Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITQuake Champions przechodzi na model free-to-play

DavyStrange sobota, 11 sierpnia 2018, 11:13 News
PC

Rail guny w dłoń!

QuakeCon 2018 zaowocował już gameplayem z Rage’a 2 oraz Dooma Eternal. To jednak nie koniec dobrych wieści dla fanów pierwszoosobowych strzelanek. Szybki i wściekły Quake Champions stał się bowiem grą w pełni darmową, dostępną na Steamie oraz przez launcher Bethesdy (na marginesie: niezbędny do uruchomienia Fallouta 76 nieobecnego w sklepie Valve). Oczywiście niecierpliwi wciąż mogą kupić paczki z postaciami i bonusami za prawdziwe pieniądze, jednakże wszystko można odblokować za walutę zdobywaną za fragowanie. W rzeczywistości tytuł jest darmowy już po raz drugi – podczas tegorocznego E3 można go było przecież przez parę dni bezpłatnie przypisać do konta na stałe. Przypomnijmy też, że produkcja wciąż dojrzewa we wczesnym dostępie, więc nie miejcie jej za złe niedoskonałości.

Bethesda uczciła QuakeCon krótkim, acz zachęcającym do zatańczenia z czempionami zwiastunem:

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 15 sierpnia 2018, 13:34   WROB3L
@cali jak nie wiesz o czym mówisz to sie nie odzywaj. MP Dooma było robione przez studio odpowiedzialne za MP Halo, Id nie mialo z nim nic wspólnego. Idąc twoją logiką, ostatnia gra w której Id robilo MP to Quake 3 Arena
poniedziałek, 13 sierpnia 2018, 8:33   Dantes
Quake Champions posiadał zbyt małą zawartość mapy i czempionów na dłuższą metę płatny model rozgrywki nie miał racji bytu, inna sprawa rynek gier fps mmo jest przesycony wystarczy zobaczyć co spotkało LawBreakers na następnej kolejności po stracie większości graczy czeka Overwatch.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 18:44   PanMac
c.d. włącznie z multiplayerem.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 18:41   PanMac
@cali rozmawiamy o doświadczeniu id Software na punkcie tworzenia gier sieciowych więc nie do końca rozumiem co ma do tego Epic. Od czasu przejęcia przez Bethesdę angażowali oni zewnętrzne studia bo sami mieli niedobór pracowników (niedokładny cytat od SyncErrora z discorda ale sens zachowany). Quake Live może hulało na id tech 3 ale zostało w całości przebalansowane (sam tłukłem za dzieciaka w Q3A i potem przez bite 2 lata w QL). Nowy Doom będzie w całości stworzony w id od a do z.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 14:15   cali
@PanMac Quake Live to Quake 3 w przekształconej wersji. Nie zrobili tego od początku tylko dostosowali do dzisiejszych czasów. Owszem czuć zmiany ale to przeróbka niż coś nowego. ID Software pomaga ale Saber dalej pracuje nad grą. Design to jak sam potwierdzasz to robota ID tyko przy produkcji tej gry jest więcej znaczącej roboty. Mam do ciebie pytanie kto odpowiadał za multi Unreal Tournament 99, 2003, 2004 ? - ta gra przecież głównie gra sieciowa. Wiesz to napisz. Zrozumiesz wtedy dyskusję.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 13:40   cali
@Jacek112 kod wykorzystałem na Bethesda Launcher być może jakbym skorzystał na steamie kto wie.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 13:13   cali
@PanMac to powiedz kto był odpowiedzialny za multi Unreal Tournement ? Patrząc jakim tropem idziesz, Doom 4 i tak miał i ma obecnie słabe multi. ID Software już przed premierą Doom 4 mówili że nie popełnią błędów z DOOM 3 a jednak to zrobili.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 1:06   ExpertPL
Logiczne w takim razie, że jeżeli ktoś został wybrany do testów alfa lub beta to dostęp do wersji F2P zachował aż do teraz, w końcu dostał dostęp do wersji F2P a ta jak sama nazwa wskazuje jest darmowa, dziwne by było gdyby kazali sobie dodatkowo płacić za ponowny dostęp.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 1:03   ExpertPL
Dziwię się odnośnie dyskusji na temat F2P w nowym Quake'u. Przecież od początku było mówione, że gra będzie działała na modelu hybrydowym: zgodnie z nowymi trendami gra miała być F2P ale z potrzebą grindu dla odblokowania postaci / mikrotransakcjami, ale miała być również opcja zapłaty za grę jak pełnoprawny tytuł i (zgodnie z dawnym modelem biznesowym) wszystkimi postaciami odblokowanymi. Przed premierą dało się zostać za darmo wybranym do testów lub zakupić "pełną wersję" z dostepem do testów.
sobota, 11 sierpnia 2018, 19:15   Jacek112
@cali To co, pomylili się i wysłali nie to co trzeba? :D Myślałem, że każdy uczestnik alfy to dostał.

O autorze

DavyStrange

Podobne newsy

Quake Champions: Twórcy zrezygnują z loot boksów [WIDEO]

News
czwartek, 6 grudnia 2018

quake-champions-tworcy-zrezygnuja-z-loot-boksow-wideo Koniec z losowością. Gracz odblokuje elementy, które rzeczywiście go interesują.

Komentarzy:
12

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
3

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Firma Vault-Tec zaprojektowała i zbudowała 122 schrony przeciwatomowe zwane kryptami. Oficjalnie miały one stać się schronieniem dla całej populacji USA, w praktyce dostali się do nich nieliczni wybrańcy, których szczęśliwcami bynajmniej nazwać nie można.

Komentarzy:
24

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z