8
27.02.2019, 08:32Lektura na 3 minuty

Red Dead Redemption II: Tryb sieciowy właśnie dostał potężną dawkę nowej zawartości [WIDEO]

Dziki Zachód wzbogacił się o nowe bronie, skórki, gameplaye i zmiany, o które od dawna prosili gracze.

Świetne wyniki Red Dead Redemption II sprawiły, że Rockstar bez przeszkód mógł zająć się tworzeniem dodatkowej zawartości do sieciowego trybu gry. Patrząc na popularność multiplayera w innym tytule studia, GTA V, pewne było, że twórcy nie zaniedbają tego aspektu rozgrywki. I rzeczywiście – zgodnie z obietnicą sprzed kilku dni w grze zadebiutowała ogromna aktualizacja, w której znalazło się kilka zmian szczególnie oczekiwanych przez graczy.

Przede wszystkim rozszerzenie przynosi zmiany w rozgrywce. Możemy teraz zdobywać samorodki złota i punkty doświadczenia, wykonując codzienne questy. Zadania są bardzo różnorodne: od skórowania zwierząt do znajdowania ukrytych skarbów. Każdego dnia dostaniemy ich siedem, a ukończenie wszystkich zaowocuje specjalnym bonusem. W tytule zadebiutowały także wyzwania związane z łowieniem ryb – gracze będą rywalizować, starając się skończyć zawody z najcięższym koszykiem złowionych okazów.

Rockstar planuje także serie cotygodniowych eventów. Na pierwszy ogień pójdzie wydarzenie Złoto głupców, w którym gracze będą walczyć o prawo do noszenia złotej zbroi. Zadaniem przeciwników będzie zaś zabicie aktualnego jej posiadacza. Wygrywa drużyna, która zbierze większą liczbę punktów. Mamy się również spodziewać wyścigów konnych połączonych ze strzelaniem do celu oraz trzech nowych trybów konfrontacji.

W grze pojawiła się również rzadka strzelba, a także karabin powtarzalny Evans, garść nowych ciuszków, emotek oraz gestów. Jednak najważniejsze wydają się zmiany, których część postulatowali sami gracze. Studio zdecydowało się wprowadzić:


Ulepszony radar i znaczniki graczy: zmniejszyliśmy widoczność znaczników oddalonych graczy. Teraz znaczniki będą się pojawiać tylko u osób znajdujących się w pobliżu, co zminimalizuje prawdopodobieństwo ataku przez agresywnych rywali z drugiego końca mapy. W taki sam sposób ograniczyliśmy zasięg rozmowy głosowej. Zbyt agresywni gracze będą teraz podświetlani na mapie coraz ciemniejszą kropką. Im bardziej agresywny gracz, tym ciemniejszy i widoczny z większego dystansu będzie jego znacznik (oraz znaczniki członków jego bandy). Łatwiejsze rozejmy i starcia: zmieńcie zatargi z innymi graczami w czasowe minideathmatche dzięki łatwiejszym do rozpoczęcia starciom. Można je wszcząć przeciwko rywalom lub ich bandom już po jednym zabójstwie. Podobne zmiany nastąpiły w rozejmach – pokój można zawrzeć już po jednym zabójstwie. Lepszy system prawa i grzywien: jeśli narobicie bałaganu i za waszą głowę zostanie wyznaczona wysoka nagroda, to zaistnieje szansa, że waszym tropem ruszy gromada łowców nagród sterowanych przez grę. Im wyższa nagroda, tym bardziej nieustępliwi łowcy... Uważajcie!



Więcej informacji o rozszerzeniu znajdziecie TUTAJ, a tymczasem obejrzyjcie okolicznościowy zwiastun:


Czytaj dalej

Redaktor
Kaladin
Wpisów367

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze