Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Hearthstone: Descent of Dragons – Niedługo dostaniemy fioła na punkcie smoków [WIDEO]

Witold piątek, 1 listopada 2019, 20:52 News

Karcianka Blizzarda otrzyma też swój odpowiednik AutoChess – zaskoczeni?

Dobrze wiedzieliśmy, że na tegorocznym BlizzConie poznamy kolejne rozszerzenie do Hearthstone'a, więc nie jesteśmy chyba przesadnie zszokowani. Descent of Dragons, bo tak się będzie zwało, wprowadzi do gry całą górę nowych kart związanych ze smokami.

Każda z klas dostanie chociażby swojego własnego legendarnego gada (zresztą za darmo dla wszystkich, którzy zalogują się do gry po premierze dodatku).

Do produkcji trafi 135 nowych kartoników, w tym dostępny dla każdego członka Ligii Z.Ł.A (czyli kilku z klas) słynny smok Galakrond (zastępujący po zagraniu naszą postać). Będzie on związany z nowym kluczowym słowem – Inwokuj. Stronnicy i zaklęcia, którzy mają je w opisie, aktywują moc specjalną Galakronda i wzmacniają go.. Doczekamy się także mechaniki (jeszcze niewyjaśnionej) zadań pobocznych*. Premiera Descent of Dragons 10 grudnia.

Doczekamy się również nowego trybu – Battlegrounds. Będzie to auto-battler (czyli gra w stylu AutoChess czy Team Fight Tactics) przeznaczony dla 8 osób, którzy pokierują jednym z 24 bohaterów. Na pierwszy rzut oka różni się to dość znacznie od konkurencji, ale sami przekonamy się eo tym już za kilkanaście dni. Otwarte beta testy rozpoczną się bowiem już 12 listopada.

*AKTUALIZACJA: Już wyjaśnionych: będą to po prostu questy o warunkach łatwiejszych do spełnienia, ale jednocześnie o dużo mniejszym wpływie na rozgrywkę. Do tego nie trafią do naszej ręki wraz z rozpoczęciem meczu.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 2 listopada 2019, 12:44   JJJJ
Nie tylko szaman, ale N'zotha który wstawia ci 6 tauntow 3/4 z rebornem i healem na agonii z 3. Niekiedy odechciewa się na to grać, zwlaszcza, że niektóre tallie mogą zagrać go więcej niż raz.
sobota, 2 listopada 2019, 12:39   gamingman21
Akurat ten nowy event strasznie wzmocnił szamana, na rankedzie jest stagnacja z tego co słyszałem. Na razie rankedy odpuszczam. Nie powiem w tym roku trochę kasy ze mnie zdarli na tych dodatkach a przygoda uldum moim zdaniem jest najfajniejsza. Szkoda że gwint się nie przebił ale po tym co zrobili z tą grą to się nie dziwię.
sobota, 2 listopada 2019, 12:36   JJJJ
Jednak to wszystko nie wystarczy. Żeby przyciągnąć nowych graczy trzeba zrobić boom i wprowadzić coś ekscytującego. HS dalej jest bardzo popularny, ale z biegiem lat niestety zainteresowanie graczy spada. Wystarczy popatrzeć sobie na wyświetlenia na YT, ilość widzów na Twitchu, zainteresowanie frazą w Google. Oczywiście jest to moje zdanie wynikające z 5 letniej gry, obserwacji i opinii innych. Nie musicie się ze mną zgadzać. Ciekawią mnie pomysły innych.
sobota, 2 listopada 2019, 12:30   JJJJ
Zaniedbywany Wild, średnio odkrywcze mechaniki w nowych dodatkach. Jednak chyba coś zaczyna się zmieniać na lepsze, patrząc na ciekawe ewenty wprowadzające buffy, czy przywracające karty z willda.
sobota, 2 listopada 2019, 12:27   JJJJ
Zdecydowanie brakuje opcji sprawdzenia profilu znajomych. Pierdółek w stylu ulubionej klasy, rangi w obu trybach czy nawet decków które posiadają. Jest też dużo do zrobienia jeśli chodzi o interfejs gry, czy sam silnik który ogranicza kreatywność twórców. Dziwine jest to, że nie możesz wybrać sobie karty w ręce, tylko jest to losowe. Mógłbym też wymienić wszechobecna losowość która jest efektowna, ale po czasie denerwuje, czy karty w stylu N'zotha cheatujace manę w zbyt dużym stopniu.
sobota, 2 listopada 2019, 12:22   JJJJ
Ja tak nigdy nie uważałem, jednak składanie ciekawych decków bez płacenia jest trudne i mozolne. Moim zdaniem element kolekcjonowania w karciankach jest ważny, ale zabawa zaczyna się dopiero kiedy masz większość z nich i możesz cieszyć się ze składania tali. Na dodatek jeszcze weszly te przygody na które trzeba wydać 2800 złota, które wcale nie są zbyt opłacalne... Ciekawym wyjściem może być monetyzacja w postaci skinów do bohaterów, emotek itd. w tym aspekcie naprawdę można popuścić wodzę fantazji.:P
sobota, 2 listopada 2019, 12:18   JJJJ
Mam kilka pomysłów jak można ulepszyć HSa: Od 5 lat nie ma długo obiecanego trybu turniejowego. Zdobywanie legendy co miesiąc to trochę sztuka dla sztuki, bo brakuje smakowitej marchewki na kiju, żeby graczy do tego zmuszać. Chodzi mi o fajniejsze nagrody, czy zwiększenie znaczenie zdobywanych wyników. Podam przykład Lola gdzie zdobycie takie diamentu pod koniec roku przynosi więcej satysfakcji niż comiesięczną legenda. Ułatwienie zdobywania kart. Według części ludzi HS jest grą P2W. Ja tak nigdy nie uwazał
sobota, 2 listopada 2019, 11:40   gamingman21
Ogórek wczoraj na twitchu dla porównania gwint 1.2 k oglądających o godzinie 22.oo ja 65 k oglądających więc nie bardzo takie nikogo jak mówisz :p
sobota, 2 listopada 2019, 11:20   JJJJ
Liczylbym na podrasowanie systemu zbierania kart, silnika gry, interfejsu itd. W HS można zrobić wiele rzeczy np od 5 lat w wyborze kart nie da się zobaczyć co robi kostur wytwarzany przez Mediva.
sobota, 2 listopada 2019, 11:16   JJJJ
Moim zdaniem powinni zapowiedzieć coś w stylu Hearthstone 2.0. Sam dodatek wygląda fajnie, tylko znów wracamy do op hero cardów, które potrafią być mocno irytujące przez swój długotrwały wpływ na grę. Co do ich autochess to nie wyrobiłem sobie jeszcze zdania, jednak fajnie, że próbują zrobić coś świeżego. No cóż, mam nadzieję, że Legend of Reneterra porządnie się rozkręci i dobierze się do 4 liter Blizzarda. : P W takiej sytuacji moglibyśmy liczyć na jakąś konkurencję i koniec stagnacji HSa.

O autorze

Witold
Naczelny plotkarz cdaction.pl

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcówce 2000 roku robi się... dziwnie.

Komentarzy:
6

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Zanim rzucimy
naszą wewnętrzną bestię 
w wir nadprzestrzeni.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z