PUBG: Wersja mobilna ma tyle samo użytkowników, co konkurencyjny Fortnite
Moda na battle royale trwa w najlepsze.
Stosunkowo niedawno informowaliśmy o tym, że łącznie na świecie zarejestrowano już ponad 200 milionów kont Fortnite'a. Gigantyczna popularność gry to przede wszystkim zasługa darmowego trybu battle royale. Dzieło Epic Games świetnie radzi sobie na zachodnich rynkach. Zupełnie inaczej sytuacja wygląda w przypadku regionu azjatyckiego. Jego mieszkańcy dużo częściej sięgają po mobilną wersję PUBG-a, która również korzysta z modelu free-to-play.
Według doniesień The Verge sam PUBG Mobile ma ponad 200 milionów użytkowników. Co warte podkreślenia, przedstawiona liczba nie uwzględnia obywateli Państwa Środka. Jak zauważył jeden z użytkowników serwisu Reddit, mieszkańcy Indii chętnie wybierają przenośną wersję hitu studia Bluehole, bo można ją uruchomić na stosunkowo tanich (ok. 150 dolarów) telefonach z Androidem. Mobilny Fortnite ma wyższe wymagania sprzętowe.
Firma Tencent udostępniła oficjalny emulator, który pozwala przetestować za darmo mobilnego PUBG-a na PC. Swoją drogą, w czerwcu dowiedzieliśmy się, że użytkownicy komputerów i XBO zakupili ponad 50 milionów egzemplarzy płatnej wersji gry. Jakiś czas temu sieciowa produkcja pojawiła się na PS4.
Czytaj dalej
Niegdyś byłem ekspertem od klasycznych przygodówek, zaś obecnie jestem nieuleczalnym łasuchem i nieprzyzwoicie zatwardziałym fanem angielskiego futbolu. Zaczynałem z poziomu wiernego czytelnika CD-Action, pisałem w kilku miejscach. Aktualnie spełniam swoje marzenia.