Guerrilla Games: Studio ściąga pracowników do niezapowiedzianego projektu
Do developera dołączyło już dwóch twórców Rainbow Six Siege.
Autorzy zeszłorocznego hitu Horizon Zero Dawn zatrudnili w swoim amsterdamskim biurze co najmniej dwie osoby, które przyczyniły się do sukcesu multiplayerowego shootera Ubisoftu. Pochwalili się oni nowym miejscem pracy na swoich profilach LinkedIn.
Simon Larouche, który pracuje w Guerrilla Games od lutego, miał już wcześniej okazję być członkiem studia podczas prac nad Killzone’em 2. Zajmował się w nim, podobnie jak przez ostatnie lata w Ubisofcie, przede wszystkim multiplayerem. Chris Lee dołączył do holenderskiego zespołu w październiku – wcześniej był odpowiedzialny za tryb wieloosobowy w Rainbow Six Siege i maczał palce w dwóch niezapowiedzianych jeszcze tytułach francuskiego wydawcy.
Ściągnięcie do studia dwóch doświadczonych developerów specjalizujących się w projektowaniu rozgrywki sieciowej może sugerować, że twórcy Horizona pracują nad grą kładącą silny nacissk na tryb multi. Wskazywać może na to również oferta pracy, która pojawiła się w sierpniu na stronie producenta, a w której wśród potencjalnych zalet kandydata wymieniono „doświadczenie w tworzeniu kodu sieciowego”. Oczywiście pierwszym skojarzeniem jest kontynuacja Killzone'a (której życzyłoby sobie wielu), nie można jednak wykluczyć, że projekt jest jakoś związany z Horizonem lub też zupełnie nową marką. Po ogromnym sukcesie najnowszego tytułu studia rozrosło się ono dwukrotnie, można więc też dopuścić myśl, że jest w stanie pracować jednocześnie nad większą liczbą tytułów.
Czym by jednak nie był, możemy bezpiecznie założyć, że tworzony tytuł pojawi się dopiero na PlayStation 5.
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.