie forsy.
czwartek, 26 marca 2020, 16:02   fanboyfpsow
Fakt Doom 2016 i poprzednie były bardzo proste bo chodziło tylko o zabijanie demonów bez żadnych ceregieli ale moim zdaniem to urozmaicenie mu nie zaszkodziło jedynie te elementy skakania i szukania przejścia uwierają ale za to cała reszta świetna.
czwartek, 26 marca 2020, 16:00   fanboyfpsow
bo bardzo szybko traci się amunicję i zdrowie a wybrane demony mają różne słabe punkty i są bardziej podatne na karabin maszynowy a inne na plazmę itd i trzeba szybko zmieniać broń. Jeden z demonów może jest zbyt oporny moim zdaniem ale jak już się zabije jednego to potem z następnymi idzie lepiej. Dla mnie to jest fps roku i raczej nikt go nie przebije w tym roku.
czwartek, 26 marca 2020, 15:58   fanboyfpsow
Owszem elementy platformowe mogą irytować i dla mnie to jest jedyna bolączka tejgry . Sporo elementów z poprzedniej cześci zostało ale zostały ona przeprojektowane np punkty pretorskie nadal są ale tym razem są zdobywane jako żetony i nimi możemy ulepszać granaty albo nie wiem miotacz czy nadal mamy coś w stylu baterii Argentu tylko tym razem są to Kamienie strażnicze i możemy nimi dodawać większy wybuch granatu itd ale armor i zdrowie też ulepszają itd. Gra jest jeszcze szybsza i bardziej taktyczna
czwartek, 26 marca 2020, 14:02   DeeJayHMC
ID wciąż udowadnia, że pomimo upływu lat nadal umie robić FPSy.
czwartek, 26 marca 2020, 12:42   deanambrose
Dobra gra, kiepski Doom. Całkowicie przekombinowany - dodali rzeczy aż do porzygu, a jak wiemy takie coś nie kończa się dobrze (ekhm Heroes4 ekhm). Projektant poziomów powinien dostać po pysku, bo gra nie nazywa się Super Mario tylko Doom. Za dużo elementów platformowych. W dodatku jak lubicie napisał low ammo to serdecznie zapraszam. Krok wstecz, ID zapomniało co sprawiło, że Doom z 2016 odniósł sukces - prostota i brutalność. To drugie - uświadczymy, tego pierwszego nie ma.
czwartek, 26 marca 2020, 8:54   sal371
Gra jest miodna, ale ciekaw jestem ile dodatkowych kopii się sprzedało przez to, że ludziska siedzą w domu i po prostu mają czas na ogrywanie.

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Wiecie doskonale, który tytuł mam na myśli, prawda?

Komentarzy:
1

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« sierpień 2020
PWŚCPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31