Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Xbox rośnie, ale głównie dzięki zewnętrznym developerom

Papkin piątek, 27 kwietnia 2018, 11:39 News

Microsoft opowiada o swoich sukcesach, acz tradycyjnie robi to nieśmiało.

Rozliczenia kwartalne zwyczajowo obfitują w duże liczby. I faktycznie, Microsoft pochwalił się m.in. popularnością usługi Xbox Live i wpływami generowanymi przez XBO. 

  • Ogółem przychody giganta wyniosły 26,8 mld dolarów (wzrost o 16% w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Słowem: więcej niż przewidywali analitycy), co przekłada się na 7,4 mld zysku.
  • Wpływy xboksowego oddziału wzrosły o 18% i stanęły na poziomie 2,25 mld dolarów, przy czym rosła nie sprzedaż sprzętu, lecz gier oraz aplikacji i usług. Większość tej kwoty wygenerowały firmy trzecie (w rodzaju Rare, które odpowiada za najszybciej sprzedającą się nową markę w historii XBO). Firma pokłada duże nadzieje w tegorocznych debiutach State of Decay 2 i Crackdowna 3.
  • Liczba aktywnych użytkowników Xbox Live wynosi 59 milionów (pamiętajmy jednak, że liczba to odnosi się zarówno do posiadaczy konsoli Xbox One, jak i pecetów z Windowsem 10 czy urządzeń mobilnych).

PS: W przeciwieństwie do Sony Microsoft nie dzieli się z nami informacjami na temat sprzedaży XBO (i Xboksa One X).

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Microsoft, Xbox Fun Day 2010, Xbox Live, Xbox One, Xbox 360, Xbox One X, Microsoft Game Studios, Microsoft Polska,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 29 kwietnia 2018, 17:45   smd87
No konstrukcyjnie PS3 było z pewnością dziwne. Niby było technologicznie silniejsze niż X360, ale tak skomplikowane w tworzeniu gier, że multiplatformy wyglądały ciut lepiej na X360 (ex-y to inna sprawa). Co do lidera tamtej generacji, to nie mogę się zgodzić z tym, że X360 ją wygrał. Prowadził w wyścigu przez 99% czasu, ale ostatecznie PS3 go dopadło i nawet lekko wyprzedziło, ale wg mnie był bardziej remis. 87 mln sprzedanych konsol PS3, 86 mln X360. Gier: 0,975 mld sprzedanych na PS3, 1,007 mld na X360.
niedziela, 29 kwietnia 2018, 16:32   Scorpix
@smd87
Chodziło mi o to, że pod względem konstrukcyjnym i rzez to również cenowym, to było nieporozumienie. Architektura konsoli była tak skomplikowana, że dopiero pod sam koniec generacji, twórcy potrafili użyć potencjał tej konsoli. Miodne gry powstawały, ale samo PS3 było średnią konsolą i dzięki temu X360 spokojnie wygrał tamtą generacje, tym bardziej że bez prezerwy oferował coś nowego graczom. Przez ten fakt MS uznał, że tak wypracowanej pozycji nie można stracić. Mylił się i to bardzo.
niedziela, 29 kwietnia 2018, 15:12   smd87
Scorpix - PS2 nie miało prawdziwej konkurencji (konsole Nintendo to całkowicie inny target), a nie przeszkodziło jej to w zostaniu najlepiej sprzedającą się konsolą wszechczasów, posiadającą świetną i różnorodną bibliotekę gier. Poza tym ja tak nie uważam PS3 w żadnym razie za porażki - masę miodnych gier mi ta konsola dostarczyła.
niedziela, 29 kwietnia 2018, 13:13   Scorpix
Konto PSN da się założyć na kompie, ale w zeznaniu Sony podaje ilość kont Plus, a nie ogólną ilość wszystkich kont.
Jak mówiłem, niech MS się weźmie do roboty i zacznie oferować ciekawą przyszłość miast nostalgicznych podróży do 7 i 6 generacji, bo Sony jest potrzebna konkurencja, aby PS5 nie stało się PS3 bis.
niedziela, 29 kwietnia 2018, 13:03   Scorpix
@Krax
Tobie chodzi o remastery i remaki zamiast wstecznej kompatybilności. Moją pierwszą konsolą jest ps4 to dla mnie te remaki to świetna sprawa. Mam nadzieję że PS5 będzie miał wsteczną kompatybilność, bo z taką biblioteką na starcie.już na początku zada potężny cios MS. Swoją drogą, pamiętaj, że Xbox dostał w.k. dopiero 2 lata po premierze, gdy MS uznał, że prawdopodobnie przegrają tą generację. Usługi ma świetne, ale po średnim SoT, to tylko Ori mnie interesuję z ich nowych gier.
niedziela, 29 kwietnia 2018, 9:18   smd87
Ale to stara, dobrze znana zagrywka MS - specjalnie mieszać w raportach tak, by jak najwięcej osób dało się wprowadzić w błąd (tak jak ty). Jak kiedyś łaskawie podadzą ilość subskrybentów Golda (choć nie zrobią tego prędko, bo oni ukrywają niewygodne dla nich liczby), to będzie można to porównać z niespełna 40 mln subskrybentów PLUSA. Aktywnych użytkowników PSN (lub SEN jak to jest obecnie nazywane) będzie pewnie już ponad 100 mln (ok. 70 z PS4, z 30 z PS3/Vita i reszta z Playstation Now).
niedziela, 29 kwietnia 2018, 9:14   Krax
o f... rzeczywiście. tylko że na na 10 aby się zalogować do usługi( i być aktywnym użytkownikiem) musisz włączyć xbox app (windows phone tak samo ma, a w zasadzie miał bo system jest oficjalnie martwy) nie wiem jak na androidzie - ale z tego co wiem sony też ma apke dla tego systemu a i zalogować przez przeglądarkę by być aktywny możesz. Scorpix nie napisałem że oszukuje... użyłem takiego a nie innego słowa bo soniak zdziera z klientów drugi raz za to samo.
niedziela, 29 kwietnia 2018, 9:10   smd87
cd. Konto Xbox Live to coś takiego jak konto PSN w przypadku Sony. Każdy aktywny użytkownik konsol Playstation go ma, ale nie każdy opłaca Plusa.
niedziela, 29 kwietnia 2018, 9:05   smd87
@Krax - 59 mln to nie konta Gold, tylko konta Xbox Live. To zasadnicza różnica. Ja jestem użytkownikiem XBox Live na PC (każdy kto ma W10 może nim zostać), a Xboxa nie mam (więc tym bardziej Golda też). Nie myl tego. Gdyby chodziło o Golda MS by to z pewnością wyszczególnił w raporcie, a tymczasem widnieje tam tylko Xbox Live, którego konto jest darmowe. Jak Golda będzie opłacać 20-25 mln użytkowników, to i tak będzie sukces.
sobota, 28 kwietnia 2018, 20:47   Scorpix
@Krax
Przeczytaj dokładnie. Tam nie pisze Xbox Live GOLD, ale tylko Xbox Live, czyli wystarczy konto, aby Cię policzyli do statystyk. Do grania w Sea of Thieves na PC jest potrzebne konto Xbox Live, ale nie w wersji GOLD.
BTW: Jak Sony oszukuje swoich klientów?
Sea of Thieves to baza pod świetną grę, ALE nie ma w tym za wiele zawartości jak na grę za 260 złotych.. Jest po prostu zbyt powtarzalna, choć klimat piracki w tej grze jest, a woda jest przepiękna. Przez swoją pustkę jednak słabo reklamuje Gamepass

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

XBO czy PS4? Krótki film na podstawie flejmu z komentów na YouTube [WIDEO]

News
środa, 25 grudnia 2013

xbo-czy-ps4-krotki-film-na-podstawie-flejmu-z-komentow-na-youtube-wideo Od jakiegoś czasu na YT pojawiają się fantastyczne filmy, w których aktorzy "rekonstruują" kłótnie z komentarzy pod jakimiś filmikami. W jednym z nich postanowiono odegrać rozmowę o wyższości PS4 nad XBO (i na odwrót), która wydarzyła się w komentach pod filmem z konferencją prasową Xboksa. Doskonałe.

Komentarzy:
23

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W dyskusji o kale nie mogło zabraknąć Edmunda McMillena.

Komentarzy:
1

Myśl na dziś: ucz się na błędach ludzi, którzy słuchają twoich dobrych rad.

Komentarzy:
4

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
10

Kupiliśmy z enkim Switcha, więc od dzisiaj w „Sprawdzam” będą pojawiać się także produkcje na konsolę Nintendo. Na pierwszy ogień dwie, a do tego pewna polska perełka. PS: Tak, polecajcie swoje ulubione produkcje na Switcha, najlepiej niezależne!

Komentarzy:
1

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z