Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Cities: Skylines – Nowy dodatek stawia na rozwój przemysłu [WIDEO]

hraboll czwartek, 11 października 2018, 19:30 News
PC

Wyspecjalizowane usługi zwiększą dobrobyt mieszkańców.

Cities: Skylines otrzyma kolejny - po wydanym w maju Parklife - duży dodatek. Tym razem studio Colossal Order umożliwi nam stopniowe rozwijanie wyspecjalizowanych obszarów przemysłowych. Stworzymy kompleksowe łańcuchy produkcyjne (zarówno przetwarzanie zebranego surowca, jak i późniejsza sprzedaż wytworzonych dóbr) oraz wzniesiemy całą gamę unikalnych budynków. Wśród tych ostatnich znajdziemy m.in. magazyny, budynki wydobywcze czy fabryki (produkujące żywność, zabawki, meble, samochody i elektronikę). Zadbamy też o rozwój usług pocztowych i transportowych.

Dodatek zaoferuje pięć nowych map, które podobno obfitują w zasoby naturalne (drewno, rudę i ropę), opcje transportu oraz możliwości rozwoju przemysłu. Developer pamięta także o zestawie nowych przepisów. I tak pojawiają się cztery regulacje miejskie i trzy przemysłowe, które będą dotyczyć choćby związków zawodowych, bezpieczeństwa i higieny pracy czy logistyki.

Industries zadebiutuje 23 października na PC w cenie 15 euro (ok. 65 zł). Wraz z rozszerzeniem pojawi się bezpłatna aktualizacja, dzięki której będziemy mogli ustawiać punkty poboru opłat drogowych oraz zmieniać status budynków strefowych ze zwykłego na historyczny (co gwarantuje zachowanie stylu danej perełki architektury).

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 20 października 2018, 8:12   gerth
Najlepsza gra ever. Nowy dodatek to "zagospodarowanie" kolejnego świetnego pomysłu/gry w rodzaju dawnego Industry Giant. Ale jak się ma taką bazę jak Cities Skylines (prawdziwy, pierwszy z prawdziwego zdarzenia, symulator miasta) to można zrobić wszystko.
ps.Gra jest bdb zoptymalizowana, jak komuś tnie to widocznie cała kasę wydał na grafikę i na procesor i RAM nie starczyło -a to w tej grze podstawa.
piątek, 12 października 2018, 17:12   Kalystos
@Rennard A mój ma lat 5 i tempo gry ustawione na najwyższym poziomie przy takiej liczbie mieszkańców wygląda jakby było na najniższym. To nie jest tak, że to tylko moja obserwacja, po prostu silnik gry jest słaby i wiele osób na to zwraca uwagę.
piątek, 12 października 2018, 14:30   leedss
@SirPL na officjalnym forum Paradoxu wspomnieli, że punkty poboru opłat będą częścią darmowej łatki, dlatego w opisie DLC nic o tym nie ma.
piątek, 12 października 2018, 10:01   Rennard
@Kalystos - moje miasto ma obecnie ponad 65k mieszkańców. Komp jest 3 letni i nie łapie żadnej zadyszki.
piątek, 12 października 2018, 8:54   SirPL
"będziemy mogli ustawiać punkty poboru opłat drogowych" - Mogę prosić o źródło? Nigdzie nie znalazłem potwierdzenia tego
czwartek, 11 października 2018, 22:01   Kalystos
@leedss Ale zwrócił uwagę na poważny problem C:S czyli silnik, który nie potrafi udźwignąć, nawet na dobrym sprzęcie miast mających więcej niż 30-40 tysięcy mieszkańców. No i faktycznie Paradox główne źródło zarobku ma ze sprzedaży dodatków, do słabych w dniu premiery gier.
czwartek, 11 października 2018, 20:42   leedss
@wielki0fan0gier no to się raczej nie doczekasz, bo symulatory stawiają na rozbudowany system symulacji, a nie grafikę. Niestety ale na ten moment nie da się mieć obydwóch rzeczy.
czwartek, 11 października 2018, 20:01   wielki0fan0gier
15 Euro (ok. 65 zł) za dodatek do 3-letniej gry, która kosztuje 30 zł. Hmmm... Oprawa audiowizualna zdążyła się już zestarzeć, a i tak gra łapie zadyszkę, jak się mocno rozbuduje miasto. Wiem, że C:S jest symulatorem, ale jednak gry na Frostbite 3 (ostatnie dwa Battlefronty i Battlefieldy od Hardline) są w stanie wyświetlić podobną na oko ilość polygonów, lepiej je oświetlić i zacienić, a klatek na sekundę jest więcej. Nadal czekam na symulator miasta z fotorealistyczną grafiką i świetnym udźwiękowieniem.

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Machamy biało-czerwoną flagą i gramy na baczność, pożerając ogórki kiszone, bo w tworzeniu każdej z tych gier brali udział Polacy. 

Komentarzy:
1

A gdyby tak spróbować czegoś nowego?

Komentarzy:
14

Tym razem słowo klucz to „tajemnica”.

Komentarzy:
3

…a dorywczo także pracowniczką cyrku i gladiatorką, kierowczynią ciężarówki i grafficiarą.

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z