Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Warframe: Kosmiczne bitwy, duży dodatek i wersja na Switcha [WIDEO]

hraboll niedziela, 8 lipca 2018, 16:56 News
pc

Tegoroczna edycja imprezy TennoCon – święta fanów Warframe’a – obfituje w niespodzianki.

Okazuje się, że w najbliższych miesiącach popularne (ponad 38 milionów zarejestrowanych graczy) dzieło studia Digital Extremes będzie obrastać w naprawdę ciekawe treści. I tak aktualizacja o nazwie Codename: Railjack wprowadza bitwy kosmiczne. Sama obsługa statku została podpięta pod kooperacyjną mechanikę. Każdy z czwórki śmiałków wypełnia pewne zadania (zarządzanie tarczami, naprawa itd.). Zespołowe, skoordynowane działanie może przesądzić o wyniku potyczki. Kanadyjski developer chce tworzyć spójne doświadczenie, dlatego też możemy płynnie przechodzić pomiędzy otwartą przestrzenią a liniowymi poziomami (choćby w trakcie abordaży).

  

Jeśli mowa o rozległych przestrzeniach – rozszerzenie Fortuna wprowadzi do gry nowy wenusjański obszar (pięciokrotnie większy od tego z dodatku Plains of Eidolon). Od strony fabularnej naszym nadrzędnym celem będzie wyzwolenie planety spod okupacji Corpusu. Nie zabraknie potyczek z nowymi typami wrogów oraz swobodnej eksploracji. Tytułowa Fortuna to kolonia zamieszkana przez cyborgi z frakcji Solaris United.

Zarówno aktualizacja, jak i dodatek powinny zadebiutować w tym roku. Natomiast terminu premiery (nawet orientacyjnego) nie ma jeszcze Warframe w wersji na Switcha. Misji przeportowania gry podejmie się studio Panic Button. Wcześniej dzięki wysiłkom amerykańskiego developera na konsoli Nintendo pojawił się choćby Doom (2016) oraz Wolfenstein: The New Colossus.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 13 lipca 2018, 21:14   Coffey
Tak w ogóle... W sierpniowym numerze zobaczymy artykuł z TennoConu? Albo chociaż news odnośnie Warframe? :D
poniedziałek, 9 lipca 2018, 13:48   McGrave
Nawet jak masz niby spore szanse to zawsze możesz mieć pecha i z tym trzeba się też liczyć. W innych grach jest dużo gorzej z tym i szanse potrafią być tam aż tak małe że się to całkiem ignoruje + w Warframe rzeczy często są ciekawsze więc szybciej się włącza myślenie "ja chcę to mieć teraz". Najgorsze w grindowych grach co można zrobić to przesadne upieranie się na jeden przedmiot i przez to klepanie non stop tego samego, ale właśnie masa ludzi wpada w tą pułapkę bo właśnie widzą, że szanse są spore...
poniedziałek, 9 lipca 2018, 8:37   Terminus223
Wrociłęm do warframe na kilka godzin....by farmic jeden skladnik potrzebny do blueprinta,ktory za cholere nie chcial dropnąć.No i po kilku godzinach miałem znowu dość tej gry xd
poniedziałek, 9 lipca 2018, 8:12   Kimahri
Cóż zawsze można pograć jak Goku07, nie popytać ludzi, nie przeglądnąć gamepedii, nie wiedzieć o istnieniu blueprintów na lepszy sprzęt ani o formie i modach... także nie dziwota, że po stu godzinach nie czuć zmiany w rozwoju ;P
poniedziałek, 9 lipca 2018, 3:16   McGrave
Co do rozwijania postaci to jest odwrotnie niż pisze Goku07 - rozwój mocno czuć i to zwłaszcza na początku bo nawet jeden nowy mod potrafi zmieniać rozgrywkę i otwierać nowe możliwości. Chyba w żadnej grze nie znajdzie się tak silnie odczuwalnego rozwoju przez tak długi czas. Kiedy ludzie tak mówią to często mają pretensje do tego, że nie są nawet blisko endgamru nawet pod 100h gry, albo to reakcja na dawanie prowadzić się za rączkę przez drużyny weteranów (przez to czują jakby nic nie miało znaczenia)
poniedziałek, 9 lipca 2018, 3:00   McGrave
Prawda jest taka że grind w Warframe jest leciutki w porównaniu do wielu innych gier opartych na grindzie jak np. Path of Exile. Różnica jest taka że w Warframe jest po prostu od zawalenia rzeczy do zdobycia - więcej niż w innych grach... Innymi słowy to nie grind aby zdobyć konkretny przedmiot jest odbierany za aż tak hardkorowy tylko grind z ambicją aby zdobyć wszystko co jest w grze. To tak jakby ilość contentu w grze była jego wadą, bo po prostu nie nadążasz i ciężko dojść do poczucia spełnienia...
niedziela, 8 lipca 2018, 22:22   TheFrediPL
I w sensie tylko raz na ileś godzin wtedy też by się nie znudziło jak raidy.
niedziela, 8 lipca 2018, 22:21   TheFrediPL
To by było fajne zamiast raidów, dodać tylko możliwość grania do ośmiu osób :D
niedziela, 8 lipca 2018, 21:38   aleksdraven
@TheFrediPL - Przy tym to widać że PoE było wersją beta albo Early Access Landscape`ów.
niedziela, 8 lipca 2018, 21:36   Gavriel6
Moją główną obawą, co niejako potwierdził chyba Jeff w trakcie prezentacji komentarzem "I'm so glad it did not crash" jest stabilność gry i, przede wszystkim, kodu sieciowego, które DALEJ kuleje i chyba nigdy nie zostanie zoptymalizowany. Railjack wygląda nieźle, jako ciekawa alternatywa dla "strików", które na obecną chwilę pełnią polowania na Eidolony, chociaż, jak to słusznie zauważył Goku07, oznacza to kolejny grind, który mozna akurat ograniczyć boosterami i "efektywnym farmieniem". Cóż, trza poczekać.

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Pierwszy testowany przez nas notebook z wydajnym mobilnym procesorem Intela najnowszej, ósmej generacji bez problemu zastąpi wielkiego gamingowego desktopa.

Komentarzy:
5

Topowe gamingowe słuchawki firmy znanej z high-endowego sprzętu grającego, co z jednej strony przekłada się na cenę, z drugiej – na jakość.

Komentarzy:
15

Na pierwszy rzut oka to FPS.

Komentarzy:
23

Choć w maju fetował dziesięciolecie, Dontnod to studio wciąż nieokrzepłe, nadal poszukujące zarówno artystycznej tożsamości, jak i właściwego modelu biznesowego.

Komentarzy:
0

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« lipiec 2018
PWŚCPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031