Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITWiedźmin 3: Modder wylaszczył grafikę [WIDEO]

Papkin poniedziałek, 12 lutego 2018, 15:25 News
Wiedźmin 3: Dziki Gon
Wiedźmin 3: Dziki Gon

Fasady wyglądają bardziej fasadowo, woda jest bardziej wodnista, a rzeczy stały się bardziej do rzeczy.

Za paczuszkę, która pozwoli wam nieco zliftingować Dziki Gon, odpowiada człowiek o ksywie Halk Hogan. Jego wysiłki pozwalają zastąpić niektóre z oryginalnych tekstur ich odpowiednikami w jakości ultra HD. Zestaw zawiera nowe wersje posadzek, murów i ścian, ale też elementów wystroju w rodzaju mebli. Poprawia również wygląd wody, której przydaje dynamiczne odbicia. A w dodatku, jak twierdzi autor, nie obciąża znacząco podzespołów.

HD Reworked Project jest (aż od końca 2015) nieustannie rozwijane. Wersja 5.0, która właśnie zadebiutowała, to nie tylko okazja do sprezentowania kolejnych podmianek oraz uproszczenia procesu instalacji, ale również do rozreklamowania inicjatywy. Autor przedstawił ośmiominutowy materiał, na którym udowadnia, że Dziki Gon może wyglądać dużo piękniej.

Modyfikacja wymaga karty graficznej z przynajmniej 2 GB pamięci, GPU pokroju GeForce'a GTX 970 lub Radeona R9 290X powinny sobie z nią poradzić, gwarantując rozgrywkę bez spadków płynności. Jak ją zainstalować, dowiecie się z tej strony.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 13 lutego 2018, 17:46   gelinor
Wreszcie poprawa najważniejszego elementu tego świetnego RPG, przy oryginalej grafice normalnie nie da się grać, wszystko niewyraźne, za słabo się błyszczy.
wtorek, 13 lutego 2018, 15:56   Zawias
eh...gralem z wersja chyba kolo 3. naprawde juz wtedy ten mod robil roznice. smutniejsze jest to, ze 1 pasjonat w wolnych chwilach robi cos, co powinno byc czescia wysokobudzetowej gry z duzym teamem w dniu premiery.
wtorek, 13 lutego 2018, 11:56   VampirX4
Jak juz krytykujecie, to nauczcie sie rozrozniac "na silniku gry" a "faktyczny gameplay".
wtorek, 13 lutego 2018, 10:40   Tennessee
Grafika cieszyla na zwyklym ps4, teraz majac XoX niczego wiecej mi do szczescia nie potrzeba, a gre przechode trzeci raz. Podziwianie cegielek zostawie pasjonatom.
poniedziałek, 12 lutego 2018, 20:40   Shlebe
Łooo, prawie jak San Andreas
poniedziałek, 12 lutego 2018, 20:33   wielki0fan0gier
ale sam silnik ma duży potencjał również w wyświetlaniu grafiki. Cyberpunk może w tym względzie zaskoczyć.
poniedziałek, 12 lutego 2018, 20:31   wielki0fan0gier
Wiedźmin 3 z pierwszego trailera śmigał na shaderach 2. Jednocześnie użyto masy efektów cząsteczkowych i maksymalnie ostrych tekstur. Chodziło to ociężale, a na konsolach nie dało się w ogóle grać... Tak, to przede wszystkim konsole pozbawiły W3 dobrej grafiki. Ale nie tylko, bo i PC, który udźwignąłby grę z 2013 r., mało, kto miał. Rozgrywka stała się ważniejsza od grafiki... i wyszło to W3 na dobre. A nowe shadery PBR robią pozytywne wrażenie. Obcięto rozdzielczość tekstur i złożoność modeli...
poniedziałek, 12 lutego 2018, 19:32   SerwusX
Na 8GB RAMu, jeżeli chcę pograć na ultra, to muszę wyłączyć większość aplikacji w tle, bo inaczej komputer się zakrztusi. Ciekawe, ile pamięci bym musiał tutaj mieć. :O
poniedziałek, 12 lutego 2018, 19:21   hexenisalive
@silvver
Bo Watch Dogs wygląda jak inna gra. No zupełnie. Na trailerze miasto żyło. W Grze? Nic + bardzo obcięte efekty.
W3 ma słabsze tekstury i efekty świetlne oraz zmienioną paletę kolorów/kolory zmodyfikowano na bardziej "jesienne" i ciepłe. Nadal wygląda baaardzo podobnie.
https:www.youtube.com/watch?v=nOr8sbb3cmg
Tu widać bardzo że Vanilla wygląda świetnie i zmiana kolorów na te podobne z E3 krzywdzi grafikę.
W3 obcięto, można to powiedzieć. Ale nie skrzywdzono jak WD.
poniedziałek, 12 lutego 2018, 19:01   silvver
@Sheade twoja teoria trochę się nie sprawdza np. przy Watch Dogs

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Parametry nadchodzącej konsoli Sony pojawiły się w anonimowym wpisie na forum Beyond3D. Sugeruje to fejka, ale kilka lat temu w identyczny sposób zdradzono wnętrzności Wii U, a do tego nieoficjalne informacje dotyczące PS5 wydają się bardzo sensowne.

Komentarzy:
24

Najpierw było E3, na którym po raz pierwszy pokazano na żywo rozgrywkę. Potem – również podczas E3 – zamknięta prezentacja, w której sam trzymałem pada. Niezła. Ostatnio przyjąłem jednak na klatę całego kombosa: zaczęło się od paru godzin z pierwszymi misjami oraz endgame’em w Londynie, potem była zamknięta beta dla VIP-ów, a na koniec otwarta, już dla wszystkich. I mimo paru problemów nie mogę się doczekać premiery!

Komentarzy:
16

To topowy model GeForce’a RTX 2080 w ofercie MSI, a wyróżnia się nie tylko rozbudowanym systemem podświetlania. I całe szczęście, bo RGB nie każdego przecież interesuje.

Komentarzy:
22

Recenzja The Settlers History Collection w aktualnym numerze CDA miała pierwotnie zawierać ramkę na całą stronę, jednak z powodu braku miejsca musieliśmy opublikować tekst bez niej. Przy okazji recenzji zagrałam również w te części Settlersów, które wcześniej omijałam z daleka – oto mój bardzo zwięzły i osobisty ranking, który nie wszedł do pisma.

Komentarzy:
59

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z