Borderlands 3: Ponad 5 milionów kopii wysłanych do sklepów w niecały tydzień
Seria stała się drugą najbardziej dochodową marką w historii wydawcy.
Najnowsze dzieło Gearboksu radzi sobie świetnie – i nikt chyba nie jest z tego powodu jakoś specjalnie zaskoczony. O „trójkę” fani dopraszali się od lat, a samo studio od pierwszych zapowiedzi umiało zrobić wokół swojej gry naprawdę sporo szumu. Do tego Borderlands 3 ostatecznie okazało się po prostu bardzo dobrą produkcją, chociaż na pecetach niekoniecznie sprawdzała się tak, jak powinna (tzn. w kwestii optymalizacji, bo ludzi przyciągnęła więcej niż poprzednie części).
Wydawca tytułu, 2K, pochwalił się teraz wynikami, jakie „trójka” uzyskała w niespełna tydzień od premiery. Przede wszystkim w 5 dni do sklepów rozesłano ponad 5 milionów egzemplarzy, a w tym czasie trzecią odsłonę kupiło 50% więcej osób niż Borderlands 2. Uczyniło to produkcję Gearboksu najszybciej sprzedającą się grą w historii 2K. Firma zaznaczyła też, że osiągnęła przy tej okazji najlepszy rezultat w swojej historii na rynku pecetowym. Olbrzymia popularność pozwoliła wygenerować całej serii łączny zysk przekraczający miliard dolarów – jako druga marka w historii wydawcy.
Dodatkowo poinformowano, że ponad 70% użytkowników kupiło wersję cyfrową, a także, iż Borderlands 3 pobiło rekordy liczby zamówień przedpremierowych tak dla 2K, jak i Epic Games Store. Słowem: sukces. I to całkiem spory.
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.