Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Square Enix zaprezentowało naprawdę dziwaczny kontroler do Switcha [GALERIA]

Cursian środa, 12 czerwca 2019, 16:50 News

Wygodny to on nie będzie, ale trudno odmówić mu osobliwego uroku.

Wszyscy wiemy, że w Japonii miewają osobliwe pomysły, czego przykładem może być choćby „kartonowe” Labo, ale przyznam, że tak fikuśnego kontrolera nie widziałem już dawno (o ile w ogóle go widziałem). We wrześniu na rynek trafi specjalny pad inspirowany jednym z cudaków zamieszkujących świat Dragon Questa. Ustrojstwo będzie działało identycznie jak Pro Controller, włączając w to rozpoznawanie ruchu. Jedyną różnicę będzie stanowiła nietypowa forma. Na pierwszy rzut oka widać, że możemy zapomnieć o jakiejkolwiek wygodzie, ale możliwość sterowania Białym Wilkiem, poprzez obmacywanie całuśnego Slime’a ma swój dziwaczny urok. Jeśli ktoś chce sobie taki zamówić (i zna japoński), powinien udać się TUTAJ.

Warto przypomnieć, że właściciele PS4 od jakiegoś czasu mogą sobie sprawić podobny. Oto on (zdjęcia pochodzą z portalu pushsquare):


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)


(Kliknij, aby powiększyć)

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
przedwczoraj, 13:49   lastmanstanding
Sh4dow3d Czyli, że co, jest niewygodny, ale tylko dla małych rąk? To tak jakby ludzie z dużymi rękami mówili, że pad od ps4 jest niewygodny i ja tak twierdzę bo mam duże łapy, ale jak widać rację ma większość :)
przedwczoraj, 11:52   Sh4dow3d
@MagickStalker Niestety kula w takim rozmiarze nie jest wygodna do trzymania przez dłuższy czas. Większość mięśni dłoni i palców jest bardzo rozciągnięta, trzeba w takiej pozycji utrzymać pada i manipulować gałkami lub przyciskami. Plus masz przyciski pod spodem trzymane palcem wskazującym który mógłby trzymać dobrze kule, ale będzie robić co innego. Im mniejsza dłoń tym będzie gorzej. Ale masz racje, wyjdzie w praniu ile można to utrzymać bez większego bólu
przedwczoraj, 11:15   MagickStalker
@spikain pomijajac naszego pieknego patriote i jego jezyk to musze sie z nim zgodzic - kontroler akurat moze byc wygodny - koniec koncow, kula to stosunkowo optymalny ksztalt, ale kwestie wygody juz ocenicie przy recenzji ;)
przedwczoraj, 8:27   spikain
@TytanowyK: Zachowuj się, ludzie patrzą.
przedwczoraj, 8:23   lastmanstanding
Wygląda na bardzo wygodny
przedwczoraj, 7:01   ja0lek
Wygląda ekstra! :) Obstawiam, że i tak będzie wygodniejszy od mojego 2DS'a...
środa, 12 czerwca 2019, 23:19   TytanowyK
Skąd wiesz marny redaktorku czy ten kontroler będzie niewygodny? Może będzie mega wygodny? Trzymałeś to w ręce? Testowaleś? Nie tylko skopiowaleś dane z innego serwisu...
środa, 12 czerwca 2019, 21:58   Kuba3003
żeby chociaż pod spodem było wgłębienie na palce, a tam jescze wystaje jakieś pudło xD
środa, 12 czerwca 2019, 20:44   shinji87
W sumie to do PS2 też wypuścili swego czasu taki kontroler
środa, 12 czerwca 2019, 20:13   Centek96
Ale to nie Nintendo tylko HORI

O autorze

Cursian

Podobne newsy

Dragon Quest XI: Kwadrans walki z gigantyczną ośmiornicą [WIDEO]

News
sobota, 7 lipca 2018

dragon-quest-xi-kwadrans-walki-z-gigantyczna-osmiornica-wideo Albo innym mackowatym paskudztwem, ciężko stwierdzić.

Komentarzy:
1

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Zbiórka na Kickstarterze może być iskrą, która rozpali głowy odbiorców, roznieci zainteresowanie mediów i stanie się początkiem gorących biznesowych przyjaźni. Ci, którzy ją odpalili, przestrzegają jednak: igrając z ogniem, łatwo się sparzyć.

Komentarzy:
0

Polacy z SoulFire tworzą prequel Gothica, którego akcja ma się toczyć na dekadę przed utkaniem magicznej bariery, a za scenografię posłuży wyspa, gdzie dołączymy do strażników miejskich lub gildii kupieckiej. Zagadka: o jaki projekt chodzi?

Komentarzy:
4

Zaczęło się w roku 1987. W salonach gier królowały Contra i Operation Wolf, szczęśliwi posiadacze komputerów grali w pierwszą część Larry’ego i Piratów Sida Meiera. A Tim Ansell zakładał studio, które miało sprawić, że świat pokocha wojnę totalną.

Komentarzy:
7

Szczęśliwie: i tak w ich tytuły nie gramy, choć dostajemy je w wersjach pozbawionych mikropłatności.

Komentarzy:
144

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z