Heroes of the Storm: Hanzo prezentuje swe możliwości [WIDEO]
Ma swojego charakterystycznego ulta z Overwatcha, a jakże.
Obecność Hanzo w Heroes of the Storm nie jest niespodzianką od czasu Blizzconu, a wiele osób miało już nawet okazję ograć go na serwerach testowych. Tym niemniej jego oficjalne występy w Nexusie do dopiero pieśń (nieodległej) przyszłości, więc Blizzard zdecydował się przygotować zwyczajowy filmik instruktażowy. Możliwość śmigania nad przeszkodami terenowymi i używania ich do odpalania Strzały Rozpryskowej rysuje w wyobraźni świetne scenariusze (zwłaszcza w połączeniu z ogłuszającym ultem), ale ich realizacja może nastręczyć mniej wprawnym graczom sporo problemów. Okaże się w praktyce. Tymczasem zerknijcie na opis umiejętności bohatera:
Wybierasz za cel przeszkodę terenową lub budowlę, aby ją przeskoczyć.
Aktywuj, aby naładować strzałę, która zadaje 270 pkt. obrażeń pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. Zasięg Łuku Burzy wzrasta w miarę podtrzymywania. Aktywuj ponownie, aby wystrzelić.
Hanzo wystrzeliwuje strzałę, która zadaje 85 pkt. obrażeń pierwszemu trafionemu wrogiemu bohaterowi. Strzała Rozpryskowa może zderzyć się z przeszkodą lub z budowlą, rozszczepiając się na kolejne 5 strzał. Strzały te pokonują dodatkową odległość i rykoszetują do 4 razy, a każda z nich zadaje 85 pkt. obrażeń pierwszemu trafionemu przeciwnikowi.
Hanzo wystrzeliwuje strzałę, która ujawnia rozległy obszar na 8 sek. Wrogowie znajdujący się w jego obrębie zostają ujawnieni na 1 sek. Jeśli Strzała Soniczna trafi przeciwnika, zadaje mu 150 pkt. obrażeń i podąża za nim.
Po upływie 1.5 sek. Hanzo przyzywa dwa Duchy Smoków, które ruszają naprzód, zadając wrogim bohaterom na ich obszarze działania 52 pkt. obrażeń co 0,25 sek. Wrogowie znajdujący się w centrum działania efektu otrzymują 150% obrażeń.
Hanzo wystrzeliwuje pocisk, który przemierza pole bitwy. Po trafieniu wrogiego bohatera pocisk wybucha, zadaje 100 pkt. obrażeń wszystkim pobliskim przeciwnikom oraz ogłusza ich na 0.5 sek. Gdy pocisk przemierzy średnią odległość, zadawane obrażenia wzrastają do 200 pkt., a efekt ogłuszenia wydłuża się do 1.25 sek. Gdy pocisk przemierzy dużą odległość, zadawane obrażenia wzrastają do 350 pkt., a efekt ogłuszenia wydłuża się do 2 sek.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.