Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Red Dead Online: Nowa aktualizacja ograniczy szkodliwe zachowania graczy

rajmund środa, 13 lutego 2019, 17:51 News

Tak przynajmniej zapowiada Rockstar – wraz z całą listą innych nowości.

Raport finansowy Take-Two Interactive dowiódł, że sieciowy komponent Red Dead Redemption II cieszy się niemałą popularnością, a Rockstar dotrzymuje słowa i nie ustaje w jego rozwijaniu. Już 26 lutego mamy spodziewać się dużej aktualizacji, która wprowadzi m.in. system Law and Bounty, nowe codzienne wyzwania oraz poprawi balans broni.

Rockstar chwali się jednak przede wszystkim nieustannym słuchaniem głosów społeczności. I to właśnie na podstawie jej uwag pragnie jak najbardziej ograniczyć niechciane zachowanie graczy. W tym celu zmieniony zostanie m.in. sposób informowania innych osób o naszej obecności. Od teraz nasza postać nie będzie wyświetlana na mapie innych graczy, dopóki nie będzie się znajdować w odległości przynajmniej 150 metrów. Wyjątkiem będą sytuacje, gdy wystrzelimy z broni, lecz też wyłącznie na niewiele większy dystans. Ma to zapobiec obieraniu na cel ciągle tych samych graczy, nawet jeśli są daleko od nas.

To jednak nie wszystko. Rockstar zamierza nam również wskazać nadmiernie agresywne jednostki. Im więcej złych uczynków się dopuścimy, tym wyraźniej będzie zaznaczona na mapie nasza pozycja. Wystarczy jednak, że przestaniemy zabijać innych graczy i ich konie, a nasza kropka na mapie stopniowo wróci do standardowego koloru. Na podstawie wagi naszych grzechów będzie też wyznaczana cena za naszą głowę.

Oprócz tego czeka nas garść zwyczajowych poprawek. Tymczasem jeszcze przed wprowadzeniem aktualizacji możemy cieszyć się zwiększoną liczbą przyznawanych punktów doświadczenia.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 14 lutego 2019, 22:09   AoS
Przypomnę tylko, że RDR:O jeszcze nie miało premiery. To jest wersja beta.
czwartek, 14 lutego 2019, 15:39   Kazama
@Xni, jasne że graczy, nie chodziło mi o to że Rockstar to wymyślił. Czyli te servery są tylko na PC? Na xboxie i ps nie ma możliwości stawiania prywatnych serverów? Jeżeli architektura konsol na to nie pozwala i ogólnie się błaźnie teraz to sorry guyz XD
czwartek, 14 lutego 2019, 15:33   Xni
@Kazama RP w GTA nie jest pomysłem Rockstara, a graczy, więc jeśli RDR2 nie wyjdzie na PC to nie ma szans, że zobaczymy coś takiego na dzikim zachodzie
czwartek, 14 lutego 2019, 15:29   Kazama
No i myślę, że mogliby dać prywatne servery. GTA:O fajnie korzysta z Role Play, tutaj też mogłoby się udać.
czwartek, 14 lutego 2019, 15:26   Kazama
No Online ma taki potencjał, że głowa mała, a jest...no nudno xD. A jest tyle fajnych pomysłów. Ja bym ogólnie postawił na gangi i różne aktywności. Jakieś napady na banki, pociągi. Wyciąganie znajomych z aresztów, albo nawet z tej dużej wyspy na której jest więzienie. Ogólnie potencjał jest ogromny, nie rozumiem dlaczego tak długo zwlekają ze zmianami. Przecież to mogłaby być kopalnia hajsu dla nich.
czwartek, 14 lutego 2019, 14:04   sabaru
@taz159357 za dużo naoglądałeś się westernów.
czwartek, 14 lutego 2019, 8:25   lastmanstanding
serio? Dodali coś co brzmi logiczne dopiero taki czas po premierze? Patrząc na ich przywiązanie do detali, wgl nie powinno być znaczników na mapie, bo to zabija całą immersje
czwartek, 14 lutego 2019, 8:25   Neito17
Hmm, a jest podobnie jak w GTA:O tryb pasywny?
środa, 13 lutego 2019, 23:44   taz159357
Tak, było prawo, jednak nie wszyscy go przestrzegali i kończyło się to wyznaczeniem nagrody za ich głowę. Pomysł z nagrodą bardzo fajnie pasuje do realiów, bezpieczne strefy ani trochę.
środa, 13 lutego 2019, 23:31   DDragon
taz159357 - nawet na "dzikim zachodzie" było prawo i nie było tak że wszyscy do wszystkich strzelali wszędzie gdzie się da. Musiałeś się liczyć z konsekwencjami nawet będąc bandytą. Według mnie jednak lepszy byłby pomysł z tymi strefami bez zabijania bo nie każdy kupuje grę tylko po to aby być co chwila zabijanym przez znudzonych innych graczy...

O autorze

rajmund

Podobne newsy

Take-Two zarabia na GTA Online i Red Dead Online krocie

News
wtorek, 6 sierpnia 2019

take-two-zarabia-na-gta-online-i-red-dead-online-krocie Chociaż seria NBA 2K nie pozostaje w tyle. Ba, nawet poczciwa Cywilizacja przynosi firmie fortunę!

Komentarzy:
2

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
5

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
3

Myśl na dziś: Niektóre pomyłki sprawiają zbyt wielką radochę, by popełniać je tylko raz.

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z