Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDoom Eternal na pierwszym gameplayu [WIDEO]

DavyStrange piątek, 10 sierpnia 2018, 19:13 News

Doom Slayer zaprasza do tańca.

QuakeCon 2018 wedle zapowiedzi zaowocował pierwszym pokazem rozgrywki z nadchodzącego Dooma. W akcji tytuł wygląda dokładnie tak, jak można się było tego spodziewać – jest krwawo, dynamicznie i jeszcze bardziej krwawo. Nasz arsenał poszerzy się o linkę z hakiem, miotacz ognia i naramienne ostrze rodem z „Predatora”. Na rewolucję się póki co nie zanosi, ale to niekoniecznie zła wiadomość – zwłaszcza, że za soundtrack ponownie odpowiedzialny jest Mick Gordon.

Co ciekawe, twórcy zapowiedzieli też możliwość nawiedzania kampanii innych graczy jako demon. Ma to działać na zasadzie znanej z Soulsów. Warto wspomnieć, że premiera odbędzie się nie tylko na PC, PS4 i XBO, lecz także na Switchu.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 12 sierpnia 2018, 13:58   cali
Dynamika a tempo rozgrywki to dwie różne zależności. Jeżeli upierasz się co do silnika to tempo masz wyższe i bardziej płynniej odczuwalne przy większej liczbie klatek na sekundę "120-240". Trudno poczuć to w "30". Tempo nadaje szybkość a dynamika akcja lub zamieszanie dużo się dzieje.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 13:53   cali
@lukaszsa dynamiczna akcja jest wyreżyserowana w singlu. Źle odbierasz to co napisałem dynamika nie zależy od silnika.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 11:00   mrowczak
@KucharzSnaf chyba nie grałeś w DooM (2016). Prawda?
Celowanie w Casuali, dlatego został wrzucony podział na poziomy trudności, w tym klasyczny "Ultra Nightmare".
niedziela, 12 sierpnia 2018, 0:22   Nezi23
@NidAaz Grałem w obie wersje i powiem szczerze że choć oczywiście myszka+klawiatura to większa precyzja, to w przypadku Dooma na obu śmigało się fantastycznie, z tym że dodatkowo na padzie grało się wygodniej.
sobota, 11 sierpnia 2018, 22:40   Andrzejonator
Kozacko to wygląda.
sobota, 11 sierpnia 2018, 20:54   NidAaz
@Shaddon byku ale przecież jesteśmy pod newsem o grze, na prezentacji której pokazano gameplay zarówno z konsoli jak i z pc, i bez problemu widać że na konsoli mimo starań tempo gry jest mizerne a na PC zapierdziela się bez przerwy
sobota, 11 sierpnia 2018, 20:28   lukaszsa
@cali - Silnik a dynamika rozgrywki.... śmiechłem.
sobota, 11 sierpnia 2018, 20:03   fanboyfpsow
Jaj już niektórzy wspominali dostajemy jeszcze więcej z tego samego tylko że na ziemie.. Tak samo zrobili z Wolfem i akurat w tych 2 przypadkach to się sprawdza byle by nie zrobili z tych gier dojnych tasiemców jak to zrobiono z Coda czy Bfr a Bo co za dużo to nie zdrowo.
sobota, 11 sierpnia 2018, 15:38   CzlowiekKukurydza
@Shaddon Wiadomym jest, że na PC nie ma nic dynamiczniejszego niż konsolowy CoD wszak CS to niszowa gierka. A na PC też gra się w gry których nie zmierzysz sobie ilości graczy przez steama.
sobota, 11 sierpnia 2018, 13:22   cali
Porównywałem te same gry na konsoli i PC np w strategi Universe at War miałem opracowaną taktykę na szybki podbój w trybie pojedynku. Czas porównania to kilka minut przewagi szybciej w realizacji na PC. Druga gra Gears of War 4 wiadomo że celność i zdolność reakcji namierzenia był szybszy na PC niż podkręcenie czułości pada gdzie gracze ze sceny to robią bo mogą wykonywać szysze krycie i odskoki w multi na konsoli. Głównie dlatego nie ma Quake Champions na konsolach i nie chodzi o wspólne granie z Pecetami

O autorze

DavyStrange

Podobne newsy

Doom: Zdjęcia z nowej filmowej adaptacji [GALERIA]

News
poniedziałek, 11 marca 2019

doom-zdjecia-z-nowej-filmowej-adaptacji-galeria Poznaliśmy orientacyjną datę premiery.

Komentarzy:
31

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

To najbardziej rozbudowana aplikacja czatowa, jaką kiedykolwiek widziałem!

Komentarzy:
5

Mathias Karlson o tym, dlaczego premiera jego gry to moment, dla którego wszechświat został stworzony, o uczeniu się od konkurencji i o tym, że Ubisoft nie musi być polityczny.

Komentarzy:
7

Parametry nadchodzącej konsoli Sony pojawiły się w anonimowym wpisie na forum Beyond3D. Sugeruje to fejka, ale kilka lat temu w identyczny sposób zdradzono wnętrzności Wii U, a do tego nieoficjalne informacje dotyczące PS5 wydają się bardzo sensowne.

Komentarzy:
24

Najpierw było E3, na którym po raz pierwszy pokazano na żywo rozgrywkę. Potem – również podczas E3 – zamknięta prezentacja, w której sam trzymałem pada. Niezła. Ostatnio przyjąłem jednak na klatę całego kombosa: zaczęło się od paru godzin z pierwszymi misjami oraz endgame’em w Londynie, potem była zamknięta beta dla VIP-ów, a na koniec otwarta, już dla wszystkich. I mimo paru problemów nie mogę się doczekać premiery!

Komentarzy:
16

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z