Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITFear the Wolves: Battle royale twórców Stalkera

hraboll środa, 7 lutego 2018, 15:46 News

Zyski PUBG Corp. działają na wyobraźnię wielu developerów.

Moda na gry battle royale trwa w najlepsze, napędzana sukcesem PUBG-a. Ekipa Vostok Games złożona z byłych opiekunów serii Stalker postanowiła powalczyć o swój kawałek świeżo upieczonego tortu i zapowiedziała projekt o nazwie Fear the Wolves.

Pierwszoosobowa strzelanka pojawi się na PC (również w ramach wczesnego dostępu) i konsolach. Według wczesnych założeń pozwala rozgrywać deathmatche na maksymalnie 100 osób. Gracze mogą bawić się w samotnego wilka lub stworzyć drużynę z przyjaciółmi. Oczywiście dla zabawy istotne będzie odpowiednie wykorzystanie specjalistycznego sprzętu, a także cyklu dobowego.

Areną walk będzie naznaczony promieniowaniem Czarnobyl, dlatego do repertuaru potencjalnych zagrożeń dodajemy zabójcze anomalie oraz zmutowane formy życia. Te będą pojawiać się także na terenach przylegających do głównej areny, które gracze będą mogli eksplorować, zapewne w poszukiwaniu cennego lootu. Większą dawkę informacji dostarczy nam prasowy event, który firma Focus Home Interactive zaplanowała w dniach 7-8 lutego.

Vostok Games aktualnie tworzy również grę free-to-play Survarium (geneza tego projektu sięga 2012 roku). Produkcja w wersji 0.51 zbiera raczej mieszane opinie od użytkowników Steama. Miejmy nadzieję, że developer potrafi wyciągać właściwe wnioski.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 10 lutego 2018, 9:48   freynir
A pomyśleć- gdyby zrealizowali wszystkie pomysły ze S.T.A.L.K.E.R.- SHOC, oni jako pierwsi mieliby tryb battle-royale w grach:
(w trybie off-line uczestnik miał wspózawodniczyć z A.I., a w trybie on-line z innymi graczami, kto pierwszy wejdzie do spełniacza życzeń;
miały być działające pojazdy
zona miała się aktywnie zmieniać podczas przebłysków)
piątek, 9 lutego 2018, 0:21   Tennessee
Podobnie jak Jacek - absolutnie jedyny battle Royale jaki mógłby mnie zainteresować, czekamy na więcej informacji.
czwartek, 8 lutego 2018, 12:03   Sheade
Wszelkie rodzaju MOBY, Battle Royale i inne tego typu masówki, mają jedną bardzo istotną wspólną cechę. Przyciągają wszelkiej masy ścierwo internetu, dzięki czemu w porządnych grach można pograć z graczami na poziomie.
czwartek, 8 lutego 2018, 10:05   Finnen
@Arry - spoko, póki co wszystkie Battle Royale są strzelane, musi jeszcze przyjść faza na tę samą koncepcję tylko na walkę wręcz ;)
czwartek, 8 lutego 2018, 8:35   Arry
Kilka lat temu każdy chciał mieć swoją MOBA, później każdy chciał mieć swoją karciankę, teraz każdy chce mieć swojego Battle Royale... Co będzie następne?
środa, 7 lutego 2018, 20:08   Sheade
Fajnie jakby się wywiązali z obietnic w Survarium i doprowadzili ten projekt do jakiegoś celu, ale chyba się poddali.
środa, 7 lutego 2018, 19:17   GolemDorfl
Proponuję grę w trybie Battle Royale w uniwersum Nieśmiertelnego. Gracze walczyliby na mapach-arenach, a zwycięzca przechodziłby do kolejnej rozgrywki. Przegrani nie mogliby ponownie dołączać do rozgrywki, aż do wyłonienia zwycięzcy czyli tego jedynego gracza za cały swiat. Wszelkie prawa do pomysłu zastrzeżone. Tak na wszelki wypadek :);)
środa, 7 lutego 2018, 18:05   Asmageddon
Tylko dlaczego jebany battle royale? :(
środa, 7 lutego 2018, 17:25   zadymek
No to po Survarium...
środa, 7 lutego 2018, 16:48   Axel93
Geralt tylko w skrzynkach... 0,2% szansy na drop a na markecie za 1200zł.

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
4

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z