Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Twórcy Niera i Bayonetty szykują grę, która „wywróci gatunek do góry nogami”

hraboll poniedziałek, 14 maja 2018, 17:18 News

Według PlatinumGames każdy developer powinien pracować nad grami, które go interesują.

PlatinumGames (Bayonetta, Nier: Automata, Vanquish) to naprawdę zapracowane studio. Okazuje się, że japoński developer tworzy w tym samym czasie kilka tytułów. Wśród nich znajdują się nie tylko trzecią odsłonę przygód uroczej wiedźmy czy mobilnego slashera World of Demons, ale także niezapowiedziany projekt, który ponoć ma postawić na głowie cały gatunek gier akcji. Ściśle tajna (niewielu pracowników studia wie o jej istnieniu) produkcja ma składać się z całej gamy innowacyjnych elementów.

Podczas panelu dyskusyjnego w ramach organizowanej w Kioto imprezy Bitsummit Hideki Kamiya (Devil May Cry, Resident Evil 2) wspomniał także o tym, że do tworzenia dobrych gier nie potrzeba wielkich pieniędzy. Budżety dzisiejszych najgłośniejszych premier przerażają utalentowanego projektanta i współzałożyciela studia PlatinumGames. Zachodni developerzy mogą zbankrutować nawet wtedy, gdy sprzedadzą miliony egzemplarzy swojego dzieła. Kamiya-san i jego ludzie nie chcą stawiać wszystkiego na jedną kartę. Wolą mieć kilka projektów różniących się od siebie zarówno budżetem, jak i zawartością. Dzięki temu PlatinumGames utrzymuje swój unikalny styl i dodatkowo pozostaje konkurencyjne.

Swoją drogą, widmo bankructwa zawisło nad PlatinumGames po tym, jak Microsoft anulował ciekawie zapowiadającego się Scalebounda.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 15 maja 2018, 17:27   Wujson
@Mathius dlaczego taki edge lordowy avatar zamiast usmiechającego się Gutsa xd
wtorek, 15 maja 2018, 11:40   Mathius
@Trex13470 Pomogę! Microsoft anulował Scalebounda ;)
wtorek, 15 maja 2018, 8:04   Dantes
Można tak mówić godzinami a prawda jest tak, że mało który wydawca zaryzykuje wydać grę nowymi rozwiązaniami zamiast pozostać przy sprawdzonych starym schemacie i wyprodukowana gra ma się sprzedawać masowo aby zwrócić koszty produkcji a nie każda nowa gra ma rekordowe wzięcie, reasumując teoria a praktyka różni się znacznie od siebie.
wtorek, 15 maja 2018, 4:34   _SetH_
Autorskie projekty od Platinum Games biorę w ciemno, a jeśli uczestniczy w tym Yoko Taro, to kupuję dwa egzemplarze.
poniedziałek, 14 maja 2018, 21:56   Scorpix
@deanambrose
Grałem na padzie i było bardzo dobrze, bo gra się intuicyjnie, robot celuje przed siebie, a kamera zwykle ustawia się z góry ustalonych miejscach. Zresztą kamerę przesuwa się gałką, więc nie ma żadnych problemów.
poniedziałek, 14 maja 2018, 21:37   deanambrose
@Scythan - taaa, chciałem kupić w niedzielę, ale PiS mnie skutecznie blokuje.Też nie lubię padów na PC - zastanawiam się jak zdołałeś celować, strzelać, walczyć wręcz i zmieniać kamerę. Z tego co pamiętam wszystkiego naraz nie dało się ogarnąć. :)
poniedziałek, 14 maja 2018, 21:20   pablo0307
@deanambrose To ja jakiś dziwny jestem, grało mi się w porządku na klawie :D
Z drugiej strony nie cierpię pada, nie raz próbowałem nim grać, ale ni cholery. Wolał bym grać w dark soulsy na bananach niż w cokolwiek padem :D
poniedziałek, 14 maja 2018, 20:25   Scytian
@deanambrose
To w Polsce mamy teraz całkowity zakaz sprzedaży padów że nie możesz kupić sobie pada do PC?
poniedziałek, 14 maja 2018, 20:03   deanambrose
Chyba jako jedyny się nie jaram. Lubię takie gry, ale Niera musiałbym ograć na PS4, bo na PC jest bez pada niegrywalne - trzeba mieć ze 4 ręcę i nazywać się Goro żeby przejść na zestaiwe klawa + myszka. Bayo mi nie podeszła, bo jest zbyt japońska, i mimo, że lubię tę kulturę to meh. Bardziej by mnie ucieszyło Metal Gear Rising 2.
poniedziałek, 14 maja 2018, 19:38   Vanom
W nagłówku jest napsane "Twórcy Niera", rozumiem, że chodziło o Automatę ale jest to trochę mylące bo Niera za 2010 robiło studio Cavia a nie Platinum.

O autorze

hraboll

Podobne newsy

NieR: Automata – Androidowa epopeja nie przestaje kusić graczy

News
środa, 15 maja 2019

nier-automata--androidowa-epopeja-nie-przestaje-kusic-graczy Grze stuknął kolejny milion.

Komentarzy:
13

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
2

W programie na ten tydzień znalazły się dwa tytuły krótkometrażowe i jeden zdecydowanie nieprzeznaczony dla tych, którzy mają mało czasu. Ale ponoć wart każdej godziny.

Komentarzy:
9

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
15

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z