Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITPrince of Persia: Twórca Księcia stara się przeprowadzić reanimację cyklu

Papkin piątek, 12 stycznia 2018, 10:22 News
Prince of Persia: Zapomniane Piaski
Prince of Persia: Zapomniane Piaski

Mechner zarzeka się, że wcale nie ma piasku w rękawach.

Marka od ośmiu lat trwa w stanie śmierci klinicznej. Po premierach The Forgotten Sands i filmowych "Piasków czasu" Ubisoft odstawił ją na bok, a Książę przypomniał o sobie jedynie rimejkiem The Shadow and the Flame, który w 2013 stawił się na platformach mobilnych. Francuzi wyraźnie odcięli się od cyklu, kładąc nacisk na serię Assassin's Creed (której pierwsza odsłona zaczynała zresztą jako Prince of Persia: Assassin). 

Niedawno Chrissy Teigen, amerykańska modelka i osobowość telewizyjna, wypaliła na swoim Twitterze:

Czy książę Persji wciąż jest w pobliżu? Kochałam tę grę.

Jordan Mechner, twórca oryginału (który pracował w Ubisofcie nad The Sands of Time) odpowiedział czymś, co powinno wlać nieco nadziei w serduszka fanów cyklu.

Chrissy, znam ludzi, którzy czują to samo. Robimy co w naszej mocy, aby to się stało!

Nie jest to deklaracja, z której można by wyciągnąć jakiekolwiek wnioski, aczkolwiek cieszy, że developer (którego ostatnia aktywność datowana jest na 2012, gdy wydał rimejk klasycznego Karateki) myśli o powrocie w branżowe kamasze. 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 14 stycznia 2018, 23:17   Kimahri
Piaski Czasu tragiczne? Panowie szykujmy betonowe buciki dla Shin0biego za te herezje
niedziela, 14 stycznia 2018, 19:27   CasualKiller
Po co ? No tak brakuje pomysłów i jaj by stworzyć nową markę, która przy okazji nie będzie klonem innej marki bo wszystkie gry Ubi bazują na tych samych założeniach i gameplayu: grind, zdobywanie wierz, obozów, odkrywanie mapy, powtórz i bankowo tym samym był by nowy PoP ;) był by kalką AC, i pewnie jeszcze by dali pusty otwarty świat którymi ludzie wymiotują (oczywiście ci co mają coś pod kopułą) Ubi Lol zmarło kilkanaście lat temu ;)
niedziela, 14 stycznia 2018, 12:46   notoco42
A ktoś pamięta trzecią część? Moim zdaniem niedoceniana gra. Specyficzny, mroczny klimat. I trudne walki mieczem, które dawały sporo satysfakcji, kiedy już je się ogarnęło.
sobota, 13 stycznia 2018, 2:01   Spokoluzak
Bardzo chciałbym nowego księciunia :D. Pomijając to, że Asasyn to Prince of Persia bez magii i poziomego biegania po ścianie, problemem jest moim zdaniem koncept mechaniki gry. Czy dałoby się jeszcze zrobić udaną odsłonę, która nie byłaby sandboksem? Inny problem czy odwołać się do tamtych historii czy kolejny reboot, na bajkowo czy na mroczno? Najlepiej byłoby wziąć udane elementy z każdej części i zlepić z tego coś, wywalić tylko niemożność zginięcia.
piątek, 12 stycznia 2018, 22:27   DDragon
Jak zrobią remaster/remake trylogii włącznie z Duszą wojownika (najlepsza gra dla mnie w ogóle z wszystkich gier jakichkolwiek) to biorę całą serię w ciemno
piątek, 12 stycznia 2018, 20:49   Litercerz
Ja jestem na tak. Owszem, Assassin's creed wyparł Prince of Persia, ale mi zawsze bardziej podobały się przygody Księcia, niż Assassin's creed. Ciekawie by było, gdyby zrobili kontynuację Warrior Within drogą tego zakończenia, w którym Książę zabija Kaileenę (bo Dwa trony są po zakończeniu z walką z Dahaką, więc drugie zakończenie też mogłoby być kontynuowane. I super by było, gdyby znów pojawił się łańcuch Mrocznego Księcia i miecz Sharamana.
piątek, 12 stycznia 2018, 19:50   Maciejka01
To będzie trudne. AssCreed praktycznie zabił serię. Mechner będzie musiał zrobić coś w stylu 12-stu Prac Heraklesa aby to zadziałało. Jeżeli to ma być coś w stylu Piaskowej Trylogii, to wtedy Prince będzie musiał mieć zdolności akrobatyczne które sprawiłyby że Altair i jego przodkowie/potomkowie to niezgrabne słonie w składzie porcelany. Gdyby dodać do tego grafę i estetykę PoP 2008 (minus brak śmierci) oraz styl walki z Warrior Within (ale bardziej rozbudowany), to byłby hit wtedy.
piątek, 12 stycznia 2018, 19:20   mateinho32
POP 2008 był cudowny.
piątek, 12 stycznia 2018, 16:52   mrowczak
Jeśli będzie to powrót do amigowych odsłon... To jestem na tak.
Jeśli będzie to powrót do trylogii piasków... To jestem na tak.
Jeśli będzie to powrót do "Zapomnianych piasków" i "POP"... Niech sp****
piątek, 12 stycznia 2018, 16:22   Sejman
Najlepsza była pierwsza część na Amidze. Te skoki przez gilotynę i kolce, te emocjonujące duele kiedy miałeś jedno serduszko a przeciwnik sześć :D, te spadające na głowę płyty. No i picie eliksirów - gul, gul, gul.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Splinter Cell i Prince of Persia: Ubisoft „walczy o zasoby” dla zasłużonych marek

News
wtorek, 2 października 2018

splinter-cell-i-prince-of-persia-ubisoft-walczy-o-zasoby-dla-zasluzonych-marek Wewnętrzne studia francuskiego wydawcy nie narzekają aktualnie na nadmiar mocy przerobowej.

Komentarzy:
8

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Recenzja The Settlers History Collection w aktualnym numerze CDA miała pierwotnie zawierać ramkę na całą stronę, jednak z powodu braku miejsca musieliśmy opublikować tekst bez niej. Przy okazji recenzji zagrałam również w te części Settlersów, które wcześniej omijałam z daleka – oto mój bardzo zwięzły i osobisty ranking, który nie wszedł do pisma.

Komentarzy:
58

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
4

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z