Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDoom Eternal na pierwszym gameplayu [WIDEO]

DavyStrange piątek, 10 sierpnia 2018, 19:13 News

Doom Slayer zaprasza do tańca.

QuakeCon 2018 wedle zapowiedzi zaowocował pierwszym pokazem rozgrywki z nadchodzącego Dooma. W akcji tytuł wygląda dokładnie tak, jak można się było tego spodziewać – jest krwawo, dynamicznie i jeszcze bardziej krwawo. Nasz arsenał poszerzy się o linkę z hakiem, miotacz ognia i naramienne ostrze rodem z „Predatora”. Na rewolucję się póki co nie zanosi, ale to niekoniecznie zła wiadomość – zwłaszcza, że za soundtrack ponownie odpowiedzialny jest Mick Gordon.

Co ciekawe, twórcy zapowiedzieli też możliwość nawiedzania kampanii innych graczy jako demon. Ma to działać na zasadzie znanej z Soulsów. Warto wspomnieć, że premiera odbędzie się nie tylko na PC, PS4 i XBO, lecz także na Switchu.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 12 sierpnia 2018, 13:58   cali
Dynamika a tempo rozgrywki to dwie różne zależności. Jeżeli upierasz się co do silnika to tempo masz wyższe i bardziej płynniej odczuwalne przy większej liczbie klatek na sekundę "120-240". Trudno poczuć to w "30". Tempo nadaje szybkość a dynamika akcja lub zamieszanie dużo się dzieje.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 13:53   cali
@lukaszsa dynamiczna akcja jest wyreżyserowana w singlu. Źle odbierasz to co napisałem dynamika nie zależy od silnika.
niedziela, 12 sierpnia 2018, 11:00   mrowczak
@KucharzSnaf chyba nie grałeś w DooM (2016). Prawda?
Celowanie w Casuali, dlatego został wrzucony podział na poziomy trudności, w tym klasyczny "Ultra Nightmare".
niedziela, 12 sierpnia 2018, 0:22   Nezi23
@NidAaz Grałem w obie wersje i powiem szczerze że choć oczywiście myszka+klawiatura to większa precyzja, to w przypadku Dooma na obu śmigało się fantastycznie, z tym że dodatkowo na padzie grało się wygodniej.
sobota, 11 sierpnia 2018, 22:40   Andrzejonator
Kozacko to wygląda.
sobota, 11 sierpnia 2018, 20:54   NidAaz
@Shaddon byku ale przecież jesteśmy pod newsem o grze, na prezentacji której pokazano gameplay zarówno z konsoli jak i z pc, i bez problemu widać że na konsoli mimo starań tempo gry jest mizerne a na PC zapierdziela się bez przerwy
sobota, 11 sierpnia 2018, 20:28   lukaszsa
@cali - Silnik a dynamika rozgrywki.... śmiechłem.
sobota, 11 sierpnia 2018, 20:03   fanboyfpsow
Jaj już niektórzy wspominali dostajemy jeszcze więcej z tego samego tylko że na ziemie.. Tak samo zrobili z Wolfem i akurat w tych 2 przypadkach to się sprawdza byle by nie zrobili z tych gier dojnych tasiemców jak to zrobiono z Coda czy Bfr a Bo co za dużo to nie zdrowo.
sobota, 11 sierpnia 2018, 15:38   CzlowiekKukurydza
@Shaddon Wiadomym jest, że na PC nie ma nic dynamiczniejszego niż konsolowy CoD wszak CS to niszowa gierka. A na PC też gra się w gry których nie zmierzysz sobie ilości graczy przez steama.
sobota, 11 sierpnia 2018, 13:22   cali
Porównywałem te same gry na konsoli i PC np w strategi Universe at War miałem opracowaną taktykę na szybki podbój w trybie pojedynku. Czas porównania to kilka minut przewagi szybciej w realizacji na PC. Druga gra Gears of War 4 wiadomo że celność i zdolność reakcji namierzenia był szybszy na PC niż podkręcenie czułości pada gdzie gracze ze sceny to robią bo mogą wykonywać szysze krycie i odskoki w multi na konsoli. Głównie dlatego nie ma Quake Champions na konsolach i nie chodzi o wspólne granie z Pecetami

O autorze

DavyStrange

Podobne newsy

CD-Action 01/2019: Duży plakat z kalendarzem

News
przedwczoraj

cd-action-012019-duzy-plakat-z-kalendarzem Masz nudną, pustą ścianę? Śpieszymy z ratunkiem!

Komentarzy:
22

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
3

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Firma Vault-Tec zaprojektowała i zbudowała 122 schrony przeciwatomowe zwane kryptami. Oficjalnie miały one stać się schronieniem dla całej populacji USA, w praktyce dostali się do nich nieliczni wybrańcy, których szczęśliwcami bynajmniej nazwać nie można.

Komentarzy:
26

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z