Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Fallout 76: Mody? Bethesda pozwoli, ale...

Wokulski wtorek, 9 października 2018, 21:43 News

Jeśli nic nie ulegnie zmianie, modyfikacje uruchomimy tylko na prywatnych serwerach. 

Źródłem informacji jest serwis gamespot.com, którego pracownicy mieli okazję porozmawiać na ten temat z Pete’em Hinesem – wiceprezesem Bethesdy i szefem jej działu marketingu. Jak się okazuje, firma prowadzi prace nad wsparciem dla modów i prywatnymi serwerami równolegle, a tematy te są ze sobą ściśle związane.

Interesująca wydaje się również deklaracja, którą Hines poczynił przy okazji wyjaśniania, dlaczego Bethesda nie chce modów na serwerach publicznych:

Ty będziesz decydował, jakie mody włączasz i uruchamiasz [na swoim serwerze – dop. red.], a wszyscy uczestniczący w zabawie gracze będą grali z użyciem tych samych modyfikacji.


Wydaje się więc, że z modami grzebiącymi w ustawieniach jedynie po stronie gracza możemy się pożegnać. Przynajmniej oficjalnie – w praktyce wszyscy wiemy, dlaczego gra się w gry Bethesdy nawet kilka lat po premierze, prawda? Niestety, ze względu na prace nad serwerami prywatnymi obsługi modów nie dostaniemy przed pierwszym kwartałem 2019 roku i dopiero wtedy dowiemy się, czy online’owy Fallout z modami ma potencjał na stanie się nowym wcieleniem szaleństwa, jakiego można było doświadczyć na serwerach pokroju SAMP. Przypomnijmy, że sama gra będzie miała premierę już 14 listopada na PC, PS4 i XBO.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Bethesda Softworks, mody,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 10 października 2018, 10:44   Depakiniarz
@DonKozunio
Wiem, sam do nich pisałem kilkukrotnie. Za każdym razem odpowiadali, że problem jest znany, oraz że pracują nad jego rozwiązaniem. Wydaje mi się, że jest to spowodowane tym, że z jakiegos powodu nie chcą, aby ktokolwiek korzystał z modów. Ale jest na to sposób - wystarczy udostępnić neta z komórki i wszystko działa.
środa, 10 października 2018, 10:13   pawel0482
Ehhh Bethesda i jej "dobre zmiany" aż ręce opadają, szkoda słów.
środa, 10 października 2018, 7:42   DonKozunio
@Depakiniarz na PC jest ten sam problem. Przez ten ich cholerny Social Club nie można grać ani w Fallouta 4 ani w Skyrima jeśli się uprzednio nie zablokuje im dostępu do internetu w firewallu. Tysiące wątków na forach, tysiące próśb o naprawę błędu, a przedstawiciele Bethesdy dalej twierdzą, że to nie ich wina i zalecają sterowniki do karty graficznej zaktualizować.
wtorek, 9 października 2018, 22:52   Gavriel6
*klubu
wtorek, 9 października 2018, 22:50   Gavriel6
O tak, Hines i jego "Mini-Dlc". Pragnę tylko zaznaczyć, że wszelkie mody w Fallout 76 będą dostępne TYLKO z creation clubu, za mocno wygórowaną cenę i wątpliwej jakości, patrz przykład 1 - Hellfire Armor do Fallout 4, dostępny w Creation Club i w Nexusie, wersja z kluby nie umywa sie do darmowej wersji.
wtorek, 9 października 2018, 21:48   Depakiniarz
Niech lepiej naprawią Fallouta 4, bo do dziś, po niemal roku, nie można grać na konsoli będąc online.

O autorze

Wokulski

Podobne newsy

Fallout 76: Legendarne już torby z edycji kolekcjonerskiej w końcu dotarły do graczy

News
poniedziałek, 17 czerwca 2019

fallout-76-legendarne-juz-torby-z-edycji-kolekcjonerskiej-w-koncu-dotarly-do-graczy A przy okazji: tryb Nuclear Winter zostaje z nami na dłużej.

Komentarzy:
8

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Przeczytać (lub usłyszeć, bo przygotowaliśmy również wersję audio) powinni go zarówno gracze, jak i developerzy.

Komentarzy:
14

Pecety z serii Trident gabarytami przypominały zawsze konsole obecnej generacji. Stąd też moje zdziwienie, gdy do redakcji zawitał Trident A – sprzęt jeszcze bardziej bezkompromisowy, tak pod względem specyfikacji, jak i rozmiarów.

Komentarzy:
3

Przepracowany tester nie zauważa buga, scenarzysta z łapanki pisze brednie, a support nie odpowiada na nasz problem, bo właśnie został zwolniony. Gry to poważny biznes z poważnymi problemami, wobec których bywamy bezbronni. Oręża mogą wkrótce dostarczyć związki zawodowe.

Komentarzy:
7

20-osobowy zespół, kilkadziesiąt wyjazdów do Czarnobyla, 114 lustrzanek, ponad 3000 wspierających na Kickstarterze, 200 tysięcy wpłaconych dolarów. Duże liczby i nie mniejsze oczekiwania – oto Chernobylite.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z