Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITThe Sims 4: Modder dostaje 6 tysięcy dolarów miesięcznie za dodawanie do gry narkotyków

Papkin piątek, 16 lutego 2018, 10:27 Pierdoły

Nieźle, aczkolwiek gość zajmujący się wyuzdanym seksem zarabia dwa razy tyle.

Oryginalna gra stroni od substancji psychoaktywnych, ale Filip (nazwisko nieznane) postanowił zagrać EA na nosie. Przez sześć miesięcy opracowywał modyfikację Basemental Drugs, dzięki której nasi podopieczni mogą palić marihuanę, wciągać amfetaminę i kokainę oraz zażywać MDMA. Ba, zainstalowawszy moda, da się używki nie tylko kupować i przyjmować, ale również rozpocząć karierę dilera (operującego zarówno na ulicy, jak i za pośrednictwem Dark Webu).

Co ciekawe, simy potrafią się od substancji niedozwolonych uzależnić, ale też cierpieć przez tzw. „zjazdy” czy przedawkowania. Użytkowanie wpływa na ich nastroje i potrzeby, co autor zilustrował, przygotowawszy zestaw nowych interakcji i animacji. Zadbał nawet o takie niuanse, jak możliwość przyskrzynienia przez policję trudniącego się dilerką sima czy specyficzne reakcje rodziców, którzy odkrywają, iż ich pociecha zaprzyjaźniła się z narkotykami. Osobno rozwijana jest modyfikacja, która ma za zadanie oddać w grze stan upojenia alkoholowego.

Na łamach Kotaku autor tak tłumaczy swoją działalność:

Zawsze byłem kreatywną osobą. Produkuję muzykę, zajmuję się projektowaniem graficznym, tego typu rzeczami. Dla mnie to po prostu kolejne pole do popisu, ale na zupełnie inny osób niż produkowanie muzyki i tak dalej.


Aktywność moddera została wyceniona na Patreonie (serwisie, za pośrednictwem którego fani mogą co miesiąc wspierać twórców pieniędzmi) na ponad 6 tys. dolarów. Moda możecie pobrać w tym miejscu. Da się go też uzupełnić o modyfikację pozwalającą simom na palenie papierosów, w której zresztą Filip również maczał palce.

Skupiona wokół tytułu społeczność w widoczny sposób łaknie niegrzecznych wątków. W kwietniu zeszłego roku pisaliśmy o człowieku, który odniósł podobnej rangi sukces. Niejaki Turbodriver stworzył modyfikację WickedWhims, dzięki której pozwolił ludzikom na uprawianie miłości (również w wymyślnych pozach, grupowo, publicznie oraz z wykorzystaniem gadżetów). Wówczas udało mu się zebrać na Patreonie ponad cztery tysiące dolarów, ale od tego czasu jego comiesięczna „pensja” wzrosła niemal trzykrotnie.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 17 lutego 2018, 12:45   DeltaWorld
Nawet takie mody nie przekonają mnie do zagrywania się w simsy...
Never
sobota, 17 lutego 2018, 3:16   McGrave
60% graczy to kobiety... Ciekawe ile % kobiet a ile % facetów instaluje te mody xD
sobota, 17 lutego 2018, 0:04   Byku024
@olo1990pl Jakbyś ruszył głową, to byś sobie pomnożył przykładowe 5$ na każdego jego patreona (1537) i by ci wyszło, że miesięcznie zarabiałby 7685$ (to oczywiście przykład, każdy jego patreon może płacić mu inną kwotę, ale będzie to raczej coś w okolicach tych 6k)
piątek, 16 lutego 2018, 20:41   mapokl
Ja czekam na jakieś alternatywne simsy. Na produkty od EA nie liczę. Udała się w końcu alternatywa SimCity, to może i z simsami się uda.
piątek, 16 lutego 2018, 19:49   NomadP
:) I tu użyję słowa z pewnej piosenki
"Feed your head"
piątek, 16 lutego 2018, 19:23   Tokagero
Teraz zagwozdka dla EA : kazać mu przestać (na 90% mogą - większość licencji użytkownika zabrania tworzenia modów "prawnie", ale mało kto z tego postanowienia korzysta), dogadać się z nim na % udział (ale wtedy go wspierają = Simsy powinny zostać ponownie ocenione pod względem kategorii wiekowej), ale nie robić nic i zobaczyć czy to nie wybuchnie.
piątek, 16 lutego 2018, 16:14   zadymek
@CYBERTRIBAL Ci "ludzie" generują zainteresowanie leciwym już, i oględnie mówiąc nieidealnym, produktem EA. Powinni im raczej odpalić procent od zysku, albo choć rzucić parę $ przez Patreon (jeśli już tego nie robią).
piątek, 16 lutego 2018, 15:49   Xellar
"Tylko by patrzyli w telefon" Czyli udała im się idealna symulacja realnego życia...
piątek, 16 lutego 2018, 15:17   misterDVader
Niech jeszcze ktoś zmoduje całą resztę tej nudnej gry i będzie się dało grać. Mieli prawie idealne Simsy 3, wystarczyło zmienić oprawę i tworzenie Sima, dodać kilka fajnych nowinek, trochę rozwinąć historię rodzin, którymi się nie gra (co w trójce z powodzeniem zrobili modderzy), a zamiast tego miasto zrobiło krok wstecz, każdy sim zachowuje się tak samo (tylko by patrzyli w telefon), a wprowadzenie zachcianek zamiast działających systemów z 2 i 3 odebrało jakiekolwiek cele "tu i teraz". Ech.
piątek, 16 lutego 2018, 14:55   2real4game
Iii tam. Seksy rozwinięte były już w "dwójce".

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcówce 2000 roku robi się... dziwnie.

Komentarzy:
6

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Zanim rzucimy
naszą wewnętrzną bestię 
w wir nadprzestrzeni.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z