Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Anthem: Garść informacji

hraboll poniedziałek, 29 stycznia 2018, 13:34 News

BioWare odpowiedziało na niewielką część pytań, które zdają sobie gracze od pierwszej prezentacji na E3 2017.

Konkretnie uczynił to Brenon Holmes za pośrednictwem serwisu Reddit. Fani dopytywali choćby o kwestie związane z eksploracją. Interesującym tematem okazała się pionowość rozgrywki, która ma bezpośredni związek z cechami kombinezonu.

Naprawdę chcemy, byście dzięki naszej mechanice eksploracji poczuli wolność. Znajdzie się tu miejsce na rozwój i wykorzystanie podczas lotu umiejętności , które wpłyną na to, jak daleko będziesz mógł polecieć i co będziesz mógł zrobić w powietrzu.


Z udzielonych informacji wynika, że rdzeń rozgrywki jest całkowicie  zależny od kombinezonu, bez którego trudno o efektywną eksplorację. Postać bez wsparcia technologii nie jest tak mobilna i po upadku do głębokiego jaru może... czekać na wczytanie sejwa. Co z walką w sytuacji, gdy nie posiadamy sprzętu?

Mieliśmy wcześniej taki prototyp, ale napotkaliśmy wiele problemów. Świat gry jest dość niebezpieczny. Jedne z najmniejszych – teoretycznie przyjaznych – stworzeń są wielkości konia i, szczerze mówiąc, pewnie jedzą ludzi. W walce [bez kombinezonu – dop. red.] nie miałeś zatem zbyt wielu interakcji poza możliwością zostania zjedzonym.


Wróćmy do eksploracji: wcześniej Holmes potwierdził, że Anthem ma być większy od konkurencyjnego Destiny. Co ważne, przeskok z lokacji do lokacji wiąże się z ekranem ładowania.

Z innych ciekawych informacji warto wspomnieć o braku zastosowania patentów pokroju DDA (dynamic difficulty adjustment). Zakulisowe majstrowanie przy poziomie trudności wpływa na zaangażowanie gracza (wskaźniki już urosły o 9% dla gier Elektroników). To natomiast przekłada się bezpośrednio na stopień monetyzacji. Zachęcam też do zapoznania się z kwestią opracowywania specjalnego matchmakingu przez EA.

Przepytywany developer nie skomentował ostatnich plotek, według których Anthem postrzegany jest jako ostatnia deska ratunku dla BioWare’u.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 30 stycznia 2018, 12:10   Loldelord
@Pottero a jakich gier chcą gracze ? Obecnie na tym poziomie projektu możemy tylko spekulować jaka ta gra nie będzie, osobiście BioWare to moja ulubiona firma wchodząca w skład EA zwłaszcza za takie gry jak ( Jade Empire, mass effect, neverwinter nights i sporo innych ) osobiście cały ten hejt którym jest obrzucana firma tylko dlatego że EA to maszynka do produkcji masowej gier a BioWare znajduję się niestety pod nimi jest całkowicie nieuzasadniony, jeszcze nigdy nie sprawili mi zawodu że kupiłem ich grę
wtorek, 30 stycznia 2018, 9:28   Matejbudz
"Rdzeń rozgrywki zależny od kombinezony" znaczy mikrotransakcje :) ciekawe jak daleko zaszli z mikrotransakcjami i jak bardzo muszą je zmieniać przez szum wokól SW: BF2
poniedziałek, 29 stycznia 2018, 20:02   Scorpix
https:www.youtube.com/watch?v=1tA38pTcQXU&t=358s
Tutaj macie więcej informacji o grze i lepiej wyjaśnione niż w tym newsie.
No i Anthem nie wyjdzie w 2018 roku, więc wiele się może zmienić.
poniedziałek, 29 stycznia 2018, 19:59   Scorpix
"Świat gry jest dość niebezpieczny. Jedne z najmniejszych – teoretycznie przyjaznych – stworzeń są wielkości konia i, szczerze mówiąc, pewnie jedzą ludzi. W walce [bez kombinezonu – dop. red.] nie miałeś zatem zbyt wielu interakcji poza możliwością zostania zjedzonym." - tymczasem w Monster Hunter :)
poniedziałek, 29 stycznia 2018, 18:43   Pottero
Czyli kupując grę za 250 zł, dostajesz kreator postaci i świat. Kombinezon, który potrzebny jest do komfortowego grania, można wylosować z lootboksów, bez tego można być co najwyżej zjedzonym. Zapłać dodatkowe 100 zł, to będziesz zdobywał doświadczenie w normalnym tempie przewidzianym początkowo przez twórców – w podstawce za 250 zł zdobywasz je o 75% wolniej. Ech, BioWare by się zabrało za gry, których chcą gracze, a nie których chce EA i jego inwestorzy...
poniedziałek, 29 stycznia 2018, 17:31   Shaddon
@Skymar
Echa "roku loot boksów".
@Sagan51 @mosieznypatyczak
Ja natomiast uważam, że Blizzard, w przeciwieństwie do PR-owych samobójców z EA, po prostu potrafił sobie odpowiednio wytresować społeczność. Ciekaw jestem, za jaki następny antykonsumencki ruch konsumenci będą Zamieci szczerze wdzięczni? Może za bohaterów wyskakujących losowo ze skrzynek, bo "przecież możesz ich wylosować zupełnie za darmo. nie musisz płacić prawdziwymi pieniędzmi"?
poniedziałek, 29 stycznia 2018, 17:06   Skymar
To ja chciałabym wiedzieć, gdzie w swoich wypowiedziach w tym newsie Holmes wspomniał o skrzynkach/lootboxach/mikropłatnościach i dlaczego w komentarzach wszyscy znowu rozmawiacie na ten temat. Może trochę opinii o samej grze / newsie o rozgrywce? Ja np jestem ciekawa co to znaczy, że "w walce nie miałeś zatem zbyt wielu interakcji". Czy to oznacza, że możliwość walki jest tylko w kombinezonie? Czyli bez kombinezonu nie będzie nawet opcji ataku?
poniedziałek, 29 stycznia 2018, 16:42   mosieznypatyczak
@Shaddon Jak EA chce niebotycznych zysków z lootboxów bez medialnego shitstormu, to niech oni również zaczną sprzedawać lootboxy z czystą kosmetyką.
poniedziałek, 29 stycznia 2018, 16:05   Sagan51
Mikropłatności Blizzarda, a EA to dwa różne światy. Niebiescy nie wycinają wielkich części gry na potrzeby dlc, jak robi to EA.
poniedziałek, 29 stycznia 2018, 15:59   Shaddon
@KucharzSnaf
Może warto w tym miejscu wspomnieć, że za ekspansję loot boksów odpowiada przede wszystkim Blizzard, którego jednak - co wiele mówi o społeczności - nikt nie krytykował i krytykować nie zamierza? Jak można dziwić się EA, skoro inwestorzy domagają się zysków na poziomie tych jakie Blizzard wykręca sprzedając "to tylko kosmetykę niewpływającą w żaden sposób na rozgrywkę"?

O autorze

hraboll

Podobne newsy

Anthem: Przyszłością gry zajmie się 30-osobowy zespół eksperymentatorów

News
poniedziałek, 18 maja 2020

anthem-przyszloscia-gry-zajmie-sie-30-osobowy-zespol-eksperymentatorow Na efekty ich prac przyjdzie nam jeszcze jednak nieco poczekać.

Komentarzy:
10

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z udostępnionych gier ograłam tylko osiem, bo na więcej nie miałam czasu, ale znalazły się wśród nich perełki. W dodatku pełne wersje wszystkich poniższych gier zadebiutują jeszcze w tym roku, a dema nadal możesz pobrać ze Steama!

Komentarzy:
0

Jeśli wybierasz się w podróż, niech będzie to podróż długa.

Komentarzy:
1

Już drugi tydzień z rzędu mam do czynienia z żabami, a przede mną jeszcze Frog Fractions!

Komentarzy:
4

Karty dźwiękowe Creative’a dzielą się na trzy linie. Te oznaczone literą X mają dość uniwersalny charakter i nadają się do różnych zastosowań, również do gier, czego najlepszym przykładem jest model X3.

Komentarzy:
1

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« wrzesień 2020
PWŚCPSN
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930