Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITStar Wars: X-Wing – Powstał prototyp następcy! [WIDEO]

Papkin środa, 3 stycznia 2018, 12:07 News

EA nie było nim jednak zainteresowane.

Rewelacją podzielił się Travis Baldree, współzałożyciel Runic Games (o zamknięciu studia informowaliśmy pod koniec ubiegłego roku), a obecnie pracownik Double Damage (Rebel Galaxy).

W rozmowie z Kotaku projektant wspomina, że w 2016 roku Double Damage starało się zainteresować Elektroników projektem kosmicznego shootera, który miał hołdować tradycjom serii X-Wing. W ciągu dwóch-trzech tygodni powstało nawet krótkie demo (które współdzieli pewne elementy interfejsu i assety ze wspomnianym Rebel Galaxy).

Double Damage planowało uczciwą kampanię na modłę oryginalnego X-Winga, aczkolwiek ze zdobyczami współczesności w rodzaju zapisu stanu gry podczas misji, obsługi pada czy ułatwień upraszczających pilotowanie maszyny. EA ponoć "było bardzo życzliwe", ale nie skontaktowało się później z autorami projektu.

Cóż, pozostaje nam drugi Battlefront i tryb Natarcie myśliwców.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 3 stycznia 2018, 23:16   _SetH_
@Shaddon EA jest takim popularnym chłopcem do bicia, chociaż w swoich praktykach nie różni się absolutnie niczym od innych dużych wydawców. Nie żeby to były dobre praktyki, ale jakimś cudem innym (a konkretnie WB) dużo gorsze rzeczy uszły płazem (tak, na Ciebie patrzę Shadow of War).
środa, 3 stycznia 2018, 22:28   Shaddon
@Tesu
Jak słusznie zauważyłeś, kurs akcji EA wraca do poziomu sprzed premiery Battlefronta, potencjalnie jednego z najbardziej wyczekiwanych tytułów roku. Wraca, choć przecież powinien był dość mocno podskoczyć, szczególnie, że w tym samym czasie firma wydała również nowego NFS-a. Już sam ten fakt o czymś nam mówi. Ponadto, straty wizerunkowe są dla EA o wiele większym problemem - i to na kilku różnych płaszczyznach, między innymi mocno ograniczając możliwości implementacji systemów mikropłatności.
środa, 3 stycznia 2018, 20:20   Rincevind
@Tesu bo niestety problem dalej leży nie w EA a w graczach. Znowu się tłumy (i jestem świadom, że obrażę teraz pewnie niejednego czytającego) debili rzuciły kupować ich gry zamiast konsekwentnym bojkotem pokazać co o tym myślimy. Pokrzyczeli, pogrozili i pokupowali, mimo, że EA zapowiadało jedynie czasowe wyłączenie rzeczonych mikrotransakcji.
środa, 3 stycznia 2018, 18:55   Tesu
@Shaddon
Czy ja wiem, czy EA jest w az tak wielkich tarapatach? Ich akcje po chwilowej obnizce wartosci znow trzymaja sie calkiem niezle, wrocily do poziomu sprzed premiery BFII i sa warte sporo wiecej niz rok, dwa czy nawet piec lat temu. Na pewno poniesli spore straty wizerunkowe wsrod graczy, sprzedaz BFII jest mocno ponizej prognozowanej, ale finansowo wielka czkawka im sie to nie odbilo.
środa, 3 stycznia 2018, 15:53   Shaddon
@_SetH_
Po co kopać leżącego? Sprawa ma się następująco: EA, jedna z najstarszych, największych i najbardziej doświadczonych korporacji w branży, posiada chwilową wyłączność na produkcję gier bazujących na najpotężniejszej marce świata i... nie potrafi tego wykorzystać. Wręcz przeciwnie - za sprawą Battlefronta, który każdej innej firmie przyniósłby zyski liczone w setkach milionów, EA znajduje się właśnie w największych tarapatach od lat. Potrzebny komuś większy dowód niekompetencji?
środa, 3 stycznia 2018, 15:45   gimemoa
A teraz widzę, że mi się pomyliło. To przez początek newsa.
środa, 3 stycznia 2018, 15:03   CormaC
@gimemoa Tego prototypu nie zrobiło Runic Games, tylko Double Damage.
środa, 3 stycznia 2018, 14:27   gimemoa
Dzięki Bogu EA tego nie wzięło. Wygląda jak tandeta na komórki. Runic Games by to skopało po całości.
środa, 3 stycznia 2018, 13:11   Danon666
Dzięki Bogu EA by ta grę zniszczyło
środa, 3 stycznia 2018, 13:03   _SetH_
Zapewne, wyleje się teraz wielki hejt na EA i powszechne rozdzieranie szat nad tym, że ta gra nie powstała. Oczywiście, znaczna większość krzyczących i tak by jej nie kupiła.

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Myśl na dziś: Dostałem w prezencie kubek z Van Goghem. Po tygodniu odpadło mu uszko.

Komentarzy:
0

TripWire nie stara się za wszelką cenę stworzyć realistycznego symulatora. Zamiast tego stawia na niczym nieskrępowaną zabawę w rekiniego króla mórz – wciąż nieoszlifowaną na brzegach, ale i tak dającą sporo frajdy.

Komentarzy:
0

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
4

Żadna z poniższych gier nie ma z najlepszymi przyjaciółmi człowieka (fight me!) nic wspólnego, ale korzystając z okazji, zapraszam na koci stream charytatywny – dziś ok. 20.00 na twitch.tv/9kier.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z