Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITFallout 76: Twórcy ostrzegają, że ich gra może mieć „spektakularne” błędy

Witold wtorek, 23 października 2018, 14:08 News

Niektórzy z was przecierają pewnie teraz oczy ze zdumienia, ale tak – ludzie z Bethesdy są świadomi, że ich gry nie są idealne.

Developerzy, znając opinie o legendarnym zabugowaniu ich produkcji i być może pragnąc zmniejszyć wysyp memów po starcie bety na Xboksie One, postanowili opublikować wiadomość skierowaną do fanów czekających na najnowszą odsłonę serii. Przestrzegają w niej, że z powodu rozmiaru projektu, przekraczającego wszystko, co firma robiła do tej pory, nowy Fallout na pewno nie będzie w momencie premiery wolny od błędów.

Wszyscy wiemy, że przy skali naszych gier i systemach, które odajemy wam do dyspozycji, zawsze pojawiają się nieprzewidziane błędy i problemy. Biorąc pod uwagę to, co teraz robimy z Falloutem 76, wiemy, że narażamy wszystkich na spektakularne problemy, z którymi nigdy się nie zetknęliśmy. Niektórych jesteśmy świadomi, jak np. lokacji, w których wydajność musi zostać poprawiona, gdy jest w nich wielu graczy. O niektórych na pewno nie mamy pojęcia. Potrzebujemy waszej pomocy w ich znalezieniu i rad, co należy poprawić. Zajmiemy się tym wszystkim teraz i po premierze.


Oczywiście brzmi to rozsądnie, chociaż wciąż nieco zaskakująco w ustach dużego wydawcy. Nikt nie spodziewał się przecież, że Bethesda, twórcy gier, dzięki którym autor Nadgodzin ma na chleb i sportowe samochody, stworzy tytuł wymuskany i dopracowany, szczególnie gdy mowa o wersji przeznaczonej do testów. Z drugiej strony wielu sceptyków po przeczytaniu tego listu na pewno zaciera ręce, wyczekując porannego wysypu gifów i filmików pokazujących pokraczne animacje czy niefortunne działanie ragdolla.

Testy tytułu na PS4 i PC odbędą się 30 października, zaś na Xboksie One już dzisiejszej nocy – rozpoczną się o 1:00 i potrwają do 5:00. Będą miały na celu sprawdzenie, jak serwery gry poradzą sobie z obciążeniem tłumami graczy. W ramach oczekiwania na start możecie zapoznać się z garścią informacji na temat Fallouta 76. Wszystkim, którym nie uda się wziąć udziału w becie, w ramach pocieszenia polecam zobaczyć, jak wyglądały pierwsze godziny rozgrywki w przypadku Allora, oraz zajrzeć do nowego wydania CDA (12/2018), w którym spisał swoje wrażenia. Premiera gry zaplanowana jest na 14 listopada.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 24 października 2018, 9:15   pavoo
W dużym skrócie: Zapłaćcie nam pełną cenę za zbugowaną grę i znajdźcie wszelkie błędy, bo nie chce nam się płacić za Betatesterów. Jakby jakiś twórca gry INDIE tak się wypowiedział zostałby od raz zapomniany wraz ze swoim tworem. A Ci dostają jeszcze brawa za szczerość;/
środa, 24 października 2018, 9:10   gimemoa
Czyli mówią wprost "Minęło tyle lat, a my wciąż nie potrafimy tworzyć gier, a już na pewno dobrych gier."
środa, 24 października 2018, 7:40   Arry
Że zacytuję klasyka:
"It's not a bug, it's a feature."
wtorek, 23 października 2018, 23:22   _Rincewind
@Trex13470: Taaaaak! (już połowa ściągnięta, jeszcze tylko drugie pół...)
wtorek, 23 października 2018, 21:29   goliat
Przynajmniej są szczerzy, a nie obiecują złote góry.
wtorek, 23 października 2018, 20:43   Trex13470
Hej, dzisiaj wyszedł mod do New Vagas o nazwie "New California", i z tego co kojarzę ma on od 10 do 30 godzin.
wtorek, 23 października 2018, 18:29   Maly007
Jeżeli ktoś taki jak bethesda ostrzega przed błędami i spadkami płynności, to chyba można wręcz uznać że gra momentami może być wręcz niegrywalna.
Szczególnie, że tutaj modowanie jest zablokowane, a potem i tak ma być tylko za pomocą creation cluba, więc społeczność za nich tym razem gry nie naprawi.
wtorek, 23 października 2018, 17:40   brylas1973
@Quassimodo cena nie będzie niższa bo wyhodowali sobie rzeszę naiwnych fanów,którzy kupią ich produkt za każde pieniądze i będą się z tego cieszyć.
wtorek, 23 października 2018, 17:28   Quassimodo
"spektakularne problemy" to i cena tej kupy powinna być spektakularnie niska skoro wydają taką wersję gry
wtorek, 23 października 2018, 16:48   Ediros
@Shaddon, ta po tym jak przeczytałem ich wrażenia z tej gry, straciłem resztki zaufania. Nie oczekuję, że recenzenci będą obiektywni, ale jak ktoś pisze, że 76 będzie takie 'dobre' jak poprzednie (Czytaj 3 i 4) wiadomo, że nie znają w ogóle serii. Co do bugthesda, nie idzie w diabły i zbankrutuje. Skyrim na switcha miał te same błędy sprzed 7 lat. Mówimy o ludziach co wprowadzili płatne mody, gdzie 100% zysku idzie do bugthesdy, a autor dostaje 1000$.

O autorze

Witold

Podobne newsy

„Fallout 76 poradził sobie bardzo, bardzo dobrze”

News
poniedziałek, 8 kwietnia 2019

fallout-76-poradzil-sobie-bardzo-bardzo-dobrze I ponoć grają w niego miliony graczy – przynajmniej tak twierdzi Todd Howard.

Komentarzy:
32

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Dotychczas nie opływaliśmy w wiadomości na temat kontynuacji krakowskiego horroru. By jednak nie pisać o nim patykiem po wodzie – podpytaliśmy u źródeł.

Komentarzy:
5

Adam tłumaczy filmy i seriale, a po godzinach: pisze o grach. Dawid prowadzi własną działalność gospodarczą, a po godzinach: pisze o grach. Joachim doktoryzuje się z filologii polskiej, a po godzinach: pisze o grach. Olek tworzy gry. A po godzinach: pisze o grach.

Komentarzy:
89

Jak blisko prawdy byli twórcy Elite Dangerous czy No Man’s Sky?

Komentarzy:
12

Po pierwsze: to nie żadne ACTA 2...

Komentarzy:
170

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z